Ενημερώστε μας εάν το λάβετε πραγματικά την επόμενη εβδομάδα. Τέλος πάντων, δεν συνιστώ να συνεχίσετε να παίζετε στο καζίνο. Εάν δεν μπορούν να σας στείλουν περισσότερα από 300 ευρώ, τότε κάτι πραγματικά δεν πάει καλά με αυτό το καζίνο.
Let us know if you really receive it next week. Anyway, I don't recommend continue playing in the casino. If they can't send you more than 300 eur then something really isn't right about this casino.
Το καζίνο Nordis όπου ζωντανά σήμερα το πρωί κάνει μερικές ερωτήσεις στο chat που δεν απάντησαν και έκλεισε ξανά τη ζωντανή συνομιλία. εντελώς γελοία συμπεριφορά!!
Nordis casino where live this morning ask a couple of questions on chat they did not answer and shut live chat down again. absolutely ridiculous behaviour!!
Τι μπορώ να πω? Είναι γελοίο. Εάν είστε πράκτορας υποστήριξης πελατών που εργάζεστε σε ένα καλό καζίνο και κλείνετε τις συνομιλίες όποτε σας βολεύει, θα απολυθείτε πολύ σύντομα.
Αλλά η διαφορά στην ποιότητα των καζίνο και στην υποστήριξη πελατών τους είναι τεράστια. Μπορείς να ζήσεις κυριολεκτικά τα πάντα. Για μένα, μια καλή υποστήριξη πελατών είναι ίσως η πιο σημαντική πτυχή κάθε αξιοπρεπούς καζίνο.
What can I say? It is ridiculous. If you're a customer support agent working in a good casino and you close chats whenever it's convenient for you, you'll be fired very soon.
But the difference in quality of casinos and their customer support is enormous. You can experience literally anything. For me, a good customer support is probably the most important aspect of every decent casino.
Για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, νομίζω ότι το άτομο ή τα άτομα που πιστεύω ότι υπάρχουν 2 που είναι σε ζωντανή συνομιλία έχουν τόσο λόγο όσο και τα αφεντικά. έξω και είμαι σίγουρος ότι είναι και αυτοί στη ζωντανή συνομιλία!! Απλά ενδιαφέροντος γνωρίζετε τα ονόματα των αφεντικών / ιδιοκτητών αυτού του καζίνο;
To be honest with you I think the person or persons I believe there is 2 that are on live chat have as much say as the bosses I say this because I've been paid on PayPal by 2 different people I know names but IL leave them out and Im pretty sure they are also the ones on live chat!! Just of interest do you know the names of the bosses / owners of this casino?
Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι οποιοδήποτε αφεντικό θα συμμετείχε ως πράκτορας υποστήριξης πελατών. Αλλά όλα είναι πιθανά φαντάζομαι.
Προσπαθώ να ψάξω λίγο αλλά δεν βρήκα περισσότερα από "Games & More BV" όπως μπορείτε να δείτε στην κύρια καρτέλα του καζίνο.
Εχεις καμια ιδεα?
I find it hard to believe that any boss would take part as a customer support agent. But all is possible I guess.
I try to search a bit but have not found more than "Games & More B.V." as you can see in the casino's main tab.
Do you have any idea?
Χαίρετε,
Εάν έχετε κάποιες πληροφορίες για διαφορετικό ιδιοκτήτη, κοινοποιήστε.
Ιδρυτής και COE δεν σημαίνει ότι η ιδιοκτήτρια εταιρεία πρέπει να έχει το όνομά του στην εταιρική επωνυμία. Είναι αρκετά συνηθισμένο. Παρέχουμε την Games & More BV ως ιδιοκτήτη.
(Ναι, βρήκα το άρθρο:
Hello,
If you have some information about different owner, please share.
Founder and COE does not mean that the owner copany must have his name in the corporate name. It's pretty common. We provide Games & More B.V. as the owner.
(Yes, I found the article:
Μπορούμε να συζητήσουμε για το ποιος ανήκει σε ποια εταιρεία και ποιος παίζει κάθε ρόλο, τεχνικά είναι ακριβώς έτσι:
Έχετε ακούσει ποτέ για οποιοδήποτε διαδικτυακό καζίνο που έχει εγγραφεί και ανήκει αποκλειστικά και νόμιμα σε ένα άτομο (όχι εταιρεία), αναρωτιέμαι;
We can debate about who owns which company and who plays each role, technically it is just like this:
Have you ever heard about any online casino registered and exclusively and legally owned by a single person (not a company), I wonder?
Δεν συζητάω, απλώς πήρα αυτό που είδα ως αλήθεια. έτσι το καζίνο nordis όποιος το κατέχει είπε ότι δεν θα πληρώσει τα 1039 ευρώ γιατί πλήγωσα εκεί τα συναισθήματα λέγοντας την αλήθεια για τη μάρκα εκεί είναι τρελό! Αν σου έδινα μια μικρή λίστα ερωτήσεων θα τις έβαζες στο nordis casino για μένα;;
I'm not debating I just took what I seen as the truth.so nordis casino whoever owns it have said they will not pay the 1039 euro because I hurt there feelings by speaking the truth about there brand it's crazy! If I was to give you a small list of questions would you put them to nordis casino for me??
Μπορείτε να ρωτήσετε το καζίνο μόνοι σας υποθέτω. 🙂
Υπηρετούμε πρόθυμα ως μεσολαβητές όταν κάποιος παίκτης χρειάζεται βοήθεια. Αλλά αυτό φαίνεται κάπως διαφορετικό, δεν νομίζετε; Αν κάτι δεν πάει καλά, ερευνούμε, αυτό είναι αλήθεια. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κάνουμε τις ερωτήσεις σας.
Τέλος πάντων, ποιες θα ήταν αυτές οι ερωτήσεις αναρωτιέμαι; Μπορείτε να ρωτήσετε στο νήμα των παραπόνων σας - τι πιστεύετε;
You can ask the casino on your own I guess. 🙂
We willingly serve as a mediator when any player need help. But this seems kind of different don't you think? If something is wrong we investigate, that's true. But I do not understand why we should ask your questions.
Anyway, what would these questions be I wonder? You can ask in your complaint thread - what do you think?
Πλέον έχουν κλείσει τον λογαριασμό μου, επομένως δεν μπορώ να κάνω ερωτήσεις απευθείας, επίσης, αν μπορούσα, δεν θα μου απαντούσαν, νόμιζα ότι έκαναν ακάρεα αν ήταν χρήση, δεν έχει σημασία.
They have now closed my account so can't ask questions directly also if I could they wouldn't reply to me I thought they mite if it was use, doesn't matter IL sort this out myself.
Λοιπόν, εξακολουθώ να πιστεύω ότι μπορείτε να συμπεριλάβετε τις ερωτήσεις σας στην εν εξελίξει καταγγελία. Το καζίνο αντέδρασε πρόσφατα, οπότε προχωρήστε και ρωτήστε, θα έλεγα.
Well, I still think you can include your questions in the ongoing complaint. The casino reacted recently, so go ahead and ask, I'd say.
Οι κλέφτες δεν παίζουν σε αυτό το καζίνο. Προτρέπω τους ανθρώπους να δώσουν προσοχή σε αυτό, αν συνεχίσουμε να δίνουμε χρήματα σε αυτούς τους απατεώνες, θα συνεχίσουν να ξεσκίζουν τους ανθρώπους του ΜΕΙΝΕ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ
Thieves do not play at this casino I urge people to pay attention to this if we keep giving these con artists are money they will continue to rip people of STAY WELL CLEAR
Μπορώ να δω ότι ένα παράπονο επιλύθηκε με επιτυχία ενώ το δεύτερο δεν επιλύθηκε , επομένως δεν θα έλεγα ότι το καζίνο δεν πληρώνει καθόλου.
I can see that one complaint was successfully solved while the second was unresolved, so I would not say that the casino does not pay at all.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.