Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPaston Casino - γενική συζήτηση

Paston Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από eddispeed
|
8.072 προβολές 38 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 1 έτος

Και πόσο χρόνο χρειάζονται συνήθως;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πόσο καιρό έχετε για να επαληθεύσετε τον λογαριασμό μου και να μου δώσετε την ανάληψη;

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 1 έτος

Hello,

we are not the casino, I'm sorry I can't answer this question. Please log in to your casino profile and ask the support about that.

Generally speaking, it may take a few days based on the casino curent occupation.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Ξέρω ότι δεν είσαι το καζίνο, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 1 έτος

Then let us know how is your withdrawal faring, please. 🤞

Radka
πριν από 1 έτος

Ακόμα δεν μου λένε ότι κάνουν αναθεώρηση και δεν έχουν προθεσμία να μου πουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ως απάντηση στο ερώτημά σας, σας ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχει προβλεπόμενη περίοδος ολοκλήρωσης της μελέτης που διενεργήθηκε από το Τμήμα Κινδύνων, επομένως μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα, ο λογαριασμός σας θα παραμείνει σε αναστολή.


Μόλις ολοκληρωθεί η μελέτη, θα σας ενημερώσουμε μέσω email.


Επιπλέον, σχετικά με την υπαναχώρηση που μας κοινοποιείτε, σας ενημερώνουμε ότι στο email που σας εστάλη αναφερόταν ότι η ανάληψη απορρίφθηκε. Δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες για αυτό.


Με εκτιμιση,

Εξυπηρέτηση πελατών


Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 1 έτος

Hello,

don't want to scare you, still, it makes sense that the security check is not clearly explained to the player, because it could spoil the check itself. Sometimes it takes even a few months but that's just general information, take it as a note. Reasons for such additional account review may quite vary, but I'd say that there may be some similarities with a group of players, the same patterns, or anything that needs to be investigated.

I perfectly understand that it is quite an unbelievable situation for a casual player, try to be patient, please. The complaint team will do its best to support you.

πριν από 1 έτος

Θα περιμένω αλλά δεν έχω τίποτα να κρύψω

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

Τώρα που ο Ντάνιελ Ουν δεν με πλήρωσε, τον βλέπεις και κανονικό

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 1 έτος

Can you kindly explain a bit further, please? I have no clue what you wished to express. 🤔

πριν από 1 έτος

Ότι ο Ντάνιελ είδε τα email κανονικά και του λέω αν το βλέπει κανονικά τώρα

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 1 έτος

I think got it now - thank you.

Yes, even a kind of additional check is quite normal. It may be triggered automatically by the casino's system. It's important to say that in order to get the winnings, this check or KYC must be done first. As far as I can tell, this is still the case at the moment.

πριν από 1 έτος

Αυτό δεν είναι πλέον φυσιολογικό

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 1 έτος

As you know, Tomas asked the casino to step into the complaint and update us. 2 Days left for them to explain.🤞

πριν από 1 έτος

Μα θα σου πουν;;;

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 1 έτος

We have to wait for that to be found out, I'm afraid.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 9 μήνες

Κατέθεσα 20 ευρώ στο Lucky Dreams την 1η Μαρτίου 2024 μέσω άμεσης μεταφοράς. Τα χρήματα χρεώθηκαν από εμένα και απορρίφθηκαν από το καζίνο. Μόνο μέχρι σήμερα

Αυτόματη μετάφραση:
Gerd11
πριν από 9 μήνες

Hey there!

In your complaint, I found this part, "The money was debited from my account and has not been refunded until today, 19.03.2024."

Normally, I would take that as a problem-solved sort of update, but I prefer to ask you whether I'm right.

One way or another, the complaint itself could use an update, kindly do so right here 👈.

Don't hesitate to correct me regarding the misplaced deposit.


1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα