Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPaston Casino - γενική συζήτηση

Paston Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από eddispeed
|
9.663 προβολές 45 απαντήσεις |
|
12 3
Nayunrs_4

Hello.

I imagine getting the risk team involved has been quite a shock to you.

It appears the casino felt it needed an investigation, which may also end up quite good, so the first step is to let the casino finish the procedure. Given the circumstances, I consider that to be inevitable 🙁

It makes sense the withdrawal won't proceed until the conclusion is made; despite how harsh it may sound, it is not something weird. For how long has your account been under the investigation, please? Also, have you got an approximate deadline? I would say you have not, but I may be wrong, of course.

Let me know, please.


Radka

Από τις 24 Δεκεμβρίου

Δεν μου δίνουν ραντεβού, μου λένε ότι έχουν πολλή δουλειά, αυτό είναι το μόνο που μπορούν να μου πουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Nayunrs_4

It's a pity you don't know at least the approximate time. Some casinos have it in their Terms and Conditions how long such investigations can take, did you look there? I guess if they can't do anything about it anytime soon, then I would think about filing a complaint. 

It would also be good to know if they are doing the investigation with the game provider or looking at your documents, or if it's something else. Was what you sent them, pay pal and ID accepted? Did you play here with any bonus?

It's a pity you don't know at least the approximate time. Some casinos have it in their Terms and Conditions how long such investigations can take, did you look there? I guess if they can't do anything about it anytime soon, then I would think about filing a complaint. 

It would also be good to know if they are doing the investigation with the game provider or looking at your documents, or if it's something else. Was what you sent them, pay pal and ID accepted? Did you play here with any bonus?

Δεν μου έχουν πει την ώρα, η απάντησή τους είναι η εξής

Αυτό το τμήμα έχει μεγάλο όγκο δουλειάς και δεν ξέρουν πόσο χρόνο θα πάρει, αλλά έστειλα το αποδεικτικό ζωής την ίδια μέρα που μου το ζήτησαν, που ήταν 24 Δεκεμβρίου, και έστειλα το στιγμιότυπο οθόνης του PayPal στις 27 και 30, και μέχρι σήμερα δεν μου έχουν απαντήσει.

Και ναι, θέλω να κάνω καταγγελία μιας και το ποσό ανέρχεται στις 6.000€ που είναι δικό μου και κέρδισα νόμιμα.

Αυτόματη μετάφραση:

It's a pity you don't know at least the approximate time. Some casinos have it in their Terms and Conditions how long such investigations can take, did you look there? I guess if they can't do anything about it anytime soon, then I would think about filing a complaint. 

It would also be good to know if they are doing the investigation with the game provider or looking at your documents, or if it's something else. Was what you sent them, pay pal and ID accepted? Did you play here with any bonus?

Έχω κάνει πληρωμές με PayPal εδώ και πολύ καιρό σε αυτή τη σελίδα και όταν έκανα ανάληψη 1430 € μπλόκαραν τις αναλήψεις και συνέχισα να παίζω με τα χρήματα που κέρδισα. Αλλά ήμουν τυχερός και αυτό το ποσό τώρα πηγαίνει από 1430 € σε 6000 € που δεν θέλω να ξοδέψω.

Αυτόματη μετάφραση:
Nayunrs_4

I understand, if you haven't heard from them for quite a long time and you still don't know what's going on with the investigation and the documents, then you can open a complaint here on this link.

I hope that our team will be able to help you and everything will turn out well. 

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα