Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPistolo Casino - γενική συζήτηση

Pistolo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

18.446 προβολές 207 απαντήσεις |
πριν από 6 μήνες
|
1...3 4 5...11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

Δεν θα ήταν σωστό τότε να αλλάξουμε την αξιολόγηση από το casinoguru;

Αυτόματη μετάφραση:
Gollub7923
πριν από 5 μήνες

Once this is proven by players complaints—certainly. Now we're just talking. Besides, both of the two complaints I mentioned had an impact already. You can investigate yourself:

file

https://de.casino.guru/beschwerden/ungeloest

That's the reason why the latest complaints are also visible on the casino panel. So you can see that and change your mind. Did you notice?

file

https://de.casino.guru/pistolo-casino-rezensionen#tab=js-tab-reputation


Basically, it takes more than two cases to uncover a scheme, so we need players help in this. Besides the number of black ack points, determine the severity of the problem, so it is not about the number of cases but more about the amounts if we are not talking about obvious and consistent unfair practice.


Let me know if you are interested in details.


Έγινε επεξεργασία
πριν από 5 μήνες

Αγαπητή Ράντκα, σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση. Δεν το είχα δει αυτό.


Αυτόματη μετάφραση:
Gollub7923
πριν από 5 μήνες

Honestly, it's more of a tip for the future. At this moment it is important to find out whether the casino is going to respond to the delayed payment issues. Thus far the situation is quite unclear; hence, a thorough investigation is in order. I imagine it does not sound very convincing, but if there is a fair chance to help, my colleagues will find it.

πριν από 5 μήνες

It might be a good idea to also message the casino directly asking the casino to respond to the complaints

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Having sent emails it will strengthen your case , while i personally find Casino guru very helpful and supportive I do feel that the rating this casino has is too high given the nature of the complaints and the high level of negative reviews.

Casino guru has i believe a responsibility to warn players about this casino

Bloodomen22
πριν από 5 μήνες

I don't understand why these casinos PISTOLO have such a high rating, because they are the same scammers CASINO GURU as all these other casinos

πριν από 5 μήνες

Οι προσβολές δεν ήταν ποτέ λύση σε προβλήματα. Παρακαλούμε να παραμείνετε αντικειμενικοί εδώ. Αν έχετε ιδέες για μια λύση ή γνωρίζετε τρόπους να προειδοποιήσετε άλλους σχετικά με αυτό το καζίνο, για παράδειγμα, πού να δημοσιεύσετε αρνητικές κριτικές, μη διστάσετε να το κάνετε. Αν θέλετε απλώς να εκφράσετε την απογοήτευσή σας, παρακαλούμε πηγαίνετε αλλού.

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Εξήγησα τώρα την κατάσταση στο Casino Group, το οποίο παρουσιάζει τα νέα καζίνο ανά ομάδα. Δεν έχω ιδέα αν αυτό βοηθάει.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

file χωρίς λόγια

Αυτόματη μετάφραση:
Gollub7923
πριν από 5 μήνες

Thank you for your efforts.

Could you also include that information in the complaint, please? You see, the Complaint Team and the Data Team usually share such info directly. I spot some news regarding licenses updating its lists; hence, the validators do not work. However, the Data Team will know for sure. It would be ideal if you could include your findings. 🙏



πριν από 5 μήνες

I don't understand why these casinos PISTOLO have such a high rating, because they are the same scammers CASINO GURU as all these other casinos

πριν από 5 μήνες

Hello, may I know what has happened to you, please? I mean, you are welcome to submit a concrete complaint and assist us in adjusting the rating in a more fair manner rather than shouting such posts on the forum.

Please think about this.

πριν από 5 μήνες

It might be a good idea to also message the casino directly asking the casino to respond to the complaints

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Having sent emails it will strengthen your case , while i personally find Casino guru very helpful and supportive I do feel that the rating this casino has is too high given the nature of the complaints and the high level of negative reviews.

Casino guru has i believe a responsibility to warn players about this casino

πριν από 5 μήνες

I appreciate the suggestion.

If I may add my observation, people in charge of resolving public complaints are rarely involved in publicly displayed emails. They are usually a little higher up or on the sides of the hierarchy. When working on your complaint, I believe the proper contacts were contacted. Still, it's a great addition. Thank you.

πριν από 5 μήνες

Προφανώς, έχει αλλάξει ο φορέας εκμετάλλευσης. Δεν είναι πλέον ο Όμιλος Novaforge, αλλά ο Όμιλος Stellar. Αυτό αναφέρεται στη σελίδα αδειοδότησης του καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια σου Ράντκα, το πρόσθεσα αυτό στην καταγγελία.

Αυτόματη μετάφραση:
Gollub7923
πριν από 5 μήνες

Hello, much appreciated, thank you!

templiers
πριν από 5 μήνες

If you read back what aradka said which is a great point. Make a complaint and then if pistolo doesnt respond which serms to be the case then casino guru will mark down the casino which results in loss of player. Plus there is a chance pistolo does respond and you get satisfaction. Its a win win for the players. Definitely submit a complaint via the casino guru platform

Gollub7923
πριν από 5 μήνες

And malina casino is a sister casino again awful but Casinoguru has flagged this one.


Radka thanks for all the help and support. Hopefully one of you colleagues will help resolve my issues.

Appreciate it.thank you

πριν από 5 μήνες

😂😂😂😂file

πριν από 5 μήνες

file το ίδιο πράγμα κάθε μέρα....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Ναι, το γνωρίζω. Παρακαλώ υποβάλετε καταγγελία στο Casino Guru και δημοσιεύστε αρνητικές κριτικές παντού, αν είναι δυνατόν.

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.