ΦόρουμΚαζίνοPaston Casino - γενική συζήτηση

Paston Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από eddispeed
|
4820 προβολές 38 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Paston Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Προσπάθησα να κλείσω τον λογαριασμό του με αυτό το riffraff. ότι πρέπει απλώς να διαβάσετε τους όρους και τις προϋποθέσεις για να μάθετε περί τίνος πρόκειται. Μόνο η επιλογή αυτο-αποκλεισμού εμφανίζεται για τρεις μήνες το πολύ... στον ιστότοπό σας δεν μπορείτε να τον κλείσετε εντελώς. Είμαι έκπληκτος που βλέπω αυτούς τους ανθρώπους ως ένα καλό καζίνο, αφού πληρώνουν μόνο σεντς για κουλοχέρηδες ακόμα και με έπαθλα μπόνους, περιστροφές, που παίρνετε ως έπαθλο. αν παίξεις τα bons τους παίρνεις καλά έπαθλα, οπότε με τους όρους και τις προϋποθέσεις σου αφήνουν 30 ευρώ και αυτοί τα υπόλοιπα. το τελευταίο που μου έκαναν ήταν το 1850 και έμειναν 1820... αυτό στην πόλη μου το λένε εξαπάτηση και κλοπή.

Αυτόματη μετάφραση:
eddispeed
πριν από 1 έτος

Hello eddispeed.

Have you tried the live chat? I believe you should get recommend some email through that you ask for self-exclusion. If you have a gambling problem, not saying you have one, you should inform the casino and the casino should close your account.

Sadly, we found the responsible gambling tool questionable, so I can only guess how the casino operates in such a situation.

Furthermore, if you think you were cheated and need help, please share more details and submit a complaint. 

Are you interested?

Radka
πριν από 1 έτος

Λύθηκε, ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Deposit problem they said it will be credict in with in 15 -30 min but still not credict my amount i deposited at 29 th some times they said it will be returned to your bank account go and check at the time i went to my bank and asked my bank statement i check all details that money was not credict please help me

πριν από 1 έτος

Λύθηκε, ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I'm happy it worked, after all.

I would still like to know for how long have you been waiting in total and how do solved it in the end, please?

πριν από 1 έτος

Deposit problem they said it will be credict in with in 15 -30 min but still not credict my amount i deposited at 29 th some times they said it will be returned to your bank account go and check at the time i went to my bank and asked my bank statement i check all details that money was not credict please help me

πριν από 1 έτος

Hello, I believe you know that you have to submit the complaint because you have already 2 active complaints now and one concerning the same issue. 😔

Well, I can't advise you better, at the moment.

πριν από 1 έτος

Κέρδισα 3700 στο καζίνο Paston στις 7 Ιανουαρίου 2023 και μου το έχουν βάλει, μπλοκάρουν τον λογαριασμό file και σήμερα αυτό file Δεν ξέρω τι θα γίνει αλλά είναι τα λεφτά μου και τα θέλω

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 1 έτος

Hello,

it's good that you found this thread, let's check what is happening!

Sadly, can't read the printscren, would you be so kind and copy and paste the text directly to the reply post so it can be auto-translated to English per one click, please?

If I may guess, your account is under some investigation, or by asking for the withdrawal, you started the verification process. Some casinos blocks account until the verification or security check is completed.

Still, I'd like to know what the email says, kindly reply to me.

πριν από 1 έτος

γεια σου ξημέρωμα

Προσθέσαμε νέο σχόλιο στο εισιτήριό σας με ID 658273

Η επαλήθευση της ταυτότητάς σας με απόδειξη ζωής ολοκληρώθηκε. Ο αριθμός παρακολούθησης είναι ο εξής:


cbcf3d41cac64eb2a1fc79b258876718


Αποθηκεύστε αυτόν τον αριθμό. Οι αντιπρόσωποί μας μπορεί να το ζητήσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος


Σας ενημερώνουμε ότι η τεκμηρίωσή σας έγινε διαχείριση και έγκριση.


Εάν έχετε οποιαδήποτε άλλη ερώτηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο Live Chat του PASTÓN.es ή μέσω του τηλεφώνου Εξυπηρέτησης Πελατών από Δευτέρα έως Κυριακή από τις 09:00 π.μ. έως τις 00:00 π.μ. Και μην το ξεχνάτε αυτό, από το PASTÓN.es , σας ζητάμε να παίξετε υπεύθυνα.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 1 έτος

γεια σου ξημέρωμα


Αυτός είναι ο αριθμός αναγνώρισης για την παρακολούθηση της υπόθεσής σας ID 657351


Σας ενημερώνουμε ότι ο λογαριασμός παιχνιδιού σας βρίσκεται υπό μελέτη από το Τμήμα Κινδύνων, επομένως μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα, ο λογαριασμός σας θα παραμείνει σε αναστολή.


Με εκτιμιση,

Εξυπηρέτηση πελατών

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αγαπητέ πελάτη,

Για τις διαδικασίες ασφαλείας και για τη συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία, πρέπει να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας.

Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να κάνετε ένα τεστ ζωής μέσω του παρακάτω συνδέσμου:

https://www.paston.es/members/veridas-proof-life-process.html

Πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που αναφέρονται στον σύνδεσμο. Εάν εκτελείτε τη διαδικασία από υπολογιστή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κάμερα web ή εάν προτιμάτε, μπορείτε να εκτελέσετε τη διαχείριση από φορητή συσκευή με την κάμερα.

Εκτός από την απόδειξη ζωής, θα σας παρέχεται η επιλογή selfie, την οποία πρέπει να τραβήξετε με την ίδια εφαρμογή με τον σύνδεσμο.

Λάβετε υπόψη ότι οι προθεσμίες για τον έλεγχο και την έγκριση των εγγράφων ενδέχεται να καθυστερήσουν με την πάροδο του χρόνου, γι' αυτό ζητάμε την υπομονή και την κατανόησή σας.

Ο λογαριασμός σας θα παραμείνει σε αναστολή μέχρι να ολοκληρωθεί η βελτιωμένη επαλήθευση ταυτότητας.

Σας ενημερώνουμε ότι η απόσυρσή σας έχει απορριφθεί.

Εάν έχετε άλλη ερώτηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο Live Chat του PASTÓN.es ή μέσω του τηλεφώνου Εξυπηρέτησης Πελατών από Δευτέρα έως Κυριακή

από τις 09:00 π.μ. έως τις 00:00 π.μ. Και μην ξεχνάτε ότι, από το PASTÓN.es, σας ζητάμε να παίξετε υπεύθυνα .

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 1 έτος

Ολοκληρώσατε τη διαδικασία με επιτυχία. Σύντομα οι αντιπρόσωποί μας θα επικοινωνήσουν μαζί σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 1 έτος

Hello,

see? Your account was under a risk management check hence the account was suspended until the check is done. This is a standard procedure. I'm happy to see that you completed the process successfully.👍

Seems that all is well, isn't it?

πριν από 1 έτος

Λοιπόν, δεν ξέρω

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 1 έτος

I read all the e-mails you received from the casino and it doesn't sound to me like they have some real issue with you. They wanted to verify your identity, it sounds like they verified so I'd wait until the agent will contact you. If they don't get in touch within a week, I'd recommend to remind the casino about your case.

Anyway, let us know when the agent gets in touch with you. I hope it will end up in a positive way for you 🙂

πριν από 1 έτος

Δεν με έχουν επαληθεύσει ακόμα, οπότε μην ανησυχείς, δεν είμαι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω στείλει τις κάρτες κατάθεσης να δω αν είμαι τυχερός και μου δίνουν απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela2311
πριν από 1 έτος

I suppose they asked you for the cards, right? It's usually part of the verification process.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα