Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPaston Casino - γενική συζήτηση

Paston Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

13.880 προβολές 45 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Και πόσο χρόνο χρειάζονται συνήθως;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Πόσο καιρό έχετε για να επαληθεύσετε τον λογαριασμό μου και να μου δώσετε την ανάληψη;

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 2 έτη

Hello,

we are not the casino, I'm sorry I can't answer this question. Please log in to your casino profile and ask the support about that.

Generally speaking, it may take a few days based on the casino curent occupation.


Έγινε επεξεργασία
Radka
πριν από 2 έτη

Ξέρω ότι δεν είσαι το καζίνο, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 2 έτη

Then let us know how is your withdrawal faring, please. 🤞

Radka
πριν από 2 έτη

Ακόμα δεν μου λένε ότι κάνουν αναθεώρηση και δεν έχουν προθεσμία να μου πουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ως απάντηση στο ερώτημά σας, σας ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχει προβλεπόμενη περίοδος ολοκλήρωσης της μελέτης που διενεργήθηκε από το Τμήμα Κινδύνων, επομένως μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα, ο λογαριασμός σας θα παραμείνει σε αναστολή.


Μόλις ολοκληρωθεί η μελέτη, θα σας ενημερώσουμε μέσω email.


Επιπλέον, σχετικά με την υπαναχώρηση που μας κοινοποιείτε, σας ενημερώνουμε ότι στο email που σας εστάλη αναφερόταν ότι η ανάληψη απορρίφθηκε. Δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες για αυτό.


Με εκτιμιση,

Εξυπηρέτηση πελατών


Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 2 έτη

Hello,

don't want to scare you, still, it makes sense that the security check is not clearly explained to the player, because it could spoil the check itself. Sometimes it takes even a few months but that's just general information, take it as a note. Reasons for such additional account review may quite vary, but I'd say that there may be some similarities with a group of players, the same patterns, or anything that needs to be investigated.

I perfectly understand that it is quite an unbelievable situation for a casual player, try to be patient, please. The complaint team will do its best to support you.

πριν από 2 έτη

Θα περιμένω αλλά δεν έχω τίποτα να κρύψω

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

Τώρα που ο Ντάνιελ Ουν δεν με πλήρωσε, τον βλέπεις και κανονικό

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 2 έτη

Can you kindly explain a bit further, please? I have no clue what you wished to express. 🤔

πριν από 2 έτη

Ότι ο Ντάνιελ είδε τα email κανονικά και του λέω αν το βλέπει κανονικά τώρα

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 2 έτη

I think got it now - thank you.

Yes, even a kind of additional check is quite normal. It may be triggered automatically by the casino's system. It's important to say that in order to get the winnings, this check or KYC must be done first. As far as I can tell, this is still the case at the moment.

πριν από 2 έτη

Αυτό δεν είναι πλέον φυσιολογικό

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 2 έτη

As you know, Tomas asked the casino to step into the complaint and update us. 2 Days left for them to explain.🤞

πριν από 2 έτη

Μα θα σου πουν;;;

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 2 έτη

We have to wait for that to be found out, I'm afraid.

Έγινε επεξεργασία
πριν από 1 έτος

Κατέθεσα 20 ευρώ στο Lucky Dreams την 1η Μαρτίου 2024 μέσω άμεσης μεταφοράς. Τα χρήματα χρεώθηκαν από εμένα και απορρίφθηκαν από το καζίνο. Μόνο μέχρι σήμερα

Αυτόματη μετάφραση:
Gerd11
πριν από 1 έτος

Hey there!

In your complaint, I found this part, "The money was debited from my account and has not been refunded until today, 19.03.2024."

Normally, I would take that as a problem-solved sort of update, but I prefer to ask you whether I'm right.

One way or another, the complaint itself could use an update, kindly do so right here 👈.

Don't hesitate to correct me regarding the misplaced deposit.


πριν από 11 μήνες

Γεια σας, πήγα να κάνω ανάληψη των χρημάτων που είχα κερδίσει στο στοιχηματικό οίκο Pastón και το αρνούνται γιατί λέει ότι διερευνάται από την ομάδα κινδύνου. Μου στέλνουν email με link για να κάνω το τεστ ζωής και τους έστειλα την ταυτότητά μου και μου ζήτησαν και το screenshot του PayPal. Όλα αυτά τα στέλνω στο email που μου δίνουν. Οι μέρες περνούν και δεν ανταποκρίνονται. Παίρνω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών και ξέρουν μόνο να μου πουν ότι το τμήμα έχει πολλή δουλειά. Είμαι έτσι από τα τέλη Δεκεμβρίου και το ποσό είναι 6.000€. Παίζω σε αυτή τη σελίδα από το 2021. Έχω κάνει αναλήψεις μέσω PayPal και ξαφνικά μπλοκάρουν το κουμπί ανάληψης.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.