Αγαπητέ nonyabizzo1,
Σας γράφουμε για να σας ενημερώσουμε σχετικά με το πρόσφατο αίτημα ανάληψης. Τα χρήματα, συνολικού ύψους 880,01 AUD, έχουν επιστραφεί στον λογαριασμό σας Playfina. Αυτό συνέβη στις 12-01-2024 στις 14:21:35, με τον λόγο της επιστροφής να αναφέρεται ως "Μη έγκυρος λογαριασμός".
Είναι σαφές ότι το πρόβλημα έγκειται στο ότι η τράπεζα δεν αποδέχεται τα στοιχεία πληρωμής που έχετε δώσει. Έχουμε στείλει τα χρήματα σωστά κάθε φορά με βάση τις πληροφορίες που μας δώσατε, αλλά η τράπεζά σας έχει επανειλημμένα απορρίψει αυτές τις συναλλαγές.
Η ομάδα μας έχει σημειώσει ότι το όνομα του δικαιούχου σας περιλαμβάνει μια παύλα ("-"), η οποία θα μπορούσε να συμβάλλει στο πρόβλημα. Σας συνιστούμε να ζητήσετε ξανά την ανάληψη, διασφαλίζοντας ότι το όνομα του δικαιούχου έχει εισαχθεί χωρίς παύλα.
Για να λάβετε συγκεκριμένες οδηγίες σχετικά με τις λεπτομέρειες που πρέπει να παρέχονται για μια επιτυχημένη συναλλαγή, επικοινωνήστε απευθείας με την ομάδα υποστήριξής μας μέσω ζωντανής συνομιλίας ή email support@playfina.com . Είναι έτοιμοι να σας βοηθήσουν να διασφαλίσετε ότι όλα τα στοιχεία του λογαριασμού σας είναι ακριβή και αποδεκτά από την τράπεζά σας.
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας σε αυτό το θέμα. Ελπίζουμε να το λύσουμε άμεσα.
Τις καλύτερες ευχές,
Ομάδα Υποστήριξης Playfina
Dear nonyabizzo1,
We're writing to update you about your recent withdrawal request. The funds, totaling AUD 880.01, have been returned to your Playfina account. This occurred on 2024-01-12 at 14:21:35, with the reason for the return cited as "Invalid account."
It's clear that the issue lies with the bank not accepting the payment details you've provided. We've sent the funds correctly each time based on the information you gave us, but your bank has repeatedly rejected these transactions.
Our team has noted that your beneficiary name includes a hyphen ("-"), which could be contributing to the issue. We recommend that you request the withdrawal again, ensuring that the beneficiary name is entered without the hyphen.
To get specific guidance on what details need to be provided for a successful transaction, please contact our support team directly via live chat or email support@playfina.com. They are ready to assist you in ensuring that all your account information is accurate and acceptable to your bank.
Thank you for your attention to this matter. We hope to resolve it promptly.
Best regards,
Playfina Support Team
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: