ΦόρουμΚαζίνοPlayfina Casino - γενική συζήτηση

Playfina Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από askold_12
|
3388 προβολές 46 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
maestro808
πριν από 1 μήνα

Αγαπητέ Maestro808,


Ευχαριστούμε για την ανταπόκρισή σας! Φαίνεται να είναι περισσότερο προσωπική άποψη παρά εποικοδομητική κριτική και φυσικά δικαιούστε τη γνώμη σας. Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας αποτελείται από πραγματικούς ανθρώπους που είναι αφοσιωμένοι στην υποστήριξη των παικτών μας. Λυπούμαστε επίσης που δεν ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες σας, αλλά θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι προσπαθούμε πάντα να εκπληρώσουμε τις επιθυμίες των παικτών μας και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να δημιουργήσουμε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα για όλους στον ιστότοπο. Εάν θέλετε να συζητήσετε συγκεκριμένα θέματα ή έχετε προτάσεις για βελτιώσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.


Για την απόλυτη άνεση σας,

Καζίνο Playfina

Αυτόματη μετάφραση:
Playfina Casino
πριν από 1 μήνα

Αν όντως υπάρχεις τότε απόδειξέ μας το. Εάν πραγματικά υποστηρίζετε τη διαφάνεια και την «απόλυτη ασφαλή άνεση», τότε διαφωτίστε μας για την εταιρεία και το τρέχον άτομο πίσω από το πληκτρολόγιο. Μετά από όλα, πιστεύουν ότι εργάζεστε νόμιμα και θέλουν να κερδίσουν περισσότερους πελάτες και την εμπιστοσύνη τους. Με βάση τη δομή της πρότασης, μπορώ να πω ότι η ανάρτηση του "εσείς" δημιουργήθηκε από ένα AI. Είμαι σίγουρος ότι κανένας υποστηρικτής πελατών για 1500€-1900€ το μήνα δεν μπορεί να παράγει τόσο τέλεια γερμανικά στη γραμματική και την ορθογραφία.


Το γεγονός ότι δεν υπάρχει προσωπικό πριν και μετά την παράδοση στο τέλος του μηνύματός σας, μου αποδεικνύει ότι η εταιρεία σας δεν είναι διαφανής και κάτι κρύβει.


Είναι κρίμα, αλλά οι απόψεις μπορούν επίσης να θεωρηθούν ως εποικοδομητική κριτική. Η αντίδρασή τους μου αποδεικνύει επίσης ότι δεν τους ενδιαφέρουν ούτε οι απόψεις, που σημαίνει ότι η εξυπηρέτηση πελατών τους δεν φαίνεται να είναι καλύτερη από κάποιες εταιρείες απάτης των οποίων οι άδειες έχουν ανακληθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
maestro808
πριν από 1 μήνα

Αγαπητέ Maestro808,

ευχαριστώ για τα ανοιχτά σας λόγια!


Σχετικά με το θέμα των ονομάτων: Για λόγους προστασίας δεδομένων και για την προστασία των εργαζομένων μας, δεν παρέχουμε πάντα πλήρη ονόματα στην επικοινωνία. Αυτό ακολουθεί τις βέλτιστες πρακτικές απορρήτου, που δεν σημαίνει ότι δεν είμαστε διαφανείς ή έχουμε κάτι να κρύψουμε. Κατανοούμε ότι αυτό μπορεί να εγείρει ερωτήματα, αλλά να είστε βέβαιοι ότι είναι συνήθης πρακτική να διασφαλίζουμε τόσο το απόρρητο των ομάδων μας όσο και την ασφάλεια των πελατών μας.


Σχετικά με την τελειότητα στα κείμενα: Στην πραγματικότητα χρησιμοποιούμε σύγχρονα εργαλεία για γραμματικούς και ορθογραφικούς ελέγχους προκειμένου να παρέχουμε απαντήσεις όσο το δυνατόν πιο σαφείς και κατανοητές. Αλλά αυτό δεν πρέπει να επισκιάζει την ανθρωπιά μας – είμαστε εδώ, ακούμε και θέλουμε το καλύτερο για τους χρήστες μας.


Εάν έχετε συγκεκριμένες ερωτήσεις, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στην Playfina

Αυτόματη μετάφραση:
Playfina Casino
πριν από 1 μήνα

Αγαπητέ εκπρόσωπο της playfina,

Εάν προσλαμβάνεστε ως εκπρόσωπος υποστήριξης πελατών, τότε είναι κοινή πρακτική να παρουσιάζεστε. Αυτό δεν έχει να κάνει με την προστασία δεδομένων. Μπορείτε επίσης να κάνετε όπως οι άλλες εταιρείες και να βρείτε ταυτότητες. Στη συνέχεια, μπορείτε ακόμη και να παρακάμψετε το ζήτημα της προστασίας δεδομένων. Επομένως, δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να μην υπάρχει όνομα στο τέλος του μηνύματος. Δυστυχώς, αυτό δεν είναι ένα επιχείρημα ή μάλλον ένα πολύ λεπτό, αδύναμο επιχείρημα.


Έτσι, εάν το απόρρητο των μελών της ομάδας είναι πιο σημαντικό από την εμπιστοσύνη των πελατών και τη διαφάνεια, τότε μόλις επιβεβαιώσατε ότι δεν έχετε ιδέα για την "εξυπηρέτηση πελατών" και θα σας συνιστούσα για άλλη μια φορά να παρακολουθήσετε ένα εργαστήριο ή σεμινάριο για την εξυπηρέτηση πελατών . Σε τελική ανάλυση, δεν θα πρέπει να λείπει η ποιότητα και τα προσόντα εάν χρησιμοποιείτε σύγχρονα εργαλεία για τέλειο σχηματισμό προτάσεων.


ΥΓ: Υπάρχουν αγγελίες εργασίας για μια τόσο μεγάλη εταιρεία που προστατεύει περισσότερο τους υπαλλήλους της παρά τους πελάτες της;


Αυτόματη μετάφραση:
maestro808
πριν από 1 μήνα

Αγαπητέ Maestro808,


Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας και κατανοούμε ότι οι απόψεις μπορεί να διαφέρουν. Είναι σημαντικό για εμάς οποιαδήποτε κριτική ή γνώμη να βασίζεται σε βάσιμες πληροφορίες. Αν και εκτιμούμε την ανταλλαγή ιδεών, αναγνωρίζουμε επίσης ότι υπάρχουν καταστάσεις στις οποίες ο περαιτέρω διάλογος μπορεί να μην είναι παραγωγικός.


Να είστε βέβαιοι ότι η προσέγγισή μας για την προστασία του απορρήτου των εργαζομένων μας δεν υπονομεύει τη δέσμευσή μας για την εμπιστοσύνη και τη διαφάνεια των πελατών. Προσπαθούμε πάντα να βρίσκουμε μια ισορροπία που να λαμβάνει υπόψη τόσο την ασφάλεια των εργαζομένων μας όσο και την ικανοποίηση των πελατών μας.


Αν και μπορεί να διαφωνούμε σχετικά με ορισμένες πρακτικές, λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τα σχόλιά σας και θα τα χρησιμοποιήσουμε ως ευκαιρία για να ελέγξουμε και να βελτιώσουμε τις διαδικασίες μας. Έχοντας αυτό κατά νου, πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο να τελειώσουμε τη συζήτησή μας σε αυτό το σημείο, με την ελπίδα ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να βασιζόμαστε στην κατανόηση και την υποστήριξή σας σε άλλους τομείς.


Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και σας ευχόμαστε ότι καλύτερο.

Τις καλύτερες ευχές,


Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στην Playfina

Αυτόματη μετάφραση:
Playfina Casino
πριν από 1 μήνα

Δηλαδή δεν μπορώ να κάνω αίτηση σε εσάς; Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
maestro808
πριν από 1 μήνα

Αγαπητέ Maestro808,


Σας ευχαριστούμε για το συνεχές ενδιαφέρον σας! Μπορείτε να υποβάλετε το βιογραφικό σας support@playfina.com στείλετε. Εάν τα προσόντα σας ταιριάζουν με τις τρέχουσες απαιτήσεις μας, σίγουρα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συζητήσουμε περαιτέρω.


Τις καλύτερες ευχές,

Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στην Playfina

Αυτόματη μετάφραση:
12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα