Γειά σου. Μπορώ να ρωτήσω αν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο και αν είχατε επιτυχείς αναλήψεις εκεί στο παρελθόν;
Είδα το παράπονό σου όπου έγραψες ότι ο λόγος για την απόρριψη της απόσυρσης ήταν επειδή δεν πληρούσες τις προϋποθέσεις, όπως είπε το καζίνο. Έχετε τώρα την πλήρη εξήγηση, ίσως;
Επίσης, ενημερώστε τη Veronika για το παράπονό σας όποτε μπορείτε. χρειάζεται κάποιες πρόσθετες πληροφορίες, ώστε να μπορέσει να προχωρήσει στη διερεύνηση αυτού του ζητήματος.
Hello there. May I ask if your account is fully verified at this casino and if you have had any successful withdrawals there before?
I have seen your complaint where you wrote that the reason for rejecting the withdrawal was because you did not meet the requirements, as the casino said. Did you now get the full explanation of it, perhaps?
Also, please update Veronika on your complaint whenever you can; she needs some additional information, so she can move forward with the investigation of this issue.
Αυτόματη μετάφραση: