Yes, don't make the mistake and cancel withdrawals! The process will start from the beginning and long live May after that! They never respond to emails, of course! I would suggest what I did, every 2-3 days I would pester them with replies to live support (of course automated replies as it seems but I was constantly sending them and telling them that I have filed a complaint with casino guru)! Be patient, they will put the money in at the end, just you, from 10-12/2, definitely counted on the beginning of March!
Ναι μην κάνεις το λάθος και ακυρώσεις αναλήψεις!Θα ξεκινήσει από την αρχή η διαδικασία και ζήσε Μάη μου μετά!Στα email δεν απαντάνε εννοείται ποτέ!Θα σου πρότεινα αυτό που έκανα και γω, ανά 2-3 μέρες τους ζαλιζα στα απανωτά μηνύματα στην ζωντανή υποστήριξη (βέβαια αυτοματοποιημένες απαντήσεις καθώς φαίνεται αλλά τους έστελνα συνεχώς και τους έλεγα και ότι έχω κάνει καταγγελία στο casino guru)!Να έχεις υπομονή τα βάζουν τα χρήματα στο τέλος, απλά εσύ από 10-12/2 υπολόγιζε σίγουρα αρχές Μαρτίου!
I replied to you below in another message, also one last piece of friendly advice! Never cancel a withdrawal at such casinos and don't play them! I got several thousand from them in a very short time and waited almost 3 months to get all the money, but don't ever be tempted to play it! Don't give it back to them! Don't gamble!
Σου απάντησα πιο κάτω σε άλλο μήνυμα, επίσης μία τελευταία συμβουλή φιλικά!Μην ακυρώσεις ανάληψη ποτέ σε τέτοια καζίνο και μην τα παίξεις!Τους πήρα αρκετά χιλιάρικα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και περίμενα σχεδόν 3 μήνες για να τα πάρω όλα τα χρήματα, αλλά μην μπεις ποτέ στον πειρασμό να τα παίξεις!Μην τους τα χαρίσεις πίσω!Μην παίζεις τζογαδόρικα!
Χρειάστηκαν μήνες για να σας πληρώσω; Ή έκανες αναλήψεις σιγά σιγά;
Did it take months to pay you? Or did you make withdrawals little by little?
Radka, αυτό σημαίνει ότι αυτό το καζίνο χρειάζεται 20 ημέρες για να κάνει αναλήψεις; χρησιμοποιώ και τραπεζικό έμβασμα και μέχρι στιγμής περιμένω 10 μέρες για έμβασμα.
Radka, does this mean that this casino takes 20 days to make withdrawals? i am also using bank transfer and so far i have been waiting 10 days for a transfer.
Δεν πιστεύω ότι μπορεί να πάρει απαραίτητα 20 μέρες. Απλώς το καζίνο καθυστερεί τις αναλήψεις, όπως φαίνεται.
Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα μπορέσουμε να φτάσουμε στο τέλος της αναμονής σας.
I don't believe that it might neccessarily take 20 days. It is just that the casino delays the withdrawals, as it looks.
Hopefully, soon we'll be able to get to the end of your wait.
So you suggest I just leave my withdrawals active and in about 20 days they will be completed? Do I need to file a complaint as they say above? If so, I don't know how!
Όποτε μου προτείνετε απλά να αφήσω τις αναλήψεις μου ενεργές και σε 20 μέρες περίπου θα ολοκληρωθούν;;Χρειάζεται να κάνω κάποια καταγγελία όπως γράφουν πιο πάνω;;εάν ναι δεν ξέρω τον τρόπο!
Μπορείτε φυσικά να υποβάλετε καταγγελία ανά πάσα στιγμή. Θα χρειαστεί να ακολουθήσετε αυτόν τον σύνδεσμο και να το κάνετε βήμα προς βήμα. Εξηγήστε λεπτομερώς τι συμβαίνει και ελπίζουμε ότι σύντομα θα μπορέσετε να φτάσετε στα χρήματά σας.
Απλώς, έχετε υπόψη σας ότι η ομάδα παραπόνων μας μπορεί να παρέμβει σε κάθε περίπτωση μετά την πάροδο της προθεσμίας των 14 ημερών.
Εάν έχετε άλλες ερωτήσεις, είμαστε εδώ για να τις απαντήσουμε.
You can file a complaint at any time, of course. You will need to follow this link and take it step by step. Explain in detail what is happening, and hopefully soon you will be able to get to your money.
Just please keep in mind that our complaint team is able to intervene in any case after the 14-day time period passes.
If you have any other questions, we're here to answer them.
Είμαι εδώ μια βδομάδα τώρα και ακόμα περιμένω ανάληψη 500, ενώ κανονικά θέλει 3 μέρες λένε.
I've been here a week now and I'm still waiting for a withdrawal of 500, while normally it takes 3 days, they say.
I've been here for a week now and I'm still waiting for a withdrawal of 500, while they say it normally takes 3 days.
Είμαι εδώ μια βδομάδα τώρα και ακόμα περιμένω ανάληψη 500, ενώ κανονικά θέλει 3 μέρες λένε.
I made withdrawals slowly but each one individually took from 20 to 30 days! Whether it was a debit card or a bank transfer it's the same for them! They are notoriously slow, so never cancel a withdrawal hoping to gain time! On the contrary, you will lose time and wait even longer.
Έκανα αναλήψεις σιγά σιγά αλλά η κάθε μία μεμονωμένα πήρε από 20 έως 30 μέρες! Είτε ήταν χρεωστική κάρτα είτε τραπεζικό έμβασμα είναι το ίδιο γι αυτούς! Αργούν χαρακτηριστικά,γι αυτό μην ακυρώσεις ποτέ ανάληψη ελπίζοντας ότι θα κερδίσεις χρόνο! Απεναντίας θα χάσεις χρόνο και θα περιμένεις ακόμα περισσότερο διάστημα.
Πόσα χρήματα καταφέρατε να κάνετε ανάληψη; Φοβάμαι ότι αν χρειαστεί να βγάλω πάνω από 3.000, θα υπάρξουν προβλήματα ή θα τα καλύψουν.
How much money did you manage to withdraw? I'm afraid that if I have to withdraw more than 3,000, there will be problems or they will make them up.
Γειά σου! Μόλις έλαβα τις δύο αναλήψεις που ζήτησα για 350 και 150 ευρώ! Περιμένω 13 μέρες και επιτέλους έχω τα λεφτά. Έχω ακόμα περισσότερα χρήματα για ανάληψη, ελπίζω να μην αργήσει περισσότερο για το επόμενο.
Hello! I just received the two withdrawals I requested for 350 and 150 euros! I've been waiting for 13 days and I finally have the money. I still have more money to withdraw, I hope it doesn't take longer for the next one.
Μεγάλος.
Υπομονή και κρατήστε μας ενήμερους.
Great.
Please hold on and keep us informed.
Good morning my friend. I have also requested withdrawals from 10-12/2 and nothing has progressed. Have you had any progress?
Καλημέρα φίλε μου. Έχω αιτηθεί και εγώ αναλήψεις από 10-12/2 δεν έχει προχωρήσει τίποτα. Εσύ είχες καμιά πρόοδο;
Γεια σας, σας έδωσε το καζίνο κάποιον λόγο για τον οποίο περιμένει πάνω από μια εβδομάδα; Νομίζω ότι πρέπει να το κάνει, αλλά από την άλλη, αν περάσετε από αυτό το νήμα και τι έχουν δημοσιεύσει οι παίκτες, θα δείτε ότι αρκετοί από αυτούς είχαν καθυστερήσει τις αναλήψεις. Το καζίνο πιθανότατα δεν στέλνει χρήματα στους παίκτες σε γρήγορους χρόνους, οπότε μάλλον θα πρέπει να κάνετε υπομονή για λίγο.
Θα ήθελα να προσθέσω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν αυτήν τη διαδικασία και αν δεν αλλάξει τίποτα, επικοινωνήστε και θα είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
Τέλος πάντων, δεν χρειάστηκε να κάνετε επαλήθευση; Έχετε παίξει με μπόνους καζίνο;
Hi, did the casino give you any reason why it has been waiting for over a week? I think it should do so, but on the other hand, if you go through this thread and what players have posted, you will see that quite a few of them had delayed withdrawals. The casino probably doesn't send money to players in quick times so you'll probably have to be patient for a while.
I would like to add that we give casinos 14 days to sort this process out and if nothing changes get in touch and we will be here to try to assist you.
Anyway, didn't you need to verify? Have you played with any casino bonuses?
καλησπέρα σας. Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας. Δεν μου έδωσαν συγκεκριμένο λόγο, απλώς μου είπαν ότι καθυστερούν οι αναλήψεις και ότι προωθούν υπενθύμιση στο αρμόδιο τμήμα. Με ενημέρωσαν ότι δεν χρειάζεται επαλήθευση, όλα είναι εντάξει. Δεν έπαιξα με κανένα μπόνους, έκανα κανονικές καταθέσεις χρημάτων. Οπότε είμαι υπομονετικός απ' ό,τι καταλαβαίνω όπως όλοι, απλά παίρνει λίγο χρόνο αλλά στο τέλος τα κάνει να συμβούν.
Good evening to you. Thank you very much for your interest. They did not give me a specific reason, they just told me that the withdrawals are delayed and that they are promoting a reminder to the relevant department. They informed me that no verification is needed, everything is ok. I didn't play with any bonus, I made regular money deposits. So I'm patient from what I understand like everyone else, it just takes a while but it makes them happen in the end.
Thank you for the response. I'm sorry to bother you again simply because none of my orders have been completed. Did you send them multiple chats and emails about when they will be completed or did you just wait until they submit them?
Σε ευχαριστώ για την απάντηση.Με συγχωρείς που σε ενοχλώ και πάλι απλά επειδή δεν έχει ολοκληρωθεί καμία σε εμένα, τους έστειλες πολλές φορές σε chat και email σχετικά με το πότε θα γίνουν ή απλά περίμενες μέχρι να στις καταθέσουν;
No problem, friend, I had sent about 5 emails and now they've arrived, just wait and you'll get the money, I don't think so!
Κανένα θέμα φίλε είχα στείλει περίπου 5 email και τώρα μπήκανε απλά περίμενε θα τα πάρεις τα λεφτά δεν παίζει έτσι πιστεύω!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.