Φυσικά, καταλαβαίνω ότι αυτή η προσωρινή κατάσταση, όταν περιμένουμε να επιλυθούν ή να μην επιλυθούν παράπονα, φαίνεται κάπως περίεργη, αλλά μέχρι να αποδειχθεί αναμφίβολα ότι το καζίνο δεν το παίζει δίκαια, ο δείκτης ασφάλειας δεν θα αλλάξει.
"Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και δεν είμαστε σε θέση να το επιλύσουμε, κλείνει και κατηγοριοποιείται ως "ανεπίλυτο". Αυτό συμβαίνει όταν το καζίνο είτε δεν απαντά σε εμάς είτε αρνείται να κάνει αυτό που θεωρούμε δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση Δεν θα λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά το παράπονο θα αποθηκευτεί στο σύστημά μας, το καζίνο θα τιμωρηθεί με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς και η κριτική μας για το καζίνο θα προειδοποιήσει τους άλλους παίκτες για το τι συνέβη για να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει την καταγγελία, επομένως υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί αργότερα."
Δεδομένου ότι το καζίνο δεν έχει τέλειο Δείκτη Ασφάλειας, δεν συνιστάται, απλώς λέει "πάνω από το μέσο όρο", το οποίο μπορεί να αλλάξει βάσει των συνεχιζόμενων καταγγελιών. Το έχουμε καλύψει, απλά χρειαζόμαστε πραγματική απόδειξη. Επομένως, εάν γνωρίζετε άλλους παίκτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα σε αυτό το καζίνο, στείλτε τους εδώ για να παραπονεθούν.
Of course, I understand that this temporary state when we wait for complaints to get resolved or unresolved feels a bit odd, but until undoubtedly proven that the casino is not playing it fairly, the safety index won't change.
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
Since the casino does not have a perfect Safety Index, it is not recommended, it just says "above the average", which may be changed based on the ongoing complaints. We have that covered, just need real proof. So, if you are aware of any other players experiencing issues in this casino, please send them here to complain.
Αυτόματη μετάφραση: