Επικοινωνούμε με το καζίνο για λογαριασμό οποιουδήποτε παίκτη σε περίπτωση που υπάρχει ανοιχτό παράπονο και προκύψει ανάγκη.
(Δεν μπορούμε να ενεργήσουμε για λογαριασμό κανενός χωρίς την κατάλληλη συμφωνία, επομένως αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το παράπονο είναι τόσο σημαντικό.)
Μπορώ να δω ότι έχετε ήδη υποβάλει ένα - έκλεισε καθώς επιλύθηκε και ένα άλλο βρίσκεται σε εξέλιξη αυτήν τη στιγμή. Μπορώ επίσης να δω ότι έχετε ενημερώσει τον Jozef για αυτό το τελευταίο θέμα, οπότε να είστε σίγουροι ότι θα ληφθεί επίσης υπόψη.
Δεν θέλω να φανώ αγενής, αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να βρείτε τον εαυτό σας ένα αξιοπρεπές καζίνο. Η βαθμολογία φήμης 4,7 δεν μου φαίνεται πολύ ελκυστική.
We contact the casino on behalf of any player in case there is an open complaint and the need arises.
(We can't act on anybody's behalf without the proper agreement, so this is the reason why the complaint is so important.)
I can see you already submitted one - closed as resolved plus another one is ongoing at the moment. I can also see you have informed Jozef about this latest issue so be assured that it will be taken into consideration too.
I do not want to sound rude, but I think you should find yourself a decent casino instead. The reputation score of 4,7 doesn't seem much appealing to me.
Αυτόματη μετάφραση: