Η υποστήριξη λέει πάντα ότι έχουν πολλά να κάνουν, αλλά θα πάρω τα χρήματά μου και μην ανησυχώ.
Έπαιξα με μπόνους και κέρδισα 1.900€. Τα 1.500 ευρώ έχουν ήδη καταβληθεί, αλλά το υπόλοιπο ποσό των 400 ευρώ δεν έχει καταβληθεί.
The support always says they have a lot to do but I will get my money and not to worry.
I played with a bonus and won €1,900. €1,500 has already been paid out but the remaining amount of €400 has not.
Der Support sagt immer sie haben viel zutun aber ich bekomme mein Geld und soll mir keine Sorgen machen.
ich habe mit Bonus gespielt und 1900€ gewonnen 1500€ wurden bereits ausgezahlt aber den Rest Betrag von 400€ nicht.
Βλέπω λοιπόν ότι έχετε εκπληρώσει όλα όσα χρειάζονταν στο μπόνους. Υποθέτω ότι δεν θα ήμουν τόσο δύσπιστος αν σου έδιναν ήδη το μεγαλύτερο μέρος και ελπίζω ότι θα πάρεις το τελευταίο. Εάν όχι, ξέρετε ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.😉
So I see you have fulfilled everything that was needed in the bonus. I guess I wouldn't be so skeptical if they already gave you the bigger part and hopefully you'll get the last one. If not, you know you can contact us.😉
Γεια σου
Επίσης, περίμενα την πληρωμή μου στο Robocat εδώ και μια εβδομάδα. Έχει κανείς εμπειρία εκεί; Πρέπει να περιμένω περισσότερο ή θα το πάρω;
Hey
I've also been waiting for my payout on Robocat for a week. Does anyone have experience there? Do I have to wait longer or will I even get it?
Hey
wsrte auch auf Robocat seid 1 Woche auf meine Auszahlung. Hat jemand Erfahrung dort. Muss ich noch länger warten oder bekomme ich es überhaupt?
Εντάξει, ναι, έκανα το λάθος να ακυρώσω την πληρωμή και να το ζητήσω ξανά, αλλά τώρα περιμένω να εξοφληθεί τελικά. Έχω 4 ψηφία στον λογαριασμό μου και είναι ενοχλητικό να περιμένω έναν μήνα για μια πληρωμή.
Okay, yes I made the mistake of cancelling the payout and requesting it again, but now I'm just waiting until it's finally paid out. I have 4 digits in my account and it feels annoying to wait what feels like a month for a payout.
Okay, ja habe den Fehler gemacht die Auszahlung abzubrechen und neu anzufragen aber warte jetzt einfach mal bis es endlich ausgezahlt wird. Habe halt 4 stellig auf dem Konto und es nervt gefühlt 1 monate auf eine Auszahlung zu warten.
Μπορώ να ρωτήσω εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο;
Κάθε φορά που ακυρώνετε την απόσυρσή σας, όλα ξεκινούν από την αρχή, ξέρετε. Άρα, αυτό σημαίνει από την ημέρα του νέου αιτήματος. 🤷♀️
May I ask if your account is fully verified at this casino?
Whenever you cancel your withdrawal, it all starts from the beginning, you know. So, that means from the day of the new request. 🤷♀️
Δυστυχώς, δεν έχει επαληθευτεί πλήρως. Ωστόσο, έχω ήδη λάβει 2-3 πληρωμές. Μόνο που αυτή τη φορά παίρνει πολύ χρόνο. Ζήτησα πληρωμή σήμερα και τώρα περιμένω
Unfortunately, it is not fully verified. However, I have already received 2-3 payouts. Only this time it is taking an extremely long time. I requested a payout today and am now just waiting
Vollständig verfiziert ist es leider nicht. Ich habe jedoch schon 2-3 Auszahlungen erhalten. Nur dieses Mal dauert es extrem lange. Ich habe heute eine Auszahlung beantragt und warte jetzt einfach mal ab
Και μπορώ να ρωτήσω, τι εννοείς ότι δεν έχει επαληθευτεί πλήρως;
Μάλλον θα ζητήσουν κάποια επιπλέον επαλήθευση, κατά τη γνώμη μου.
Λοιπόν, σίγουρα ενημερώστε μας όποτε υπάρχει κάποια ενημέρωση. Θα, εσύ;
And may I ask, what do you mean that it is not fully verified?
They will probably ask for some additional verification, in my opinion.
Well, surely let us know whenever there is some update. Will, you?
Άρα, κανείς δεν έχει ζητήσει έγγραφα ακόμα. Έχει λάβει κανείς την πληρωμή;
So, no one has asked for documents yet. Has anyone received the payout?
Also wurde noch nicht nach Dokumenten gefragt. Hat jemand den Auszahlungen erhalten.
Καταλαβαίνω. Σας έχουν ενημερώσει, όμως, ότι δεν χρειάζεται να περάσει η επαλήθευση, τυχαία;
Εάν διαβάσετε τις κριτικές χρηστών , θα δείτε ότι υπάρχουν διαφορετικές καταστάσεις που περιγράφονται από τους παίκτες του καζίνο, οπότε ελπίζουμε ότι θα λάβετε σύντομα τα κέρδη σας.
Πείτε μας πότε ακριβώς ζητήσατε την ανάληψη. Απλώς να ξέρετε ότι εάν το ακυρώσετε και το ζητήσετε ξανά, ο χρόνος αναμονής θα μετράει πάντα από την ημερομηνία του τελευταίου αιτήματος.
Understand. Have they informed you, though, that there is no need to pass the verification, by any chance?
If you read through the user reviews, you will see that there are different situations described by the casino players, so hopefully you will get your winnings soon.
Please tell us when exactly you requested the withdrawal. Just know that if you cancel it and request it again, the waiting time will always count from the date of the last request.
Γεια σου
Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει λάβει κάποια πληρωμή από τη Robocat πρόσφατα. Περιμένω εδώ και πέντε ημέρες και μου είπαν ότι έχει υποβληθεί αίτημα για ταχεία επεξεργασία, πράγμα που σημαίνει ότι θα χρειαστούν το πολύ 72 ώρες για να διεκπεραιωθεί η πληρωμή. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει σε αυτό;
LG
Hey
I wanted to ask if anyone has received a payout from Robocat recently. I've been waiting for five days now, and I was told that a request for expedited processing has been submitted, which means it will take a maximum of 72 hours for the payout to be processed. Can anyone help me with this?
LG
Hey
ich wollte mal fragen ob jemand eine auszahlung von robocat in der letzten zeit erhalten hat. Warte jetzt seid 5 Tagen und mir wurde gesagt das ein Antrag auf beschleunigung gestellt wurde was max. 72 Stunden dauert bis zur Auszahlung. Kann mir da jemand weiterhalfen.
LG
Βλέπω ότι δεν έχετε απαντήσει σε καμία από τις προηγούμενες ερωτήσεις μου, γι' αυτό σας παρακαλώ να το κάνετε, γιατί διαφορετικά δεν θα μπορούμε να βοηθήσουμε χωρίς να γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες, ξέρετε. 🤷♀️
I can see that you haven't answered any of my previous questions, so please do so, because otherwise we won't be able to help without knowing more details, you know. 🤷♀️
Περιμένω 5 εβδομάδες και με ρωτούν σχεδόν κάθε μέρα για την ίδια επαλήθευση.
I've been waiting 5 weeks and they just keep asking me almost every day for the same verification.
Καλή τύχη να κερδίσετε χρήματα από αυτό το καζίνο.
Good luck on getting money from this casino.
Καλημέρα, το καζίνο δεν μου απαντά καθόλου. Εξαιρέθηκα τον εαυτό μου, περίμενα, έγραψα ένα άλλο email, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα το πρότυπο Casino Guru, και τώρα περιμένω απάντηση. Ζήτησα επίσης επιστροφή χρημάτων γιατί δεν άντεξα την παρόρμηση να μην παίξω. Είναι «μόνο 315 ευρώ», αλλά τώρα είμαι περίεργος να δω αν θα απαντήσουν, αλλιώς θα πρέπει να κάνω καταγγελία. Δεν μου φαίνεται αξιόπιστο. Ο ιδιοκτήτης είναι ο ίδιος με την BassBet και την BetAlice, και τώρα ανακάλυψα ότι ούτε αυτές ανταποκρίνονται.
Good morning, the casino isn't responding to me at all. I excluded myself, waited, wrote another email, specifically using the Casino Guru template, and am now waiting for a response. I've also requested a refund because I couldn't stand the urge to not play. It's "only 315 euros," but now I'm curious to see if they'll respond, otherwise I'll have to file a complaint. It doesn't seem reputable to me. The owner is the same as BassBet and BetAlice, and I've now discovered that they aren't responding either.
Guten Morgen, bei mir reagiert das Casino gar nicht, habe mich selbst ausgeschlossen, gewartet, erneut eine Email geschrieben, extra mit der Vorlage von Casino Guru und warte jetzt auf eine Reaktion und habe eine Rückzahlung gefordert, da ich es nicht durchgehalten habe, nicht zu spielen. Es sind in „nur 315 EuR", aber nun bin ich gespannt, ob diese reagieren, sonst werde ich eine Beschwerde eröffnen müssen. Seriös kommt es mir nicht vor, der Inhaber ist der gleiche wie bei BassBet und BetAlice, was ich nun herausgefunden habe, die reagieren auch nicht.
Λυπάμαι πραγματικά για την κατάσταση στην οποία βρεθήκατε.
Το παράπονό σας βρίσκεται ήδη υπό επεξεργασία από την ομάδα μας και χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες, επομένως προωθήστε το όποτε είναι δυνατόν.
Ελπίζω σύντομα να μπορούμε να μάθουμε περισσότερα και ότι το καζίνο θα επικοινωνήσει με την ομάδα μας.🙏
I'm really sorry about the situation you have found yourself in.
Your complaint is already being worked on by our team, and they need some more information, so please forward it whenever possible.
I hope soon we'll be able to learn more and that the casino will communicate with our team.🙏
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.