Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNomini Casino - γενική συζήτηση

Nomini Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από leonpreiser00
|
12.635 προβολές 66 απαντήσεις |
|
12 3 4
willp1
πριν από 8 μήνες

Hey, congratulations on your beautiful win. I hope you get all of the money despite the limit you mentioned. Be sure to let us know how it goes and if you get the money without any problems. 

I will keep my fingers crossed for you. 🤞

Anyway, what method you use for withdraw ?

πριν από 6 μήνες

Ήμουν στο επίπεδο VIP 4 από τον Οκτώβριο του 2023 μέχρι την περασμένη Παρασκευή. Μετά με έβαλαν στο επίπεδο 3, παρόλο που είχα καταθέσει 1400 ευρώ 5 μέρες νωρίτερα, δυστυχώς χωρίς επιτυχία. Το cashback θα ήταν 140 ευρώ την επόμενη Δευτέρα. Πήρα 9,44. Όταν ρώτησα τη ζωντανή υποστήριξη γιατί υπήρχε τόσο μικρή επιστροφή μετρητών και γιατί η υποβάθμιση στο επίπεδο 3, η απάντηση ήταν, διασκεδάστε με την πιστωτική σας. Έτσι αντιμετωπίζονται οι καλοί πελάτες.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
metzsascha29
πριν από 6 μήνες

So you didn't get any other explanation at all?

I am sorry that we cannot be of any help in such a case. Veronika has explained it to you in your complaint as well.🤷‍♀️

Are you going to continue playing there now?

πριν από 6 μήνες

Καλή μέρα. Νομίζω ότι θα ψάξω για ένα νέο καζίνο. Ακόμα θρηνώ την απώλεια της Bethard, του Frank Fred και του Interwetten Casino. Χάρη στον πατερναλισμό της κυβέρνησής μας. Επειδή όπως πάνε τα πράγματα στα γερμανικά καζίνο, η έκκληση δεν υπάρχει πλέον. Αν συγκρίνω το όλο θέμα με την κλήρωση του Σαββάτου, είναι σαν να παίζετε το σύστημα με 10, 11 ή 12 αριθμούς ανά σειρά για χρόνια και τώρα έχετε μόνο το βαρετό τυπικό εισιτήριο των 6 αριθμών ανά σειρά.

Χαιρετίσματα Sascha



Αυτόματη μετάφραση:
metzsascha29
πριν από 6 μήνες

I do understand your point. Stay safe in this online world, and if you need some help, do not hesitate to contact us in the future.

πριν από 4 μήνες

Καλησπέρα.


Μόλις ανακάλυψα αυτό το καζίνο και βλέπω ότι το βαθμολογήσατε καλά.

Μόνο εγώ ψάχνω την άδεια στο site και δεν τη βρίσκω; Έχει άδεια;


(Δέχονται vpn)

Αυτόματη μετάφραση:
Linne
πριν από 4 μήνες

Hi, according to my information the license of GCB is expired since yesterday, so the casino shouldn't have this license anymore and that's probably why you don't see anything on their website. 

But why do you ask, did you want to try it here ? 

πριν από 4 μήνες

yes and unfortunately for me, I made the mistake of wanting to try it. Which I really should have avoided!

I just filed a complaint about them

πριν από 4 μήνες

Αντιλαμβάνομαι ότι εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα με τις αρνητικές απόψεις που βιώνουμε με ένα καζίνο.

Τα απορρίπτετε πολύ συχνά, πάρα πολύ συχνά, καταλήγουμε να μην δημοσιεύουμε πια.

Είναι κρίμα γιατί διαστρεβλώνει την πραγματικότητα και οι εμπειρίες είναι πολύ σημαντικό να διαβάζονται. Αν το είχα κάνει θα μπορούσα να είχα αποφύγει μια πολύ κακή εμπειρία.

Το δικό μου εκκρεμεί σύμφωνα με το παράπονό μου.

Να ξέρεις όμως ότι ακόμα κι αν λυθεί το παράπονό μου, η γνώμη μου δεν θα αλλάξει! γιατί αυτή είναι πράγματι η εμπειρία που είχα με αυτό το καζίνο!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Linne
πριν από 4 μήνες

You did the right thing.

Regarding user review, that's our procedure. Even if the casino resolves the complaint, it does not mean that the review cannot be approved. However, we will only deal with it when the complaint is closed. I hope you understand. 

πριν από 3 μήνες

Does anyone has issues with withdraws from Nomini? I made my first 2 withdraws two weeks ago and they are still in progress. Live chat is just bots, they don't answer to the emails and seems like a clear scam. Anyone that has lost their money after the withdraw?

pervasileiadis
πριν από 3 μήνες

Most of people have problem there, I never received money frok.there and just gave up cause they were asked for some.impossible things for verification.

πριν από 3 μήνες

Does anyone has issues with withdraws from Nomini? I made my first 2 withdraws two weeks ago and they are still in progress. Live chat is just bots, they don't answer to the emails and seems like a clear scam. Anyone that has lost their money after the withdraw?

πριν από 3 μήνες

According to what I see in the complaints, you are not the only one who is waiting for money. I would say that the casino is trying to solve the problems that have arisen and also delayed withdrawals. But two weeks would be enough for me because that is exactly the time we give casinos to solve it. You haven't learned anything relevant in all this time ? Tomas will reply to you soon, so if the money doesn't come, contact the casino. 

I hope it will all work out.

Linne
πριν από 3 μήνες

and that's it! I was convinced that you wouldn't post my opinion on nomini!

That's what I was saying, we can't even trust the reviews, since you refuse to post the negative ones!

And just because my complaint was resolved doesn't change anything about what I think about this casino! quite the contrary! (because this is your argument in your email refusing my opinion.. incredible!).


I should never have found myself going through a complaint!


We are not going to beat "around the bush", I know from a reliable source that certain casinos offer donations, advantages to certain agents, forum mediators in exchange for good words...

It amused me to read that my last comment posted in my complaint was modified to benefit the casino, even though that is not at all what I meant.

And to read in bold font by the agent: "thanks to nomini"..


Thanks for what? to falsely advertise bonuses that don't exist?

To lie when they tell you that there is no problem reimbursing you?


When we have to fight for weeks to get our money back! even going to file a complaint!

There are more and more crooked casinos that are being highlighted more and more. But everything is normal...

It would be nice not to modify this com and to post it! Since I can't give my opinion on my experience, I'm posting it here.

Because it becomes very difficult to tell the truth!

If we cannot say what we think (with respect of course), and our experience, what is the point of holding a forum for exchanges and opinions?

Linne
πριν από 3 μήνες

Hello.

I will start with the fact that we surely do not refuse to post any negative review, as you say here. It only has to be based on relevant experience and include all the truth.

You have received an email where the reject reason is explained, and due to the fact that the casino has resolved the issue that you described in your user review, the review was rejected.

You also were informed that you can feel free to submit a new one with, let's say, up-to-date information regarding the whole situation. Please submit a new review, and of course include the whole description of the situation as it happened at this casino. We will take a look at it, and if it meets all the criteria, it will be published for everyone to read.

To your claim that your last comment was modified. I really don't understand what you mean here.🤷‍♀️

I believe that I can see your last comment in the complaint here as "Thanks to Guru."

And also Branislav wrote these exact words at the end: "Thank you too, Nomini Casino Team, for your help and cooperation!"

So, sorry, but I really don't understand your point here.

Also, of course, please feel free to write on the forum your opinion or your experience from any online casino. We surely appreciate it, always.

I hope that I have explained my point here and we'll wait to read your new submitted user review about your experience with this casino.

Thank you for understanding.

πριν από 2 μήνες

Γεια σας, το παράπονό μου επιλύθηκε. Θα ήθελα να αναφέρετε ότι έλαβα τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Νομίζω ότι ήμουν πολύ βιαστικός, το Casino Nomine πλήρωσε 595 reals, μπήκε στον λογαριασμό μου.😁

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
leonewleo2017
πριν από 2 μήνες

Thank you for this information. I will inform your complaint resolver about that as well.

Sometimes it is good to be a little patient, right?

We are glad that you have used our resolution center anyway, and hopefully next time there won't be any issues at this casino.

Are you going to play there now, if you don't mind me asking?

πριν από 1 μήνα

Έχω κάνει 3 αναλήψεις σε αυτό το καζίνο και έχω λάβει μόνο την πρώτη έχουν περάσει 10 μέρες πιστεύετε οτι δεν θα τα πάρω ποτέ τα χρήματα??

Kristo
πριν από 1 μήνα

Hey, did you ask the casino what's going on with the other two and why is there such a delay? How long did you wait for the first withdrawal? We give the casinos 14 days to send the player the money, so a few more days and if nothing happens then I would go ahead and file a complaint. So be sure to let me know if something happens or if they don't send you the money. 

Would that be possible? 

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα