Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPlayfina Casino - γενική συζήτηση

Playfina Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

22.322 προβολές 111 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...5 6
Προσθήκη ανάρτησης
Howwymitsu
πριν από 1 μήνα

You can't do that here on our forum.

The one thing you can make is to post email and when casino will have it and will answer, then you can delete your post. 🙂

πριν από 1 μήνα

Εντάξει, ευχαριστώ για την συμβουλή 🙂 Εξέτασες το πρόβλημά μου; Είναι συνηθισμένα τέτοιου είδους προβλήματα; Αν κάποιος έχει εμπειρία με αυτό, πιθανότατα είσαι εσύ 😀

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

How was everyone? 🙂 I just want to share by reading forums I was able to check and choose which casino was better! Thanks much and I also win very reliable!!!

Howwymitsu
πριν από 1 μήνα

Dear Howwymitsu,


If you would like to receive a response here, please reply to our message with the email address you used for registration. However, please note that in this case, your email address will be visible to everyone.

If you are already in contact with your VIP manager and your issue is being handled, you can simply continue communication with your manager.

If you do not wish your email address to be visible publicly, you can also inform your VIP manager that you are in contact with us on the Casino Guru forum and would like to receive a response here as well. Your VIP manager will notify us, and we will continue communication with you here too.


Kind regards,

Playfina Casino

BuKar
πριν από 1 μήνα

Dear BuKar,


We’re glad to hear that you had a positive experience and found the forums helpful in choosing a reliable casino! Thank you for sharing your feedback, we truly appreciate it.

We hope you have chosen our casino and had a wonderful time playing with us. If not, feel free to visit us as well - we’re always happy to welcome you for some fun and good vibes! Wishing you the best of luck and many more great wins ahead!

Remember, we’re always here if you need any assistance.


Best regards,

Playfina Casino

Playfina Casino
πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Howwymitsu
πριν από 1 μήνα

Dear Howwymitsu,


Thank you for providing your email address! To successfully withdraw your funds, we recommend using any fiat payment method, for example, the MiFinity e-wallet. We also suggest continuing to use the same payment method for future transactions.

Please note that any new payment method must be verified before processing a withdrawal. To do so, you will need to upload a screenshot showing your name and the account number of the payment method, or a screenshot showing your name and the email address associated with it.

If you have any further questions, we will be happy to assist you.


Best regards,

Playfina Casino

Playfina Casino
πριν από 1 μήνα

Σας ευχαριστώ πολύ, θα το κάνω. Θα σας κρατάω όλους ενήμερους.


χαιρετισμός

Χάντι

Αυτόματη μετάφραση:
Howwymitsu
πριν από 1 μήνα

εγώ file Δεν βλέπω το Mifinity να αναφέρεται στις μεθόδους ανάληψης. Τι πρέπει να επιλέξω;


Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Playfina Casino
πριν από 1 μήνα

Όλα λειτούργησαν μετά από μερικές μέρες. Σας ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Εντάξει, ευχαριστώ για την συμβουλή 🙂 Εξέτασες το πρόβλημά μου; Είναι συνηθισμένα τέτοιου είδους προβλήματα; Αν κάποιος έχει εμπειρία με αυτό, πιθανότατα είσαι εσύ 😀

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello,

I believe casino representative demonstrated who actually look into own players' problems. 🙂

We have our own ways, but I'm glad the representative is here to support you.

Playfina Casino
πριν από 1 μήνα

Μόλις έλαβα ένα email από την υποστήριξη που έλεγε ότι μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο μέσω τραπεζικής μεταφοράς, αλλά μου λέτε ότι τα κρυπτονομίσματα είναι δυνατά. Ποιο είναι σωστό;

Έχω έναν άλλο τραπεζικό λογαριασμό. Χρειάζεται να ανεβάσω τα έγγραφα ξεχωριστά για αυτόν και να κάνω ανάληψη των χρημάτων από εκεί; Μπορώ να κάνω όλη τη διαδικασία KYC και για το κρυπτονομισματικό μου πορτοφόλι, δεν είναι το ίδιο πράγμα; Θέλω να έχω τα χρήματα που κέρδισα.


Αυτόματη μετάφραση:
Howwymitsu
πριν από 1 μήνα

Dear Howwymitsu,


Thank you for your responses and for your patience! According to our system, your last successful withdrawal was to a bank account ending with **5546. If possible, please try to withdraw your funds there again - it should go through successfully. If it doesn’t, we will look for alternative methods.


Best regards,

Playfina Casino

1...5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.