Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNineCasino - γενική συζήτηση

NineCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

64.680 προβολές 241 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...11 12 13
Προσθήκη ανάρτησης
Δημοσίευση από sanelhrkic1909 κρύφτηκε
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
Δημοσίευση από sanelhrkic1909 κρύφτηκε
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
πριν από 7 μήνες

You have the opportunity to show your true face. You have my support.

πριν από 6 μήνες

As of now, I hid your abusive posts here on the forum. If you continue this way, your account will be banned even though your complaint is still pending.

You had a chance to express yourself by describing the issue you experienced at this casino, but you took the wrong path, unfortunately. So, try to calm down.

πριν από 2 μήνες

I’m a vip member for this casino and I don’t understand why you saying this casino it’s closed when it’s not ! filefile

CrunchyCruz
πριν από 2 μήνες

May I ask you how long you have been a player at this casino?

According to our information, they are not accepting new players.

Romi
πριν από 2 μήνες

I’ve actually been a VIP member with them for over five years now, and as far as I know, they’re still open. They’ve always been one of the best casinos around, to be honest. I even asked my VIP manager directly if they were closing, and she confirmed that they’re not. When I mentioned that I read on Casino.guru that NineCasino was listed as closed, she told me that they don’t take responsibility for what’s said on other websites.


Romi
πριν από 2 μήνες

These are the screenshots of our conversation about it!filefile

Romi
πριν από 2 μήνες

Γεια σου Ρόμι, γιατί δεν δέχονται νέους παίκτες; Είμαι κι εγώ VIP μέλος εδώ και πάνω από ένα χρόνο, αλλά δεν έχω παρατηρήσει τίποτα. Συνέβη κάτι που εμείς οι παίκτες δεν γνωρίζουμε; Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Alesdghh74
πριν από 2 μήνες

I think they are overloaded with too many players and they can’t attend to so many . That’s what I’m guessing but they won’t say anything about it .

πριν από 2 μήνες

I’ve actually been a VIP member with them for over five years now, and as far as I know, they’re still open. They’ve always been one of the best casinos around, to be honest. I even asked my VIP manager directly if they were closing, and she confirmed that they’re not. When I mentioned that I read on Casino.guru that NineCasino was listed as closed, she told me that they don’t take responsibility for what’s said on other websites.


πριν από 2 μήνες

Yeah, I get your point, so I will talk to our data team and ask them about making some change to this information on our website so it is understandable that this casino is still open. Also, we will try to find out how the situation stands regarding new players.

Thank you for pointing that out.

πριν από 2 μήνες

Γεια σου Ρόμι, γιατί δεν δέχονται νέους παίκτες; Είμαι κι εγώ VIP μέλος εδώ και πάνω από ένα χρόνο, αλλά δεν έχω παρατηρήσει τίποτα. Συνέβη κάτι που εμείς οι παίκτες δεν γνωρίζουμε; Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hey. Our data team will try to find out more about all this, and we'll inform all our users soon about how it really is. Okay? 🙂

CrunchyCruz
πριν από 4 εβδομάδες

Αυτό το καζίνο δεν έχει πληρώσει εδώ και μήνες μετά από αρκετές επιτυχημένες αναλήψεις που έκανα. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί από πέρυσι και τώρα λένε συνέχεια ότι δεν έχει επαληθευτεί και ζητούν όλα τα έγγραφα που έστειλα πριν, καθώς και πολλά άλλα. Τα στέλνω και εξακολουθούν να τα απορρίπτουν για παράλογους λόγους, όπως ότι ένα από τα έγγραφα έχει ένα συγκεκριμένο όνομα ή ότι τα έγγραφα δεν είναι πρωτότυπα και χίλιες και μία άλλες δικαιολογίες.

Αν κοιτάξετε τις κριτικές στο Trustpilot, θα δείτε ότι αυτό το καζίνο χρησιμοποιεί κάτι που πιστεύω ότι είναι παράνομο, λανθασμένο και ανήθικο, γεγονός που το κάνει να λαμβάνει πολλές κριτικές 5 αστέρων, καθιστώντας τις πραγματικές κριτικές, οι περισσότερες από τις οποίες είναι αρνητικές, αόρατες.

Αν δεν κλείσει, θα πρέπει να πληρώσει και να κλείσει, καθώς είναι σαφές ότι έχει προβλήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
1bazat
πριν από 4 εβδομάδες

I really hope that our complaint team will be successful with your complaint.

Everything is being reviewed by our team now.

πριν από 3 εβδομάδες

Δημιούργησα έναν λογαριασμό το 2023, έπαιξα και έχασα χιλιάδες ευρώ στο καζίνο, αλλά αυτό είναι μέρος του ποιος παίζει καζίνο. Αυτόν τον μήνα συνέβη κάτι απίστευτο και εγκληματικό! Όταν είχα κάποιο κέρδος κυρίως από αθλητικά στοιχήματα, κατέθεσα 3000€ την Παρασκευή για να στοιχηματίσω το Σαββατοκύριακο, κέρδισα κάποια στοιχήματα και έχασα άλλα και την Κυριακή είχα υπόλοιπο 6600€, στη συνέχεια ζήτησα ανάληψη 5000€ (ημερήσιο μέγιστο) και έμεινα με υπόλοιπο 1600€ στον λογαριασμό.

Τη Δευτέρα συνδέθηκα στον λογαριασμό μου και είδα ότι η ανάληψή μου είχε ακυρωθεί και το υπόλοιπό μου ήταν στα 0€, χωρίς καμία δικαιολογία από το καζίνο.

Επικοινώνησα με την VIP μάνατζέρ μου, τη Νατάλια, η οποία μου είπε ότι δεν γνώριζε τίποτα, αλλά θα προσπαθούσε να μάθει τι είχε συμβεί! Μετά από μια εβδομάδα ο λογαριασμός μου ανεστάλη και το δικαιολόγησαν λέγοντας ότι είχα χρησιμοποιήσει τα μπόνους με ακατάλληλο τρόπο, δείχνοντας μια παράγραφο στους όρους και τις προϋποθέσεις τους που είναι εγκληματική και τους δίνει την ελευθερία να τα χρησιμοποιούν όποτε δεν θέλουν να πληρώσουν τον πελάτη.

Δεν χρησιμοποίησα κανένα είδος μπόνους, κέρδισα τα πάντα σε αθλητικά στοιχήματα που έγιναν με πραγματικά χρήματα που κατέθεσα εγώ. Έστειλα όλες τις εκτυπώσεις των καταθέσεων και των κερδισμένων αθλητικών στοιχημάτων, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει αποδώσει κανένα αποτέλεσμα. Δεν μπορούν να μου δείξουν το μπόνους που χρησιμοποίησα (επειδή δεν υπάρχει). Δεν έχουν καμία απόδειξη, σε αντίθεση με εμένα που τους έχω ήδη στείλει όλες τις αποδείξεις ότι τα χρήματα κερδήθηκαν νόμιμα. Αλλά δεν μου πληρώνουν τα χρήματα.

Πάντα μου άρεσε το καζίνο και ποτέ δεν πίστεψα συγκεκριμένα σχόλια που έχω δει. Ενώ έχανα πολύ περισσότερα από όσα κέρδιζα, δεν υπήρξε ποτέ κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα ήταν μόνο τώρα που είχα ένα γελοίο κέρδος σε σύγκριση με αυτό που έχασα εκεί.

Πρόσεχε, είναι έγκλημα αυτό που μου έκανες και είμαι σίγουρος ότι δεν είμαι ο πρώτος και δεν θα είμαι ο τελευταίος!

Ακόμα περιμένω τα χρήματά μου μετά από ένα μήνα!

Αυτόματη μετάφραση:
Mfcm14
πριν από 3 εβδομάδες

If you really haven't used any bonuses, they should see it in your account for sure and then pay out your winnings. I hope that your VIP manager is a good manager and will help you out with this issue.

Unfortunately, as it is related to sports, we won't be able to investigate the matter, but you should also file a complaint on some other sites that could help, you know.

Have you tried to file a complaint already?

πριν από 3 εβδομάδες

If you really haven't used any bonuses, they should see it in your account for sure and then pay out your winnings. I hope that your VIP manager is a good manager and will help you out with this issue.

Unfortunately, as it is related to sports, we won't be able to investigate the matter, but you should also file a complaint on some other sites that could help, you know.

Have you tried to file a complaint already?

πριν από 3 εβδομάδες

Έπαιξα επίσης καζίνο το Σαββατοκύριακο, και μάλιστα έβγαλα κάποιο κέρδος, και έχω τις εκτυπώσεις που το επιβεβαιώνουν, αλλά το 90% των χρημάτων που κέρδισα ήταν σε αθλητικά στοιχήματα που έγιναν στο αθλητικό τμήμα του καζίνο Nine. Αρνούνται να πληρώσουν, δεν μου αποδεικνύουν τι έκανα λάθος επειδή λένε ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να παρουσιάσουν κανενός είδους απόδειξη στον πελάτη. Είναι εγκληματίες, χωρίς κανένα είδος ηθικού κώδικα ή ειλικρίνειας απέναντι στον πελάτη. Σας ζητώ να με βοηθήσετε σε αυτήν την περίπτωση επειδή δεν ξέρω σε ποιον άλλο να απευθυνθώ. Έχω εκτυπώσεις των αθλητικών στοιχημάτων που κερδήθηκαν με τις αντίστοιχες ημερομηνίες, καθώς και ορισμένων μπόνους καζίνο που αγοράστηκαν και έβγαλαν κέρδος τις ίδιες ημερομηνίες.


Αυτόματη μετάφραση:
Mfcm14
πριν από 3 εβδομάδες

If it is so, you should file a complaint here and explain everything well. One of our first responders from the complaint team will analyze it, and hopefully we'll be able to intervene.

Make sure to write all the details, please.

I can't promise you anything now, so let's see how it will go. Okay?

Romi
πριν από 2 εβδομάδες

Δεν με αφήνει να καταχωρήσω την καταγγελία επειδή βρίσκομαι στην Πορτογαλία και δεν με αφήνει να επιλέξω το καζίνο Nine για να υποβάλω την καταγγελία. Τι μπορώ να κάνω;


Αυτόματη μετάφραση:
Mfcm14
πριν από 2 εβδομάδες

Hello, it actually does. Don't worry, please—just use the option "the casino is not in the list."

file

Try that, please. 🙏

Έγινε επεξεργασία
Radka
πριν από 2 εβδομάδες

Ευχαριστώ. Αυτό ήταν, έκανα καταγγελία, ελπίζω πραγματικά να μπορείτε να με βοηθήσετε. Αν χρειάζεστε περισσότερα στιγμιότυπα οθόνης για οτιδήποτε, τα έχω όλα αποθηκευμένα.

Αυτόματη μετάφραση:
1...11 12 13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.