Γεια,
δεν είμαστε το καζίνο , λυπάμαι που δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση. Παρακαλούμε συνδεθείτε στο προφίλ του καζίνο σας και ρωτήστε την υποστήριξη σχετικά με αυτό.
Σε γενικές γραμμές, μπορεί να χρειαστούν μερικές ημέρες με βάση το τρέχον επάγγελμα του καζίνο.
Hello,
we are not the casino, I'm sorry I can't answer this question. Please log in to your casino profile and ask the support about that.
Generally speaking, it may take a few days based on the casino curent occupation.
Ξέρω ότι δεν είσαι το καζίνο, ευχαριστώ
I know you're not the casino thanks
Ya se que no eres el casino gracias
Στη συνέχεια, ενημερώστε μας πώς είναι η απόσυρσή σας, παρακαλώ. 🤞
Then let us know how is your withdrawal faring, please. 🤞
Ακόμα δεν μου λένε ότι κάνουν αναθεώρηση και δεν έχουν προθεσμία να μου πουν
They still don't tell me that they are reviewing and they don't have a deadline to tell me
Todavía nada me dicen que están revisando y no tienen plazo para decirme
Ως απάντηση στο ερώτημά σας, σας ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχει προβλεπόμενη περίοδος ολοκλήρωσης της μελέτης που διενεργήθηκε από το Τμήμα Κινδύνων, επομένως μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα, ο λογαριασμός σας θα παραμείνει σε αναστολή.
Μόλις ολοκληρωθεί η μελέτη, θα σας ενημερώσουμε μέσω email.
Επιπλέον, σχετικά με την υπαναχώρηση που μας κοινοποιείτε, σας ενημερώνουμε ότι στο email που σας εστάλη αναφερόταν ότι η ανάληψη απορρίφθηκε. Δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες για αυτό.
Με εκτιμιση,
Εξυπηρέτηση πελατών
In response to your query, we inform you that there is no stipulated period for completion of the study carried out by the Risk Department, so until the investigation is complete, your account will remain suspended.
Once the study is completed, we will inform you of it via email.
In addition, regarding the withdrawal that you communicate to us, we inform you that in the email that was sent to you, it was indicated that the withdrawal was denied. We do not have more information about it.
Sincerely,
Customer Service
En respuesta a tu consulta, te informamos de que no hay una plazo estipulado para la finalización del estudio que realiza el Departamento de Riesgo, por lo que hasta que la investigación finalice, tu cuenta permanecerá suspendida.
Una vez concluya dicho estudio, te informaremos de ello a través del email.
Además, con respecto a la retirada que nos comunicas, te informamos de que en el email que se te envió, se te indicó que la retirada estaba denegada. No disponemos de más información al respecto.
Atentamente,
Servicio de Atención al Cliente
Γεια,
Δεν θέλω να σας τρομάξω, ωστόσο, είναι λογικό ο έλεγχος ασφαλείας να μην εξηγείται ξεκάθαρα στον παίκτη, γιατί θα μπορούσε να χαλάσει τον ίδιο τον έλεγχο. Μερικές φορές χρειάζονται ακόμη και μερικούς μήνες, αλλά αυτό είναι απλώς γενικές πληροφορίες, πάρτε το ως σημείωση. Οι λόγοι για έναν τέτοιο πρόσθετο έλεγχο λογαριασμού μπορεί να διαφέρουν αρκετά, αλλά θα έλεγα ότι μπορεί να υπάρχουν κάποιες ομοιότητες με μια ομάδα παικτών, τα ίδια μοτίβα ή οτιδήποτε πρέπει να διερευνηθεί.
Καταλαβαίνω απόλυτα ότι είναι μια απίστευτη κατάσταση για έναν περιστασιακό παίκτη, προσπαθήστε να κάνετε υπομονή, παρακαλώ. Η ομάδα παραπόνων θα κάνει ό,τι μπορεί για να σας υποστηρίξει.
Hello,
don't want to scare you, still, it makes sense that the security check is not clearly explained to the player, because it could spoil the check itself. Sometimes it takes even a few months but that's just general information, take it as a note. Reasons for such additional account review may quite vary, but I'd say that there may be some similarities with a group of players, the same patterns, or anything that needs to be investigated.
I perfectly understand that it is quite an unbelievable situation for a casual player, try to be patient, please. The complaint team will do its best to support you.
Θα περιμένω αλλά δεν έχω τίποτα να κρύψω
I'll wait but I have nothing to hide
Esperaré pero yo no tengo nada que esconder
Τώρα που ο Ντάνιελ Ουν δεν με πλήρωσε, τον βλέπεις και κανονικό
Now that Daniel Un hasn't paid me, you see him normal too
Ahora que Daniel que Un no me han pagado lo ves normal también
Μπορείτε να εξηγήσετε λίγο περισσότερο, παρακαλώ; Δεν έχω ιδέα τι ήθελες να εκφράσεις. 🤔
Can you kindly explain a bit further, please? I have no clue what you wished to express. 🤔
Νομίζω ότι το κατάλαβα τώρα - ευχαριστώ.
Ναι, ακόμη και ένα είδος πρόσθετου ελέγχου είναι απολύτως φυσιολογικό. Μπορεί να ενεργοποιηθεί αυτόματα από το σύστημα του καζίνο. Είναι σημαντικό να πούμε ότι για να λάβετε τα κέρδη, αυτός ο έλεγχος ή το KYC πρέπει να γίνει πρώτα. Από όσο μπορώ να πω, αυτό εξακολουθεί να ισχύει αυτή τη στιγμή.
I think got it now - thank you.
Yes, even a kind of additional check is quite normal. It may be triggered automatically by the casino's system. It's important to say that in order to get the winnings, this check or KYC must be done first. As far as I can tell, this is still the case at the moment.
Όπως γνωρίζετε, ο Τόμας ζήτησε από το καζίνο να παρέμβει στην καταγγελία και να μας ενημερώσει. 2 μέρες έμειναν για να εξηγήσουν.🤞
As you know, Tomas asked the casino to step into the complaint and update us. 2 Days left for them to explain.🤞
Πρέπει να περιμένουμε να το μάθουμε, φοβάμαι.
We have to wait for that to be found out, I'm afraid.
Κατέθεσα 20 ευρώ στο Lucky Dreams την 1η Μαρτίου 2024 μέσω άμεσης μεταφοράς. Τα χρήματα χρεώθηκαν από εμένα και απορρίφθηκαν από το καζίνο. Μόνο μέχρι σήμερα
I deposited 20 euros at Lucky Dreams on March 1st, 2024 via instant transfer. The money was debited from me and rejected by the casino. Only until today
Ich habe bei Lucky Dreams am 01.03.2024 20 Euro per Sofortüberweisung einbezahlt. Das Geld wurde bei mir abgebucht und vom Casino abgelehnt.Nur bis heute
Γεια σου!
Στην καταγγελία σας, βρήκα αυτό το μέρος, "Τα χρήματα χρεώθηκαν από τον λογαριασμό μου και δεν έχουν επιστραφεί μέχρι σήμερα, 19.03.2024."
Κανονικά, θα το θεωρούσα ως ενημέρωση επίλυσης προβλημάτων, αλλά προτιμώ να σας ρωτήσω αν έχω δίκιο.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, το ίδιο το παράπονο θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια ενημέρωση, κάντε το ευγενικά εδώ 👈.
Μη διστάσετε να με διορθώσετε σχετικά με την άστοχη κατάθεση.
Hey there!
In your complaint, I found this part, "The money was debited from my account and has not been refunded until today, 19.03.2024."
Normally, I would take that as a problem-solved sort of update, but I prefer to ask you whether I'm right.
One way or another, the complaint itself could use an update, kindly do so right here 👈.
Don't hesitate to correct me regarding the misplaced deposit.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.