Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNordis Casino - γενική συζήτηση

Nordis Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 3 έτη από Artureek
|
46.142 προβολές 207 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...11
kevin1921
πριν από 1 έτος

Εντάξει, ήταν απλώς μια πρόταση. Δεν είναι ανάγκη 🙂

Δυστυχώς, πολλοί παίκτες γράφουν δημόσια κάτι διαφορετικό από αυτό που θα αποδειχθεί αργότερα, για παράδειγμα, κατά την επίλυση μιας δοκιμαστικής περιόδου. Μάλλον είμαι υπερβολικά επιφυλακτικός. Μην με κατηγορείτε, σας παρακαλώ 😎

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους,

05/05/2023

Καταθέστε 200€, λάβετε μπόνους 500€. Ικανοποιήθηκε η απαίτηση στοιχηματισμού 31 χιλιάδων. Κέρδισε 6 χιλιάδες στο τέλος.

Τώρα αρχίζουν τα προβλήματα:

-όχι κουβέντα

-καμία απάντηση στα email

-Δεν υπάρχει δυνατότητα KYC στην αρχική σελίδα

-Εάν θέλετε να κάνετε ανάληψη, θα ανακατευθυνθείτε σε κατάθεση.

συνεχίζεται...

Αυτόματη μετάφραση:
askgambleranki
πριν από 1 έτος

I fear you should keep trying... If you struggle for longer than 14 full days, then the time is right for submitting a complaint. 🙁...

I pray the casino will notice your request soon!

πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους,

Προειδοποιώ όλους να καταθέσουν χρήματα εκεί.

Τρέχουσα κατάσταση: καζίνο φάντασμα. Χωρίς κόσμο. μηδενική επικοινωνία.

05/08/2023

-Δεν έχω καταφέρει ακόμα να έρθω σε επαφή με κανέναν. Οι απαντήσεις μέσω email είναι τυπικές απαντήσεις από ένα bot.


συνεχίζεται...

Αυτόματη μετάφραση:
askgambleranki
πριν από 1 έτος

Διαβάστε το σχόλιό μου στην προηγούμενη σελίδα. Τράβηξα τα λεφτά μου από τη Nordis μετά από 3 μήνες. Ήταν ένας αγώνας, αλλά το κατάφερα.

Αυτόματη μετάφραση:
kevin1921
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ Kevin1921. Δοκίμασα τον αριθμό +40 738 027 556. Δυστυχώς δεν υπάρχει διαθέσιμο Whatsapp. Θα το δοκιμάσω στο Instagram.

LOL...εν τω μεταξύ τα κέρδη μου έχουν συγκεντρωθεί στα €30.000. Δυστυχώς, είναι σαν να παίζεις χρήματα 🙁

file

Αυτόματη μετάφραση:
askgambleranki
πριν από 1 έτος

So, you are still struggling to get in touch with anyone with the casino. As a result, your account is probably still unverified, right? That's a mess... Seems the casino isn't very concerned about its reputation 🤦‍♀️




Radka
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς δεν είναι δυνατή η επικοινωνία. Δυστυχώς, πρέπει επίσης να παραπονεθώ ότι χρειάζεται πολύς χρόνος για να επισημάνετε ένα καζίνο ως "απάτη" και να προστατέψετε άλλους εδώ.. Για μένα είναι προφανές ότι είναι απάτη. Το ότι πρέπει να περιμένετε 14 ημέρες μέχρι να υποβληθεί μια καταγγελία είναι πολύ μεγάλο.

Εάν ο Kevin1921 χρειάζεται 3 μήνες για μια πληρωμή, τότε αυτό είναι καλό τελικά. Πόσοι όμως δεν έχουν κάνει την υπομονή και τις προσπάθειες;

Οι λίγες καλές κριτικές εδώ και σε άλλους ιστότοπους κριτικών είναι ψεύτικες κατά τη γνώμη μου. Πώς μπορεί κάποιος να γράψει ότι η ζωντανή συνομιλία είναι καλή όταν δεν υπάρχει καθόλου ζωντανή συνομιλία.

Η αρχική σελίδα έχει σχεδιαστεί μόνο για καταθέσεις. Τεχνικά, πληρωμές δεν είναι καθόλου δυνατές. Εάν πατήσετε πληρωμή, εμφανίζεται ένα σφάλμα "Java Script". Εάν μεταβείτε στο Payouts μέσω άλλου μενού και μετά στο KYC, λαμβάνετε διαφορετικό σφάλμα. Αν πάτε με άλλο τρόπο και πατήσετε "Πληρωμή", εμφανίζεται μια κατάθεση. Αυτό δεν μπορεί να είναι τυχαίο. Προσπαθείτε σκόπιμα να παραπλανήσετε τους ανθρώπους.

Αυτόματη μετάφραση:
askgambleranki
πριν από 1 έτος

Ok, start spammin "247jc" on instagram with your true story. This man is very kind mexican who is in close touch with owners of Nordis. With his help i recieved my money after long time wasting my time with Romanian liars.


You can mention me in conversation with Juan on ig.

askgambleranki
πριν από 1 έτος

I agree that 14 days are quite a long time. But this precise limit was set based on years of experience in the industry. During this time decent casinos are more likely to solve the problem without any intervention.

Remind to say decent, I feel you have not yet checked the Nordis review, so here comes the chance:

https://casino.guru/nordis-casino-review

  1. The reputation is bad - well, it fits meaning not a decent one. not recommended.
  2. The warning: "Players complain about extremely long withdrawal timesWe have received or seen numerous complaints from players whose withdrawals have been taking an unreasonable amount of time. More details here"

A scam means the casino takes deposits but does not actually pay out the winnings at all. This is why we just can't mark the casino as a scam.

Allow me to say it is your choice to play in the casino, if you don't care about warnings or reputation, we are hardly to be blamed.

Feel free to submit the complaint, if you're interested. We aim to help all players. What might interest you unresolved complaints mean black pints based on the disputed amount. So it's worth it, if you ask me.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

I have no problem with the casino at all. There is adequate communication, nice graphics, and good payment methods. One of the best in my opinion

πριν από 1 έτος

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

σου επαναλαμβανω -

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Wery cool game bat slow withdrawals.

πριν από 1 έτος

Nordis Casino is an attractive and stylish online casino that offers excellent entertainment for every casino player's taste. The casino's game selection is such that everyone is sure to find a game they like. 10/10

πριν από 1 έτος


very good casino. great bonuses and games from the best providers

πριν από 1 έτος

Awesome casino so many perks

πριν από 1 έτος

Καλό καζίνο, καλή προσφορά μπόνους και πάροχος παιχνιδιών.

Αυτόματη μετάφραση:
Nordis Casino
πριν από 1 έτος

Μπορείς να με βοηθήσεις σε παρακαλώ ?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είναι πιθανό να παρακινήσουν νέους παίκτες με ένα μπόνους χωρίς κατάθεση σε αντάλλαγμα για μια κριτική, κανείς δεν θα σας πει για το μπόνους χωρίς κατάθεση ότι η διαδικασία ανάληψης θα διαρκέσει 3 μήνες ή για πάντα. Dusty κλέφτες, ειδικά ο ιδιοκτήτης Adrian Gramma.

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 1 έτος
Αιτία: rude expression deleted
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Good games and the webside is easy to use

1...6 7 8...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα