ΦόρουμΚαζίνοNordis Casino - γενική συζήτηση

Nordis Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 3 έτη από Artureek
|
40394 προβολές 207 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Hello,

yesterday i won on nordis casino 1500€. Deposite was easy 30 sec process. But when i want withdrawal, in withdrawal window it says me this-


No payment methods configured

No payment methods found.


I sended my id to kyc, i sended email to all possible adreses. But after reading so many bad reviews on internet i am very aware that i will ever see my money.


Can someone from nordiscasino respond to me with solution please? I want withdrawal my money. Deposited via mastercard and i want withdrawal via same method or via bank transfer.


NICK - kevin1921

mail - hosek.kevin@gmail.com


I will be very happy for all answers.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
kevin1921
πριν από 1 έτος

Hello there,

I'd like to start with the most important thing, has your account been fully verified yet?

Have you ever withdrawn from the casino before?

First, make sure that the KYC is done in full, then we can focus on what payment options are available.

Are you in touch with the casino or is it just a one-way communication?

I must admit that even the latest complaints do not look pretty good, so I hope that we will be able to help you if needed.

Give me an update, please.


Radka
πριν από 1 έτος

Δεν ξέρω αν έχω πλήρη λογαριασμό. Έχω μια επαληθευμένη διεύθυνση email. Όταν θέλω να επαληθεύσω το τηλέφωνο, λέει σφάλματα. Έστειλε όλα τα απαραίτητα για υποστήριξη και στο email, συμπεριλαμβανομένων φωτοτυπιών του εγγράφου και από τις δύο πλευρές + μια selfie με το έγγραφο. Δεν πήρα απάντηση. Η μηχανή τους είναι τελείως ηλίθια και καλή για τίποτα. Συνήθως, περίμενα μια απάντηση για λίγο, αλλά όταν βλέπω τις κριτικές στο Διαδίκτυο, αρχίζω να ανησυχώ αρκετά.


Επικοινώνησα με τον ίδιο τον ιδιοκτήτη Adrian Grama, αλλά χωρίς απάντηση. Ωστόσο, φαίνεται ότι εξακολουθεί να παρακολουθεί συναντήσεις πυλών τυχερών παιχνιδιών, όπου παρουσιάζεται ως ιδιοκτήτης του Nordis Casino. Κατάφερα επίσης να επικοινωνήσω με τον Juan Carlos Ortiz, ο οποίος έχει επίσης κάποιο ρόλο στο nordis casino. Πήρα μια απάντηση από αυτήν, αλλά όχι ακριβώς συγκεκριμένη. Τώρα δεν υπάρχει ξανά απάντηση για αρκετές ώρες.


Όπως λέω, θα άφηνα για λίγο την κατάσταση και θα περίμενα email. Αλλά όταν υπάρχει μια κακή κριτική στο διαδίκτυο, δεν πιστεύω καν ότι κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί μου μέσω email.


Πώς μπορώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό στην πύλη, όπου δεν υπάρχει απάντηση. Έχουν φθηνά μηχανήματα 83 από μια και μόνο εταιρεία. Η προσφορά του Sazkar περισσότερο από κακή...


Ελπίζω να δω όλα τα λεφτά.

Αυτόματη μετάφραση:
kevin1921
πριν από 1 έτος

Καταλαβαίνω,

οπότε μπορεί να υποτεθεί ότι η επαλήθευση βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά το καζίνο δεν συνεργάζεται. Πρόσφατα άκουσα για το σφάλμα κατά την επαλήθευση του αριθμού τηλεφώνου σε άλλο καζίνο, πολύ ενοχλητικό, επειδή η τεχνική υποστήριξη θα πρέπει να το αντιμετωπίσει. Ωστόσο, σε μια κατάσταση όπου το καζίνο δεν ανταποκρίνεται καν σε έγγραφα, δεν είναι καθόλου καλό.

Συμφωνώ με την αναμονή. Εάν δεν συμβεί τίποτα εντός 14 ημερών από την αποστολή των εγγράφων, προτείνω την υποβολή καταγγελίας. Θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε, από προεπιλογή δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επαληθεύσουν και να πληρώσουν τα κέρδη.

Τότε πρέπει να παρέμβεις.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ένα καλό καζίνο με όλα τα παιχνίδια, πολλές επιλογές κατάθεσης. Η υποστήριξη παίρνει το χρόνο της, αλλά πάντα επικοινώνησε μαζί μου. Πάντα υπέροχες προσφορές μπόνους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλό καζίνο

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Jan3790
πριν από 1 έτος

Hello,

two players showing their appreciation within 7 hours, that's unusual 🙂. Anyway, thanks for that.

What made you come here and write this post, I wonder.


Czesnik92
πριν από 1 έτος

Hi there,

care to elaborate, please? What makes this casino a good one?

Did you just find yourself in the mood for a single post? 🙂

πριν από 1 έτος

I have played with Nordic for a while now and I believe it's a good place to play. Although they could upgrade there support because really hard to get through when you have a problem. Otherwise it's all good

kevin1921
πριν από 1 έτος

Έχει περάσει πάνω από μια εβδομάδα τώρα, οπότε αναρωτιέμαι πώς εξελίσσεται η κατάσταση.

Επιλύθηκε το πρόβλημα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ουάου, έχω παίξει και κερδίσει σε αυτό το καζίνο και με έχουν πληρώσει έγκαιρα, χρησιμοποιώντας το skrill μου. Είναι σημαντικό να έχετε έτοιμο το KYC πριν συμπεριληφθεί η πρώτη κατάθεση, στο ete και σε οποιοδήποτε καζίνο. Γιατί αλλιώς τότε εμφανίζονται επιπλοκές.

Προσωπικά έχω πληρωθεί καλά σε αυτό το καζίνο.


Στην υγειά σας!!!

Αυτόματη μετάφραση:
kevin1921
πριν από 1 έτος

Hi, I'm interested in what you said about the 10 euro no deposit bonus. Has anyone offered you the bonus for writing a review? It's something we currently deal with so you might have some details about it?

πριν από 1 έτος

Κανείς δεν μου το πρότεινε, είναι απλώς εικασία μου. Ελπίζω μόνο ότι ο λογαριασμός μου θα επαληθευτεί το συντομότερο δυνατό και τελικά θα κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
kevin1921
πριν από 1 έτος

Oh, we received a feedback from multiple players (10+) during recent days that they were motivated by a reward from the casino for writing a review. We were in touch with the casino and they claim there was no such a promotion from their side so I'm trying to figure out what's going on here.

germanmasatok
πριν από 1 έτος

Hello, thank you for your comment. Can you tell us when was your last withdrawal made?

πριν από 1 έτος

Χαίρετε. Σε περίπτωση που έχω πάρει κάποιες προφυλάξεις με τα 22, καθώς κερδίζω 4 ή 5 χιλιάδες ARS, τα αποσύρω ήδη. οσο για το Nordis και εχει περασει ενας χρονος που παιζα και πηρα περιπου 200 USD και με πληρωσαν, το εχω σταματησει να το κανω οπως οι περισσοτεροι που ζητανε δυνατα νομισματα λογω υποτιμησης του ARS, παιζω σε τοπικά καζίνο και σε αυτά που δέχονται ARS, συνήθως ρωσικά καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
germanmasatok
πριν από 1 έτος

Hello, thank you for a quick answer. We are observing some discrepancies just in last few days, that's why I wanted to be informed when did you request for last withdrawal.

kevin1921
πριν από 1 έτος

Adrian grama is the owner start emailing him directly.

πριν από 1 έτος

Τα υπόλοιπα χρήματα τα έλαβα χθες. Αν και χρειάστηκαν 2 μήνες, πιστεύω ότι υπήρχαν προβλήματα με την πύλη πληρωμής. Έτσι το Nordis Casino δεν είναι ένα δόλιο καζίνο, όπως νόμιζα αρχικά. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το να παίξετε εκεί. Δεν θα πρέπει να υπάρχουν προβλήματα με την ανάληψη χρημάτων σήμερα.

Αυτόματη μετάφραση:
kevin1921
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά νέα. Χαίρομαι που έφτασαν τα χρήματα και ταυτόχρονα συμφωνώ ότι οι περισσότερες δυσκολίες σχετικά με τις αναλήψεις, τις οποίες βίωσαν οι παίκτες και δυστυχώς εξακολουθούν να μένουν, προκλήθηκαν πραγματικά από τρίτο μέρος και όχι από το ίδιο το καζίνο.

Λοιπόν, ελπίζουμε ότι θα βελτιωθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα