Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPalmSlots Casino - γενική συζήτηση

PalmSlots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από canaberto
|
45.722 προβολές 246 απαντήσεις |
|
12 3 4...13
Radka
πριν από 2 έτη

Χαίρετε,

Οχι, δυστυχώς όχι. Μόλις δημοσίευσα μια λεπτομερή απάντηση στην ανάρτηση της Radka. Το καζίνο απάντησε, αλλά και πάλι κανένα σημάδι νίκης... Θα μείνω συντονισμένος. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία


Πολλές ευχές

Η Έβελιν



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σας, I Error1905 κατέθεσα 300 € στο palmslot και έλαβα ένα μπόνους 200%. Ανέβασε τον λογαριασμό μου σχεδόν στα 2800. Κάθε τόσο έκανα ένα κυνήγι μπόνους, που σημαίνει να συλλέγω δωρεάν περιστροφές για να παίξω τα πάντα μετά. Όχι η πρώτη φορά. Κάνε μια συλλογή δωρεάν περιστροφή στο Book of Shadows σήμερα, μου πληρώνει 80€ μόνο που το κέρδος δεν κρατιέται και ο λογαριασμός μου είναι ακόμα στο μηδέν €. Μαντέψτε ίσως λάθος. Μετά πηγαίνω σε ένα άλλο παιχνίδι Fate of Olympus και πάλι, η πίστωση δωρεάν περιστροφών δεν έχει κλείσει και τίποτα δεν φαίνεται στο αναγνωριστικό στοιχήματος. Έχω ακόμα 67 διαφορετικές δωρεάν περιστροφές αξίας σχεδόν 2800 €. Πηγαίνω στα παιχνίδια όπου έχω μαζέψει δωρεάν περιστροφές. Οι δωρεάν περιστροφές είναι όλες εκεί, αλλά η νίκη δεν δεσμεύεται. Στις 27/11/22 στις 12:36 το υπόλοιπό μου ήταν μηδέν και στις 12:41 το μπόνους μου διαγράφηκε. Αλλά έχω ακόμα τις δωρεάν περιστροφές που δεν έχουν ανοίξει. Μπορεις να βοηθησεις? Τελικά είναι περίπου 2800 €. Δεν με απασχολεί μια πληρωμή, αλλά θα ήθελα να παίξω τα παιχνίδια μου.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hi Radka, so money returned yet again, but they did say a space was added at the end of my swift code, so I have requested withdrawal for the fourth or fifth time - losing track, and perhaps losing faith. will advise. thanks for listening

Eveline
πριν από 2 έτη

Hello Eveline,

so it's sort of a technical problem. Well, sorry for that.

I wish I could say something inspiring or comforting, but sadly you truly have to wait again 🙁.

Will looking forward to especially positive updates! Casino with such a good reputation should be good at solving issues...




πριν από 2 έτη

Γεια σας, I Error1905 κατέθεσα 300 € στο palmslot και έλαβα ένα μπόνους 200%. Ανέβασε τον λογαριασμό μου σχεδόν στα 2800. Κάθε τόσο έκανα ένα κυνήγι μπόνους, που σημαίνει να συλλέγω δωρεάν περιστροφές για να παίξω τα πάντα μετά. Όχι η πρώτη φορά. Κάνε μια συλλογή δωρεάν περιστροφή στο Book of Shadows σήμερα, μου πληρώνει 80€ μόνο που το κέρδος δεν κρατιέται και ο λογαριασμός μου είναι ακόμα στο μηδέν €. Μαντέψτε ίσως λάθος. Μετά πηγαίνω σε ένα άλλο παιχνίδι Fate of Olympus και πάλι, η πίστωση δωρεάν περιστροφών δεν έχει κλείσει και τίποτα δεν φαίνεται στο αναγνωριστικό στοιχήματος. Έχω ακόμα 67 διαφορετικές δωρεάν περιστροφές αξίας σχεδόν 2800 €. Πηγαίνω στα παιχνίδια όπου έχω μαζέψει δωρεάν περιστροφές. Οι δωρεάν περιστροφές είναι όλες εκεί, αλλά η νίκη δεν δεσμεύεται. Στις 27/11/22 στις 12:36 το υπόλοιπό μου ήταν μηδέν και στις 12:41 το μπόνους μου διαγράφηκε. Αλλά έχω ακόμα τις δωρεάν περιστροφές που δεν έχουν ανοίξει. Μπορεις να βοηθησεις? Τελικά είναι περίπου 2800 €. Δεν με απασχολεί μια πληρωμή, αλλά θα ήθελα να παίξω τα παιχνίδια μου.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I would not be surprised if the casino states that you violated the terms and conditions. Many casinos see this strategy as forbidden. Though I believe that you should be informed about that, in order to stop applying it.

Ask the casino and let me know, please.


πριν από 2 έτη

Hi Radka, so money returned yet again, but they did say a space was added at the end of my swift code, so I have requested withdrawal for the fourth or fifth time - losing track, and perhaps losing faith. will advise. thanks for listening

πριν από 2 έτη

Hi BarneyTheAngus,

I honestly do not know what should I say now. I truly do not understand what is causing so much trouble.

I lost track of how long are you trying to withdraw, maybe the complaint will help. Feel free to submit one here.

Don't lose faith, it's a decent casino and there must be some way!



Radka
πριν από 2 έτη

Hello Radka,

after sending my screenshots and reply to PalmSlots I received an answer, but not the one I wanted. I was asked once again to finish the free games and provide screenshots and the browser name, which I had done before. I told them I already had provided the information requested including browser name. Today I received another reply, once again asking me to provide screenshots. My answer was not very friendly as you can imagine. I've sent both screenshots of 27/11 again and a new one of today showing that there is no game to finish and nothing more to see than the balance of 0.0. I can't help but assume that they are simply delaying everything to wreck their customer's nerves.

Kind regards,

Eveline

Eveline
πριν από 2 έτη

Hello Eveline,

I'm not sure whether any screenshot can fully explain the problem at this point because it took you nowhere, from my point of view.

I feel that the easiest solution would be to set up sort of a conference call where you can "share the screen" so you can show the casino that there is no game you can finish and the balance is zero.

Must be truly a test of your patience, so would try to suggest this call to the casino, alternatively, you can record a short video.

What do you think?

πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,

Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σας. Δεν υπάρχουν ημιτελή παιχνίδια. Προσπαθώ να τους το εξηγώ συνέχεια. Νομίζω ότι το έκανα πολύ σαφές επίσης. Από όσο θυμάμαι, αυτό το πρόβλημα δεν υπήρχε από την αρχή. Μπορώ να το προτείνω, καλή ιδέα. Ελπίζω ότι αυτό θα κάνει κάτι. Δεν μπορείτε να δείτε τίποτα εκτός από τη διεπαφή του παιχνιδιού.

τις καλύτερες ευχές

Η Έβελιν


ΥΓ: Θα ήθελα να αλλάξω το όνομα χρήστη μου. Είναι πιθανό αυτό?

Αυτόματη μετάφραση:
Eveline
πριν από 2 έτη

Hi, in case you need help regarding to the new username, contact me please here or via email magdalena@casino.guru 🙂



Magda
πριν από 2 έτη

Hi Magda,

yes please. I don't know how to change the user name. Thanks in advance.

LG

Eveline



Eveline
πριν από 2 έτη

Hello Eveline 😉, your username has been changed. You can't do it yourself. It must be changed in our internal system. Stay well✨

πριν από 2 έτη

thanks a Lot 😊

πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,

Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σας. Δεν υπάρχουν ημιτελή παιχνίδια. Προσπαθώ να τους το εξηγώ συνέχεια. Νομίζω ότι το έκανα πολύ σαφές επίσης. Από όσο θυμάμαι, αυτό το πρόβλημα δεν υπήρχε από την αρχή. Μπορώ να το προτείνω, καλή ιδέα. Ελπίζω ότι αυτό θα κάνει κάτι. Δεν μπορείτε να δείτε τίποτα εκτός από τη διεπαφή του παιχνιδιού.

τις καλύτερες ευχές

Η Έβελιν


ΥΓ: Θα ήθελα να αλλάξω το όνομα χρήστη μου. Είναι πιθανό αυτό?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,

Ακολούθησα τη συμβουλή σας και ηχογράφησα ένα βίντεο και το έστειλα για υποστήριξη. Τώρα δεν μπορώ παρά να περιμένω ξανά. Ελπίζω όλο αυτό να τελειώσει καλά. Δεν θέλω να υποβάλω καταγγελία ακόμα, αλλά αν διαρκέσει περισσότερο από μερικές ημέρες και πάλι θα το κάνω.

Χαιρετώ και ευχαριστώ και πάλι για τη μέχρι τώρα βοήθεια. Η Έβελιν

Αυτόματη μετάφραση:
Eveline
πριν από 2 έτη

Hello Eveline,

thank you for this update, and don't worry about the complaint, if you don't feel it's necessary at the moment, no pressure.

I'll wait for another progress and hope that the casino will soon understand what's the issue. Sometimes, when I'm reading complaints, I find it hard to comprehend some nuances, it makes me realize that not everything can be easily described in words. So I got the idea with the recording 🙂

Have a god one and keep us posted 🤞


πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,

Τώρα έχω καταθέσει την καταγγελία μου, όπως είμαι σίγουρος ότι μπορείτε να δείτε. Παρόλο που το καζίνο μπορεί να μην είναι σε θέση να το βοηθήσει, η υπομονή μου έχει τελειώσει. Θα ακολουθήσει ενημέρωση μόλις υπάρξει κάτι νεότερο.

τις καλύτερες ευχές

Η Έβελιν

Αυτόματη μετάφραση:
Eveline
πριν από 2 έτη

Hello Eveline,

I saw and check it briefly. Seems that the casino is now engaged in the conversation, at least with you.

I'm eager to see whether Peter will get a reply as well.

For now, have a good day. 🙂


πριν από 2 έτη

Hi Radka, I have submitted complaint as my withdrawal was returned for the sixth time. This time it was not "cancelled" but "attempted". The casino no longer sends me emails with any information and just returns money to my account. They also do not reply to emails I send. Chat are polite enough but unable to assist. Initial withdrawal was two months ago now, so enough is enough. Thanks for this service, Kirsty

πριν από 2 έτη

Hi Kirsty,

that sounds very alike to my experience with PalmSlots. No answer by Email and Chat mit being helpful. I also filed a complaint as my winnings had disappeared. Hope you get your money soon!

Eveline

BarneyTheAngus
πριν από 2 έτη

Hi Kristi,

that's a wise decision and I hope that we will help sort the issue out.🤞👍

12 3 4...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα