Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPlayio Casino - γενική συζήτηση

Playio Casino - γενική συζήτηση

 από joannis
|
2.650 προβολές 22 απαντήσεις |
|
1 2
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Playio Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Γεια, περιμένω από 28/5 να λάβω χρήματα από το PLAYIO CASINO που κέρδισα, μου είπαν 3 εργάσιμες μέρες, έχει ήδη περάσει και δεν λένε πότε θα πληρώσουν, απλά λένε ότι είναι καθυστερημένες πληρωμές, πρώτον, ένα καζίνο που δεν πληρώνει εγκαίρως είναι καθαρά τρυπημένο. Ξέρει κανείς εδώ αν αυτό το καζίνο πληρώνει σωστά; γιατί δεν τον ξέρω. ευγνώμων

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
joannis

Hello, according to our review this casino is still quite fresh and we somehow don't have enough information about it. 

Anyway, the only thing the casino told you is that they have a delay in sending money ? Did you need to verify here or was that not necessary ? 

I would add that casinos have 14 days to pay a player and if they don't, you can lodge a complaint with us. 

So try to be patient and if you hear something new let me know and if they ignore you then I would proceed to the step I described. 

Jaro

Ακόμα δεν έχουν πληρώσει από τις 28 που έκανα την παραγγελία, είπαν 3 εργάσιμες, είναι 6, μου είπαν τη Δευτέρα ότι καθυστερούν τις πληρωμές και ότι ζητούν συγνώμη και σήμερα μου είπαν ότι τώρα είναι μόλις Δευτέρα για συνέχιση των πληρωμών ωράριο λειτουργίας, Δευτέρα Έχουν περάσει 14 ημέρες, ενημερώστε με εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
joannis

Try to be a bit patient and wait till monday, please. Hopefully, they will do as they said. Let us know then, and we will be ready to help.

Romi

το Σάββατο 8 μου ζήτησαν ταυτότητα, το είχα στείλει ήδη πριν γιατί παίζω μόνο σε καζίνο μετά την επαλήθευση, οπότε το είχα στείλει ήδη πριν, σήμερα μου είπαν ότι θα πάρει άλλες 3 εργάσιμες μέρες γιατί μόνο τώρα πήρε το έγγραφο, περίμεναν 14 ημέρες για να ζητήσουν το έγγραφο; και έχω μια εκτύπωση ότι ο λογαριασμός μου είχε ήδη επαληθευτεί πριν από το αίτημα ανάληψης. file

Αυτόματη μετάφραση:
joannis

I would suggest a complaint here. If you see that it is going nowhere and you need the help of our complaint team, please follow this link. Let us know how you have decided, please.

Romi

Καλημέρα, έλαβα τα λεφτά τώρα, μετά από 15 μέρες, ευχαριστώ για τη βοήθειά σας


Αυτόματη μετάφραση:
joannis

Hey, what great news! Congratulations! I am glad that it finally worked out. It was worth waiting for, right? Are you going to stay there or move somewhere else now after this experience? Speaking of which, if you are interested, please write a review about the whole situation. You never know, it could be really helpful to others. Here's the link 👈.

Μου άρεσε το σπίτι, αλλά δεν παίζω σε σπίτια που δεν πληρώνουν αμέσως, είναι κρίμα

Αυτόματη μετάφραση:
joannis

So that means this probably isn't the casino for you. But maybe one day it will get better and the withdrawals will be faster. 

Anyway, I hope you'll do well somewhere else. Feel free to write if you have more news. 😉

Καλημέρα έκανα ανάληψη 500€ ευρώ στις 28/01/2025 και ακόμη τα λεφτά δεν έχουν μπει στο λογαριασμό ,κάθε μέρα τους ρωτάω στο chat και με πηγαίνουν από μέρα σε μέρα..... Από ότι βλέπω από την βαθμολογία δεν θεωρείτε και πολύ ασφαλές το καζίνο,θα με συμβουλεύατε να κάνω κάτι????

alexis1985

Greetings, I understand your concern about the withdrawal if the casino keeps telling you the same thing. I would point out that we give casinos 14 days to process withdrawals and if they are unable to send you the money within that time, then I would file a complaint with us and we will try to help. 

However, what did the casino give you as a reason or what did they tell you? Did you play with the bonus or not? Was it necessary to verify?

Jaro

Καταρχάς Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, όχι δεν μου ζήτησαν Ποτε επαληθεύση ούτε χρησιμοποίησα κάποιο μπόνους (ούτε της πρώτης κατάθεσης ούτε κανένα) αυτό μου έλεγαν στο τσατ είναι ότι έχει πρόβλημα όλη η Ευρώπη με τίς κάρτες,δεν μπορώ καταλάβω......

Jaro

Ζητώ συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε από τη μεγάλη καθυστέρηση ανάληψης. Κατανοούμε τον αντίκτυπο που είχε αυτό σε εσάς και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι μετά από έλεγχο με το οικονομικό τμήμα, με ενημέρωσαν ότι εργάζονται ενεργά για την πληρωμή των κεφαλαίων το συντομότερο δυνατό. Τα σχόλιά σας είναι ανεκτίμητα και εκτιμούμε την υπομονή σας.

Μπορώ να σας καθησυχάσω, έχουν ενημερωθεί για άλλη μια φορά από την πλευρά μου και εργάζονται για την επεξεργασία του το συντομότερο.

Θα χαιρόμουν προσωπικά να σας βοηθήσω με την ερώτησή σας. Ωστόσο, η πρόσβαση σε οικονομικές πληροφορίες είναι περιορισμένη από την πλευρά μου και ως εκ τούτου δεν μπορώ να υποσχεθώ οποιαδήποτε στιγμή από την πλευρά μου. Υ.Γ αυτή είναι η τελευταία απάντηση που μου έδωσαν σήμερα πριν λίγο από τσατ

alexis1985

Clearly the casino has given you a general formula, so you'll probably have to wait and see what happens next. I've told you what time horizon we give the casinos to pay the player, so hopefully you'll have the money by then. 

As for the reason itself, I don't really understand what they're saying. What the specific problem is with the cards I'd obviously like to know as well.

Γεια σας, δυστυχώς, είχα επίσης μια κακή εμπειρία στο Playio Casino. Σήμερα ζήτησα την επιστροφή μετρητών μου στο διαδίκτυο και μου είπαν ότι δεν το δικαιούμαι. Δεν είναι σωστό, έτσι δεν είναι; Είναι για όλους τους παίκτες και δεν θέλουν να μου το δώσουν.

Δεν νομίζω ότι είναι σωστό γιατί δεν πρόκειται για ένα μικρό ποσό... Αυτό το καζίνο δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει.

Αυτόματη μετάφραση:
silvamargarida868

Hi, so when you were supposed to get cashback, did they tell you why you're not entitled to it? Did you meet all the conditions to get it? 

Γεια σας, ζήτησα δύο αναλήψεις από το Playio, μία στις 3 Μαρτίου 2025 και μία στις 4 Μαρτίου 2025.

Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις, η επεξεργασία διαρκεί τρεις εργάσιμες ημέρες. Έχουν περάσει τρεις εβδομάδες και τίποτα δεν έχει διεκπεραιωθεί ακόμα. Δεν απαιτείται επίσης επαλήθευση από μέρους μου.


Σύμφωνα με τη ζωντανή υποστήριξη, υπάρχει καθυστέρηση πληρωμής και δεν πρέπει να ανησυχώ. Μου το λένε εδώ και δύο εβδομάδες. Απλώς με αποβάλλουν. Υπέβαλα καταγγελία απευθείας στην υποστήριξη, αλλά δεν έχω λάβει απάντηση.

Νιώθω εξαπατημένος.

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Με εκτίμηση

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σε όλους,

Αφού επικοινωνήσετε ξανά με την υποστήριξη, μόλις ολοκληρώθηκε η επεξεργασία της πληρωμής. Τώρα περιμένω να φτάσει η πληρωμή στον λογαριασμό μου.


Έχω κάνει καταγγελία για αυτή την υπόθεση. Μπορώ να το αποσύρω ή να το επισημάνω ως επιλυμένο;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα