Γεια, αυτό που περιγράφεις είναι δυστυχώς αρκετά συνηθισμένο στις μέρες μας. Φυσικά το καλύτερο θα ήταν να επαληθεύσετε εκ των προτέρων, αλλά αυτό δεν είναι δυνατό παντού. Τις περισσότερες φορές είναι στην πρώτη ανάληψη, αλλά καταλαβαίνω ότι αν κάνεις ανάληψη και περιμένεις να φτάσει και μετά από μερικές μέρες σε καλέσουν για κάποια έγγραφα, μάλλον δεν είναι και το πιο ευχάριστο.
Όσο για το ιστορικό συναλλαγών του τι πρέπει να στείλετε, αυτό μου φαίνεται βασικό. Καταλαβαίνω τι λέτε, αλλά θα πρέπει να συνεργαστείτε για να επαληθεύσετε με επιτυχία και να πάρετε τα χρήματα. Οπότε για μένα το καλύτερο που έχω να κάνω θα ήταν να γράψω στον πάροχο για να δω αν είναι δυνατό να λάβω το ιστορικό συναλλαγών και να το στείλω στο καζίνο. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο.
Νομίζεις ότι θα το κάνεις;
Hi, what you describe is unfortunately quite common nowadays. Of course the best thing would be to verify beforehand, but that is not possible everywhere. Most of the time it's at the first withdrawal, but I understand that if you make a withdrawal and wait for it to arrive and after a couple of days you get a call for some documents, it's probably not the most pleasant.
As for the transaction history of what you have to send, that seems like a basic thing to me. I see what you are saying, but you will have to cooperate to successfully verify yourself and get the money. So for me the best thing to do would be to write to the provider to see if it is possible to get the transaction history and send it to the casino. I can't think of anything better.
Think you'll do that ?
Αυτόματη μετάφραση: