Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRoboCat Casino - γενική συζήτηση

RoboCat Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

44.810 προβολές 399 απαντήσεις |
πριν από 12 μήνες
|
1 2 3...21
Προσθήκη ανάρτησης
Ugihivkgiuguf
πριν από 9 μήνες

I specifically don't. I don't play much in casinos and when I do I mostly bet on sports. But still, what I said is true and hopefully it will be resolved without us having to intervene.

πριν από 9 μήνες

Έχω λάβει έμβασμα στην πιστωτική μου κάρτα, αλλά "εκκρεμεί" - για να δούμε

Αυτόματη μετάφραση:
Ugihivkgiuguf
πριν από 9 μήνες

I guess I don't understand, is the withdrawal pending or did you get the money? Or have you already received one withdrawal and you are waiting for the next one? 🙂

πριν από 9 μήνες

Λοιπόν, η πληρωμή έχει διεκπεραιωθεί. Μπορεί να φανεί και στον λογαριασμό μου. Αλλά είναι "σε εκκρεμότητα", οπότε δεν μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση αυτήν τη στιγμή

Αυτόματη μετάφραση:
Ugihivkgiuguf
πριν από 9 μήνες

Oh, I see, so once it's been processed I think it's only a matter of time before you get to the money.

I'll be glad if you let me know and it will be as soon as possible.🙂

πριν από 9 μήνες

Όλα έχουν φτάσει. Για να δούμε αν θα παραμείνει έτσι :)

Αυτόματη μετάφραση:
Ugihivkgiuguf
πριν από 9 μήνες

Great news, so will you stay in the casino and try again?😀

πριν από 9 μήνες

Και εγώ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπιζω είμαι στην 6η μέρα εργάσιμη και ακόμα δεν έχουν επεξεργαστεί.

Jaro
πριν από 9 μήνες

Όχι, άκουσα ότι αυτό το καζίνο είναι παράνομο 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
Ugihivkgiuguf
πριν από 9 μήνες

Πόσες μέρες έκαναν σε εσάς;

πριν από 9 μήνες

Και εγώ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπιζω είμαι στην 6η μέρα εργάσιμη και ακόμα δεν έχουν επεξεργαστεί.

πριν από 9 μήνες

Hello, if I have the right perception it was about 8 days that the player was waiting for his money. What does the casino tell you about the money? Have you been in contact with them? Do you only have one withdrawal and is it your first? 

Let me know, please.

Jaro
πριν από 9 μήνες

Καλησπέρα Jaro έχω εκκρεμή ανάληψη από τις 17/2 και 18/2 και κάθε μέρα που επικοινωνώ έχω όλες τις φωτογραφίες μου λένε τα ίδια ότι υπάρχουν πολλές πληρωμές και λίγο την υπομονή και μας συγχωρείτε..Είναι η πρώτη μου πληρωμή μάλιστα.

Alone1989
πριν από 9 μήνες

I guess I will also say that patience will be needed. What payment method did you use to withdraw? 

I would like to add that if the casino does not reimburse you within 14 days, then you have the option to contact us. Until then, I would probably remain calm.

Jaro
πριν από 9 μήνες

With same method i deposited via MasterCard...I try to stay calm but i hate to respond me in the casino the same message as always...I send also a mail in the morning but no one answered me...we will see.

πριν από 9 μήνες

Γεια σας, ζήτησα απόσυρση στις 15 Φεβρουαρίου και δεν έχει διεκπεραιωθεί μέχρι σήμερα. Τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

With same method i deposited via MasterCard...I try to stay calm but i hate to respond me in the casino the same message as always...I send also a mail in the morning but no one answered me...we will see.

πριν από 9 μήνες

I guess the casino has nothing more to say to you and that's why I said that if it's still the same, then definitely get back to me after the mentioned time to take a look at it. I think that would be the most sensible thing to do. 

πριν από 9 μήνες

Γεια σας, ζήτησα απόσυρση στις 15 Φεβρουαρίου και δεν έχει διεκπεραιωθεί μέχρι σήμερα. Τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Hey, did the casino tell you anything specific about why you don't have your money yet? If you don't get your money by tomorrow I would also open a complaint on this link

Anyway, is this your first withdrawal? Did you play with the bonus or not? 

Please let me know.

Jaro
πριν από 9 μήνες

Καλησπέρα Jaro θα περιμένω και εγώ ως τέλος της εβδομάδας και θα επικοινωνήσω μαζί σου ναι να ανοίξουμε ένα παράπονο γιατί είναι ανεπίτρεπτο να βάζουμε λεφτά και όταν κερδίζουμε να τραβάμε αυτό το μαρτύριο.

Jaro
πριν από 9 μήνες

Η υποστήριξη λέει πάντα ότι έχουν πολλά να κάνουν, αλλά θα πάρω τα χρήματά μου και μην ανησυχώ.

Έπαιξα με μπόνους και κέρδισα 1.900€. Τα 1.500 ευρώ έχουν ήδη καταβληθεί, αλλά το υπόλοιπο ποσό των 400 ευρώ δεν έχει καταβληθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Καλησπέρα Jaro θα περιμένω και εγώ ως τέλος της εβδομάδας και θα επικοινωνήσω μαζί σου ναι να ανοίξουμε ένα παράπονο γιατί είναι ανεπίτρεπτο να βάζουμε λεφτά και όταν κερδίζουμε να τραβάμε αυτό το μαρτύριο.

πριν από 9 μήνες

I understand, so I'll be here if something changes. 🙂

1 2 3...21
Μετάβαση στη σελίδααπό 21 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.