Γεια σου Ράντκα, χαίρομαι που σε γνώρισα μέσω email.
Όπως γνωρίζετε, αυτό διαρκεί από τις 4 Αυγούστου, την ημερομηνία που επικοινώνησα με τον Γκουρού. Σίγουρα δεν είμαι απογοητευμένος από κανέναν από την ιστοσελίδα σας, αλλά το Playfina Casino προσβάλλει όχι μόνο τη νοημοσύνη μου, αλλά και όλους τους άλλους. Δεν ζούμε σε χώρες του τρίτου κόσμου όπου μια μεταφορά ακυρώνεται από μια τράπεζα-αποδέκτη, κάτι που είναι εντελώς ανήκουστο. Ας πούμε απλώς για λόγους συζήτησης ότι συνέβη όταν δεν χρειάζονται 8 εβδομάδες για να σταλούν τα χρήματα. Είναι κατανοητό ότι δεν είμαι ο μόνος πελάτης, αλλά νομίζω ότι σε αυτό το στάδιο θα έπρεπε να κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να με πληρώσουν, όχι να μου πουν ότι το στείλαμε. Να περιμένουν 7 ημέρες μέχρι να σκεφτούν άλλη δικαιολογία για να μου πουν ότι η τράπεζά μου την απέρριψε.
Πες μου αν νομίζεις ότι είμαι πολύ πιεστικός και θα το βουλώσω οπωσδήποτε
Ευχαριστώ
Hi Radka pleased to EMeet you
As you know this has been dragging on since the 4th of August which is the date I reached out to the Guru im definitely not frustrated at anyone from your site but playfina Casino is just insulting not only my intelligence but everyone elses too we are not living in 3rd world countries where a transfer gets cancelled by a receiving bank that's absolutely unheard of and let's just say for arguments sake that it happened once it doesn't take 8 weeks to send the funds understandably I'm not the only customer but I think at this stage they should be doing everything possible to pay me not tell me we sent it wait 7 days until we think of another excuse to then tell me that it's been rejected by my bank
Tell me if you think I'm being too pushy and Il shut up by all means
Thanks






