Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Μόλις αυτό αποδειχθεί από τα παράπονα των παικτών—σίγουρα. Τώρα απλώς μιλάμε. Άλλωστε, και τα δύο παράπονα που ανέφερα είχαν ήδη αντίκτυπο. Μπορείτε να το ερευνήσετε μόνοι σας:

https://de.casino.guru/beschwerden/ungeloest
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα τελευταία παράπονα είναι επίσης ορατά στον πίνακα του καζίνο. Έτσι μπορείτε να το δείτε και να αλλάξετε γνώμη. Το προσέξατε;

https://de.casino.guru/pistolo-casino-rezensionen#tab=js-tab-reputation
Βασικά, χρειάζονται περισσότερες από δύο υποθέσεις για να αποκαλυφθεί ένα σχέδιο, επομένως χρειαζόμαστε τη βοήθεια των παικτών σε αυτό. Εκτός από τον αριθμό των σκοτεινών σημείων αποτυχίας, προσδιορίστε τη σοβαρότητα του προβλήματος, επομένως δεν πρόκειται για τον αριθμό των υποθέσεων αλλά περισσότερο για τα ποσά, αν δεν μιλάμε για προφανή και συνεπή αθέμιτη πρακτική.
Ενημερώστε με αν ενδιαφέρεστε για λεπτομέρειες.
Once this is proven by players complaints—certainly. Now we're just talking. Besides, both of the two complaints I mentioned had an impact already. You can investigate yourself:

https://de.casino.guru/beschwerden/ungeloest
That's the reason why the latest complaints are also visible on the casino panel. So you can see that and change your mind. Did you notice?

https://de.casino.guru/pistolo-casino-rezensionen#tab=js-tab-reputation
Basically, it takes more than two cases to uncover a scheme, so we need players help in this. Besides the number of black ack points, determine the severity of the problem, so it is not about the number of cases but more about the amounts if we are not talking about obvious and consistent unfair practice.
Let me know if you are interested in details.
Αγαπητή Ράντκα, σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση. Δεν το είχα δει αυτό.
Dear Radka, thank you for the quick reply. I actually hadn't seen that.
Liebe Radka, vielen Dank für die schnelle Antwort. Das hatte ich tatsächlich nicht gesehen.
Ειλικρινά, είναι περισσότερο μια συμβουλή για το μέλλον. Αυτή τη στιγμή είναι σημαντικό να μάθουμε αν το καζίνο πρόκειται να ανταποκριθεί στα προβλήματα καθυστερημένων πληρωμών. Μέχρι στιγμής η κατάσταση είναι αρκετά ασαφής. Επομένως, απαιτείται διεξοδική έρευνα. Φαντάζομαι ότι δεν ακούγεται πολύ πειστικό, αλλά αν υπάρχει μια καλή ευκαιρία να βοηθήσω, οι συνάδελφοί μου θα τη βρουν.
Honestly, it's more of a tip for the future. At this moment it is important to find out whether the casino is going to respond to the delayed payment issues. Thus far the situation is quite unclear; hence, a thorough investigation is in order. I imagine it does not sound very convincing, but if there is a fair chance to help, my colleagues will find it.
Ίσως είναι καλή ιδέα να στείλετε επίσης μήνυμα απευθείας στο καζίνο ζητώντας του να απαντήσει στα παράπονα.
Έχοντας στείλει email, θα ενισχύσετε την υπόθεσή σας. Προσωπικά, βρίσκω τον γκουρού του καζίνο πολύ εξυπηρετικό και υποστηρικτικό. Πιστεύω ότι η βαθμολογία που έχει αυτό το καζίνο είναι πολύ υψηλή, δεδομένης της φύσης των παραπόνων και του υψηλού επιπέδου αρνητικών κριτικών.
Ο γκουρού του καζίνο, πιστεύω, έχει την ευθύνη να προειδοποιεί τους παίκτες για αυτό το καζίνο.
It might be a good idea to also message the casino directly asking the casino to respond to the complaints
Having sent emails it will strengthen your case , while i personally find Casino guru very helpful and supportive I do feel that the rating this casino has is too high given the nature of the complaints and the high level of negative reviews.
Casino guru has i believe a responsibility to warn players about this casino
Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτά τα καζίνο PISTOLO έχουν τόσο υψηλή βαθμολογία, επειδή είναι οι ίδιοι απατεώνες CASINO GURU με όλα αυτά τα άλλα καζίνο.
I don't understand why these casinos PISTOLO have such a high rating, because they are the same scammers CASINO GURU as all these other casinos
Οι προσβολές δεν ήταν ποτέ λύση σε προβλήματα. Παρακαλούμε να παραμείνετε αντικειμενικοί εδώ. Αν έχετε ιδέες για μια λύση ή γνωρίζετε τρόπους να προειδοποιήσετε άλλους σχετικά με αυτό το καζίνο, για παράδειγμα, πού να δημοσιεύσετε αρνητικές κριτικές, μη διστάσετε να το κάνετε. Αν θέλετε απλώς να εκφράσετε την απογοήτευσή σας, παρακαλούμε πηγαίνετε αλλού.
Ευχαριστώ
Insults have never been a solution to problems. Please remain objective here. If you have ideas for a solution or know of ways to warn others about this casino, for example, where to post negative reviews, please feel free to do so. If you just want to vent your frustration, please go elsewhere.
Thanks
Beschimpfungen waren noch nie ein Mittel der Problemlösung. Bitte doch hier sachlich zu bleiben. Wer Ideen zur Lösung hat oder Mittel kennt wie man andere vor diesem Casino warnen kann , zb wo man noch negative Bewertungen abgeben kann, herzlich gerne. Wer nur seinen Frust loswerden will bitte woanders.
Danke
Εξήγησα τώρα την κατάσταση στο Casino Group, το οποίο παρουσιάζει τα νέα καζίνο ανά ομάδα. Δεν έχω ιδέα αν αυτό βοηθάει.
I've now explained the situation to Casino Group, which presents new casinos by group affiliation. I have no idea if that's helping.
Ich habe jetzt bei Casino group, stellt neue Casinos nach Gruppenzugehörigkeit vor, den Sachverhalt geschildert. Keine Ahnung ob das was bringt.
Σας ευχαριστώ για τις προσπάθειές σας.
Θα μπορούσατε επίσης να συμπεριλάβετε αυτές τις πληροφορίες στην καταγγελία, παρακαλώ; Βλέπετε, η Ομάδα Καταγγελιών και η Ομάδα Δεδομένων συνήθως μοιράζονται αυτές τις πληροφορίες απευθείας. Εντοπίζω κάποια νέα σχετικά με τις άδειες που ενημερώνουν τις λίστες τους. Επομένως, οι επικυρωτές δεν λειτουργούν. Ωστόσο, η Ομάδα Δεδομένων θα γνωρίζει σίγουρα. Θα ήταν ιδανικό αν μπορούσατε να συμπεριλάβετε τα ευρήματά σας. 🙏
Thank you for your efforts.
Could you also include that information in the complaint, please? You see, the Complaint Team and the Data Team usually share such info directly. I spot some news regarding licenses updating its lists; hence, the validators do not work. However, the Data Team will know for sure. It would be ideal if you could include your findings. 🙏
Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτά τα καζίνο PISTOLO έχουν τόσο υψηλή βαθμολογία, επειδή είναι οι ίδιοι απατεώνες CASINO GURU με όλα αυτά τα άλλα καζίνο.
I don't understand why these casinos PISTOLO have such a high rating, because they are the same scammers CASINO GURU as all these other casinos
Γεια σας, μπορώ να μάθω τι σας έχει συμβεί; Εννοώ, μπορείτε να υποβάλετε ένα συγκεκριμένο παράπονο και να μας βοηθήσετε να προσαρμόσουμε την αξιολόγηση με πιο δίκαιο τρόπο αντί να φωνάζουμε τέτοιες αναρτήσεις στο φόρουμ.
Παρακαλώ σκεφτείτε το αυτό.
Hello, may I know what has happened to you, please? I mean, you are welcome to submit a concrete complaint and assist us in adjusting the rating in a more fair manner rather than shouting such posts on the forum.
Please think about this.
Ίσως είναι καλή ιδέα να στείλετε επίσης μήνυμα απευθείας στο καζίνο ζητώντας του να απαντήσει στα παράπονα.
Έχοντας στείλει email, θα ενισχύσετε την υπόθεσή σας. Προσωπικά, βρίσκω τον γκουρού του καζίνο πολύ εξυπηρετικό και υποστηρικτικό. Πιστεύω ότι η βαθμολογία που έχει αυτό το καζίνο είναι πολύ υψηλή, δεδομένης της φύσης των παραπόνων και του υψηλού επιπέδου αρνητικών κριτικών.
Ο γκουρού του καζίνο, πιστεύω, έχει την ευθύνη να προειδοποιεί τους παίκτες για αυτό το καζίνο.
It might be a good idea to also message the casino directly asking the casino to respond to the complaints
Having sent emails it will strengthen your case , while i personally find Casino guru very helpful and supportive I do feel that the rating this casino has is too high given the nature of the complaints and the high level of negative reviews.
Casino guru has i believe a responsibility to warn players about this casino
Εκτιμώ την πρόταση.
Αν μου επιτρέπετε να προσθέσω την παρατήρησή μου, τα άτομα που είναι υπεύθυνα για την επίλυση δημόσιων παραπόνων σπάνια εμπλέκονται σε δημόσια δημοσιευμένα ηλεκτρονικά μηνύματα. Συνήθως βρίσκονται λίγο υψηλότερα ή στα άκρα της ιεραρχίας. Κατά την επεξεργασία του παραπόνου σας, πιστεύω ότι επικοινωνήσαμε με τις κατάλληλες επαφές. Παρόλα αυτά, είναι μια εξαιρετική προσθήκη. Ευχαριστώ.
I appreciate the suggestion.
If I may add my observation, people in charge of resolving public complaints are rarely involved in publicly displayed emails. They are usually a little higher up or on the sides of the hierarchy. When working on your complaint, I believe the proper contacts were contacted. Still, it's a great addition. Thank you.
Προφανώς, έχει αλλάξει ο φορέας εκμετάλλευσης. Δεν είναι πλέον ο Όμιλος Novaforge, αλλά ο Όμιλος Stellar. Αυτό αναφέρεται στη σελίδα αδειοδότησης του καζίνο.
Apparently, there's been a change of operator; it's no longer the Novaforge Group, but the Stellar Group. This is stated on the casino's licensing page.
Scheinbar hat ein Betreiberwechsel stattgefunden, es ist jetzt nicht mehr die Novaforge Gruppe sondern die Stellar Gruppe. Geht aus der Casinoseite bei Lizenzen hervor.
Γεια σου Ράντκα, το πρόσθεσα αυτό στην καταγγελία.
Hello Radka, I have added this to the complaint.
Hallo Radka, habe ich der Beschwerde hinzugefügt.
Γεια σας, σας ευχαριστώ πολύ, σας εκτιμώ πολύ!
Hello, much appreciated, thank you!
Αν διαβάσετε ξανά τι είπε ο aradka, το οποίο είναι πολύ καλό σημείο. Κάντε ένα παράπονο και στη συνέχεια, αν το pistolo δεν απαντήσει, κάτι που ισχύει, τότε ο casino guru θα μειώσει την βαθμολογία του καζίνο, με αποτέλεσμα την απώλεια ενός παίκτη. Επιπλέον, υπάρχει πιθανότητα το pistolo να απαντήσει και να μείνετε ικανοποιημένοι. Είναι μια κατάσταση που κερδίζουν όλοι οι παίκτες. Σίγουρα υποβάλετε ένα παράπονο μέσω της πλατφόρμας casino guru.
If you read back what aradka said which is a great point. Make a complaint and then if pistolo doesnt respond which serms to be the case then casino guru will mark down the casino which results in loss of player. Plus there is a chance pistolo does respond and you get satisfaction. Its a win win for the players. Definitely submit a complaint via the casino guru platform
Και το Malina Casino είναι ένα αδελφό καζίνο και πάλι απαίσιο, αλλά το Casinoguru το έχει επισημάνει αυτό.
Ράντκα, σε ευχαριστώ για όλη τη βοήθεια και την υποστήριξη. Ελπίζω κάποιος από εσάς, συνάδελφοι, να βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων μου.
Το εκτιμώ. Ευχαριστώ
And malina casino is a sister casino again awful but Casinoguru has flagged this one.
Radka thanks for all the help and support. Hopefully one of you colleagues will help resolve my issues.
Appreciate it.thank you
Ναι, το γνωρίζω. Παρακαλώ υποβάλετε καταγγελία στο Casino Guru και δημοσιεύστε αρνητικές κριτικές παντού, αν είναι δυνατόν.
Yes, I know that. Please file a complaint with Casino Guru and post negative reviews everywhere if possible.
Ja, das kenne ich. Bitte Beschwerde bei Casino Guru eröffnen, wenn möglich überall negative Bewertungen einstellen.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.