Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNordis Casino - γενική συζήτηση

Nordis Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

 από Artureek
|
53.341 προβολές 206 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...11

Helllo!!!!!

I am from Poland and i want to say that casino is wnderfull and i always wait for this. Chat and support great people, always helping, good providers and i always spending good time when i playing there even i lose, hehehe.

so i want seys 3xyesss!!!!!!

very nice casino i recommend

casino is not cooperating. I recently heard about the error when verifying the phone number at another casino, very annoying, because technical support should deal with it. However, in a situation where the casino does not even respond to documents, it is not good at all.

Γεια σας παιδιά, έχω μια ερώτηση, έχει κανείς εμπειρία με τέτοιου είδους περιπτώσεις... Και έχει καταφέρει κανείς να κερδίσει το καζίνο σε τέτοια κατάσταση; Πρόκειται για το εξής. Το καζίνο περιόρισε τα κέρδη σε μέγιστο ποσό 100.000 ευρώ από την αγορά μιας δωρεάν περιστροφής και επέτρεψε μια μέγιστη αγορά 10.000 ευρώ δωρεάν περιστροφών, που δίνει μια πιθανή μέγιστη νίκη 500.000 ευρώ στο παιχνίδι Gates of Olympus. Ταυτόχρονα, το καζίνο διαβεβαίωσε τον παίκτη στα email ότι ήταν δυνατό να επιτευχθεί αυτό το κέρδος ακόμα κι αν δεν ήταν δυνατό.

Αυτόματη μετάφραση:

Helllo!!!!!

I am from Poland and i want to say that casino is wnderfull and i always wait for this. Chat and support great people, always helping, good providers and i always spending good time when i playing there even i lose, hehehe.

so i want seys 3xyesss!!!!!!

Hello,

May I know how you foundd the way to our forum to praise the casino? 🙂

Any compensation promissed in return of a good review? Sometimes it happens.

very nice casino i recommend

Hey there!

For how long have you been playing there? What else can you share about the casino? 🙂

Any compensation promissed in return of a good review?

otobet11

I agree,

Still, is this your personal experience with Nordis? I'm honestly not sure.

Γεια σας παιδιά, έχω μια ερώτηση, έχει κανείς εμπειρία με τέτοιου είδους περιπτώσεις... Και έχει καταφέρει κανείς να κερδίσει το καζίνο σε τέτοια κατάσταση; Πρόκειται για το εξής. Το καζίνο περιόρισε τα κέρδη σε μέγιστο ποσό 100.000 ευρώ από την αγορά μιας δωρεάν περιστροφής και επέτρεψε μια μέγιστη αγορά 10.000 ευρώ δωρεάν περιστροφών, που δίνει μια πιθανή μέγιστη νίκη 500.000 ευρώ στο παιχνίδι Gates of Olympus. Ταυτόχρονα, το καζίνο διαβεβαίωσε τον παίκτη στα email ότι ήταν δυνατό να επιτευχθεί αυτό το κέρδος ακόμα κι αν δεν ήταν δυνατό.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello,

I guess this is about your unjustified complaint against the LOB Bet, right?

I'm just asking because this thread is about Nordis and the post sounds exactly the same as the one in your complaint. I just want to make sure that this is not a "new" issue you're experiencing again with Nordis.

There were some problems with this casino and I wrote to support. They listened to me and fixed everything)

Horak

I'm glad to hear it. We received a lot of user reviews on the casino yesterday. Players informed us there were promised free spins in exchange for the reviews. They probably started caring about their online reputation. Helping their players is definitely a good thing to start with.

Δημοσίευση από asiasuch1986 διαγράφηκε

Hello,

May I know for how long have you been playing there? 🙂

i really like Nordis casino, I like the layout the game selection and also the selection of providers. I recommend people who like playing slots games, this casino is up their with the top casinos for sure. I’ve joined social groups also where constantly are certain types of bonuses so that’s also good.

Vovkabrogan

It is great to hear some nice words on casino what has bad reputation on our website 🙂

Not witdrwal impossoble. I send documents much times. But not answer not live chat not support. Bad feeling at Nordis casino

this is 40 day finish but not witdrawal paid. Not support at Nordis casino very awful.

editons12

Hey there.

When the casino applies what we call a no-reply policy while "dealing" with the player's complaints, it usually ends with an unresolved complaint.

So we inform players to investigate each casino a bit before depositing there. Such an investigation should contain the latest complaints as well.

editons12

Hi,


I recommend you to contact "247jc" on instagram. With this guy I after 3 months get my wins from nordis casino. It was 1700€. Romania guys from Nordis are terrible treacherous snails.


Without Juan (247jc) i would not recieve nothing i think. But Juan is good guy behind Nordis. He was very angry when I told him about support from Romanian clowns.


You can also use this whatsapp contact - +40 738 027 556


I recieved all my money, but it was 3 months fight with separate payments - 500, 500, 700€.


This casino is nearly scam trash company. But its not 100% fake.

kevin1921

Would you provide a screenshot showing you were paid in the end, please?

I just want to be sure, it truly worked out for you.

Thank you in advance 🙂

Δεν θα σας δώσω φωτογραφία, αλλά μετά τα προηγούμενα σχόλιά μου εδώ μπορείτε να με εμπιστευτείτε... Πραγματικά δεν θα υποστήριζα τους κλέφτες.

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 7...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα