ΦόρουμΚαζίνοPlayio Casino - γενική συζήτηση

Playio Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 μήνες από joannis
|
857 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Playio Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 μήνες

Γεια, περιμένω από 28/5 να λάβω χρήματα από το PLAYIO CASINO που κέρδισα, μου είπαν 3 εργάσιμες μέρες, έχει ήδη περάσει και δεν λένε πότε θα πληρώσουν, απλά λένε ότι είναι καθυστερημένες πληρωμές, πρώτον, ένα καζίνο που δεν πληρώνει εγκαίρως είναι καθαρά τρυπημένο. Ξέρει κανείς εδώ αν αυτό το καζίνο πληρώνει σωστά; γιατί δεν τον ξέρω. ευγνώμων

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
joannis
πριν από 3 μήνες

Hello, according to our review this casino is still quite fresh and we somehow don't have enough information about it. 

Anyway, the only thing the casino told you is that they have a delay in sending money ? Did you need to verify here or was that not necessary ? 

I would add that casinos have 14 days to pay a player and if they don't, you can lodge a complaint with us. 

So try to be patient and if you hear something new let me know and if they ignore you then I would proceed to the step I described. 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Ακόμα δεν έχουν πληρώσει από τις 28 που έκανα την παραγγελία, είπαν 3 εργάσιμες, είναι 6, μου είπαν τη Δευτέρα ότι καθυστερούν τις πληρωμές και ότι ζητούν συγνώμη και σήμερα μου είπαν ότι τώρα είναι μόλις Δευτέρα για συνέχιση των πληρωμών ωράριο λειτουργίας, Δευτέρα Έχουν περάσει 14 ημέρες, ενημερώστε με εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
joannis
πριν από 3 μήνες

Try to be a bit patient and wait till monday, please. Hopefully, they will do as they said. Let us know then, and we will be ready to help.

Romi
πριν από 3 μήνες

το Σάββατο 8 μου ζήτησαν ταυτότητα, το είχα στείλει ήδη πριν γιατί παίζω μόνο σε καζίνο μετά την επαλήθευση, οπότε το είχα στείλει ήδη πριν, σήμερα μου είπαν ότι θα πάρει άλλες 3 εργάσιμες μέρες γιατί μόνο τώρα πήρε το έγγραφο, περίμεναν 14 ημέρες για να ζητήσουν το έγγραφο; και έχω μια εκτύπωση ότι ο λογαριασμός μου είχε ήδη επαληθευτεί πριν από το αίτημα ανάληψης. file

Αυτόματη μετάφραση:
joannis
πριν από 3 μήνες

I would suggest a complaint here. If you see that it is going nowhere and you need the help of our complaint team, please follow this link. Let us know how you have decided, please.

Romi
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα, έλαβα τα λεφτά τώρα, μετά από 15 μέρες, ευχαριστώ για τη βοήθειά σας


Αυτόματη μετάφραση:
joannis
πριν από 3 μήνες

Hey, what great news! Congratulations! I am glad that it finally worked out. It was worth waiting for, right? Are you going to stay there or move somewhere else now after this experience? Speaking of which, if you are interested, please write a review about the whole situation. You never know, it could be really helpful to others. Here's the link 👈.

πριν από 3 μήνες

Μου άρεσε το σπίτι, αλλά δεν παίζω σε σπίτια που δεν πληρώνουν αμέσως, είναι κρίμα

Αυτόματη μετάφραση:
joannis
πριν από 3 μήνες

So that means this probably isn't the casino for you. But maybe one day it will get better and the withdrawals will be faster. 

Anyway, I hope you'll do well somewhere else. Feel free to write if you have more news. 😉

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα