Η ερώτησή μου είναι, εάν κάνω αίτηση σε διεθνή οργανισμό για την καταπολέμηση του εγκλήματος στον κυβερνοχώρο, έχει κάνει κάποιος κάτι παρόμοιο στο παρελθόν και πώς προέκυψε; Η Mostbet μου έκλεψε 550 Usdt
My question is, if I apply to an international organization to combat cybercrime, has anyone done something similar before and how did it turn out? Mostbet stole 550 Usdt from me
Η ερώτησή μου είναι, εάν κάνω αίτηση σε διεθνή οργανισμό για την καταπολέμηση του εγκλήματος στον κυβερνοχώρο, έχει κάνει κάποιος κάτι παρόμοιο στο παρελθόν και πώς προέκυψε; Η Mostbet μου έκλεψε 550 Usdt
My question is, if I apply to an international organization to combat cybercrime, has anyone done something similar before and how did it turn out? Mostbet stole 550 Usdt from me
Γεια!
Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα ιδέα. Προσωπικά δεν μπορώ να δω πώς σχετίζεται το θέμα με την πολιτική για το έγκλημα στον κυβερνοχώρο. Πιστεύετε ότι ο λογαριασμός σας έχει παραβιαστεί; Θέλω να πω, τι σας έκανε να σκεφτείτε την ερώτηση εξ αρχής;
Τέλος πάντων, βρήκα το παράπονό σας σχετικά με δραστηριότητες αθλητικού στοιχήματος, το οποίο ειλικρινά δεν επιλύουμε, οπότε και ίσως, αυτοί οι ιστότοποι να σας βοηθήσουν:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Hi!
That's an interesting idea. I personally can't see how the issue is related to the cybercrime policy. Do you believe your account has been hacked? I mean, what made you come up with the question in the first place?
Anyway, I found your complaint related to sports betting activities, which we frankly do not resolve, so & maybe, these websites might help you:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
100% κάνουν απάτη αυτή τη φορά, αυτό θα βγει σύντομα στα μέσα ενημέρωσης επειδή τα χρήματά μου 13860 inr μόνο τα χρήματα άλλων παικτών κόλλησαν επίσης και το μεγάλο ποσό του είδα πολλά παράπονα.
100% they are doing fraud this time , this will comes out in media soon because my money 13860 inr only other players money got stuck too and its big amount i saw many complaint.
Λοιπόν, στοιχηματίζω ότι θα πρέπει να περιμένουμε την άμεση απάντηση του καζίνο, εάν το παράπονο φτάσει μέχρι εκεί. Ξέρετε, αυτή τη στιγμή μπορεί να κάνουμε εικασίες όπως νομίζουμε, αλλά δεν αλλάζει τίποτα.
Για να επιλύσουμε αυτό το χάος, θα έλεγα ότι θα χρειαζόμασταν έναν εκπρόσωπο του καζίνο για να μας δώσει μερικές απαντήσεις πρώτα. Δυστυχώς, δεν υπάρχει κανένα στη φόρμα τώρα. Διατήρηση της προόδου στο νήμα παραπόνων.
Όπως είπες, θα δούμε.
Well, I bet we should wait for the casino's direct response if the complaint gets so far. You know, for this moment we may speculate as we see fit, but it does not change anything.
To resolve this mess, I'd say we would need a casino representative to give us some answers first. Sadly, there is none on the forum form now. Keeping the progress back to the complaint thread.
As you said, we shall see.
Κοίτα, έχω παίξει με πολλά καζίνο, αλλά ποτέ δεν έχει ξανασυμβεί έτσι, ξέρω ότι η απόσυρση έγινε αργά πολλές φορές, αλλά ποτέ δεν έκαναν απάτη, είπαν ότι το πρόβλημα είναι αλλά τα χρήματα θα έρθουν και τα χρήματα πάντα έρχονταν, αλλά είναι απευθείας lieng και παρέχουν απάτη trx no 2 διαφορετικό ταυτόχρονα αυτό είναι αδύνατο, και παρέχουν μόνο trx όχι γιατί δεν παρέχουν στιγμιότυπα όπως εμείς
look i have played with many casino but never happen like this before,i know withdrawal happen late many times but they never did fraud they said its problem but money will come and money always came , but they are directly lieng and providing fraud trx no 2 different at same timing this is impossible , and they providing only trx no why dont they provide scrrentshots like us
Αυτές είναι πολύ εύλογες ερωτήσεις, ειλικρινά, μόνο ο επίσημος εκπρόσωπος του καζίνο έχει το κλειδί, νομίζω.
🤷♂️
These are very reasonable questions, frankly, only the official casino representative holds the key, I reckon.
🤷♂️
Κοίτα τώρα μου στέλνουν αυτό και αυτό είναι ψεύτικο γιατί δεν έχετε μόνο πλήρεις λεπτομέρειες όπως τους δείχνουμε, και ακόμα απαντούν με diife=erent trx όχι
look now they are sending me this and this is fake why dont just full details like we show them , and still they are answering with diife=erent trx no
Βλέπω ότι το πρόβλημα με το trx δεν έχει λυθεί ακόμα. Το γιατί δεν δείχνει ολόκληρο το μέρος είναι μια καλή ερώτηση, αλλά νομίζω, όπως είπε η Radka, μόνο το καζίνο έχει την απάντηση.
Ωστόσο, η Kristina απάντησε στο παράπονό σας, οπότε θα ήταν επίσης ωραίο να προσπαθήσετε να απαντήσετε στις ερωτήσεις της για να μπορέσει να προχωρήσει. Το κάνεις εδώ .
Ελπίζω αυτό το πρόβλημα να λυθεί το συντομότερο δυνατό, γιατί έχει καθυστερήσει εδώ και αρκετό καιρό.
I see that the problem with trx is still not solved. Why it doesn't show the whole part is a good question, but I think, as Radka said, only the casino has the answer.
However, Kristina answered your complaint so it would also be nice if you would try to respond to her questions so she can move on. You do that here.
I hope this problem is resolved as soon as possible, because it has been dragging on for quite a while.
πήρα τα χρήματά μου σε λογαριασμό καζίνο, και αυτό δεν είναι δίκαιο, πρέπει να έχουν μεταφερθεί σε τραπεζικό λογαριασμό, έχασα 5000 από αυτά, αλλά κατάφερα να κάνω ανάληψη των υπόλοιπων χρημάτων
got my money in casino account , and this is not fair they must have transferred to bank account , i lost 5000 of it,but igot withdrawal rest of money
Είναι κρίμα που έχασες κάποια χρήματα, αλλά από την άλλη χαίρομαι που κατάφερες να βγάλεις κάποια χρήματα από αυτό. Ελπίζω ότι αυτό που αποσύρατε ήταν περισσότερο από αυτό που έχασες. 😕
Τέλος πάντων, θα μείνετε σε αυτό το καζίνο ή θα πάτε σε κάποιο άλλο καζίνο μετά από όλη αυτή την εμπειρία;
It's a shame that you lost some money, but on the other hand I'm glad that you managed to get some money out of it. I hope what you withdrew was more than what you lost. 😕
Anyway, are you going to stay with this casino or are you going to go to some other casino after this whole experience ?
Το απάντησες ίσως όσο καλύτερα μπορούσες. Δεν νομίζω ότι είναι καθόλου κακή ιδέα και θα έλεγα ότι αν το συνηθίσεις ίσως να μην μπεις στον πειρασμό να παίξεις πια. Αυτό θα ήταν ίσως το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Καλή τύχη. 😉☘️
You answered it probably the best you could. I don't think it's a bad idea at all, and I would say that if you get used to it maybe you won't be tempted to play anymore. That would probably be the best possible outcome.
Good luck. 😉☘️
Γεια σας, εργάζομαι με το πρόγραμμα συνεργατών traffscale.affise
Συνδέσαμε μια προσφορά με τιμή 80 $, ρίξαμε 15-16 υποψήφιους πελάτες, κάναμε μια πληρωμή για το μισό του καστ. Στη συνέχεια, ανέβασα έναν τόμο περίπου 30 FD στο ημερήσιο ανώτατο όριο, είπαν απάτη) Ζητώ σχόλια για την επισκεψιμότητα εδώ και 2 εβδομάδες - κανείς δεν απάντησε. Περιμένω λύση στο θέμα μου, είναι μάταιο να επικοινωνήσω με τον διευθυντή, είναι επίσης άχρηστο να του ζητήσω κάτι, κανείς δεν θέλει να δουλέψει. Πιθανότατα, όταν ανεβάζετε περισσότερους από 10 υποψήφιους πελάτες στο πρόγραμμα συνεργατών χρησιμοποιώντας την προσφορά της Mostbet, σας γράφουν για απάτη, δούλεψα για έξι μήνες και ανέβασα 10-15 δυνητικούς πελάτες - πλήρωσαν χωρίς καμία ερώτηση, αύξησαν τον προϋπολογισμό και ανέβασαν περισσότερα από τα κεφάλαιά τους - απάτη. Εγγυήσεις και λόγοι δεν δίνονται μόνο στα λόγια – απάτη.
Hello, I am working with the traffscale.affise affiliate program
We connected an offer with a rate of $80, cast 15-16 leads, made a payment for half of the cast. Next, I uploaded a volume of about 30 FD to the daily capp, they said fraud) I’ve been asking for feedback on traffic for 2 weeks now - no one has responded. I’m waiting for a solution to my issue, it’s useless to communicate with the manager, it’s also useless to ask him for something, no one wants to work. Most likely, when you upload more than 10 leads to the affiliate program using the Mostbet offer, they write to you about fraud, I worked for six months and uploaded 10-15 leads - they paid without a single question, increased the budget and uploaded more of their funds - fraud. Guarantees and reasons are not given only in words - fraud.
Здравствуйте, работаю с партнерской программой traffscale.affise
Подключили оффер со ставкой 80$, отлил 15-16 лидов, сделали выплату за половину отлитого. Далее я залил обьем около 30 фд на дейли капп, сказали фрод) прошу фидбек по трафику уже 2 недели - никто не отвечает. Жду решения моего вопроса, с менеджером общаться бесполезно, так же бесполезно что-то у него просить, никто не хочет работать. Скорей всего когда заливаешь больше 10 лидов на партнерскую программу по офферу Mostbet, тебе пишут фрод, полгода работал наливал 10-15 лидов - оплачивали без единого вопроса, повысил бюджет и залили на больше своих средств - фрод. Гарантий и причин не дают только на словах - фрод.
Καλησπέρα, δεν μπορώ να καταχωρήσω τον αριθμό τηλεφώνου μου στον λογαριασμό μου, στέλνω μηνύματα στην υποστήριξη Telegram εδώ και 2 ημέρες και δεν λαμβάνω καμία απάντηση. Ζω στο Αζερμπαϊτζάν, η κάρτα sim μου είναι azercell, αλλά δεν λαμβάνω ποτέ μηνύματα. Η κατάσταση με στενοχωρεί, αν και η εφαρμογή είναι πολύ καλή, δεν έχω καταφέρει να κάνω ανάληψη χρημάτων.
Good afternoon, I cannot register my phone number to my account, I have been sending messages to Telegram support for 2 days and I am not getting any response. I am living in Azerbaijan, my sim card is azercell, but I never receive messages. The situation is distressing me, although the app is very good, I have not been able to withdraw money.
Buenas tardes, no puedo registrar mi numero de telefono a mi cuenta, hace 2 dias estoy enviando mensajes al soporte de telegram y no obtengo ninguna respuesta. Estoy viviendo en Azerbaijan, mi sim card es azercell, pero nunca me llegan los mensajes. La situación me está angustiando, si bien la app es muy buena, no hé conseguido retirar dinero.
Γεια σας, εργάζομαι με το πρόγραμμα συνεργατών traffscale.affise
Συνδέσαμε μια προσφορά με τιμή 80 $, ρίξαμε 15-16 υποψήφιους πελάτες, κάναμε μια πληρωμή για το μισό του καστ. Στη συνέχεια, ανέβασα έναν τόμο περίπου 30 FD στο ημερήσιο ανώτατο όριο, είπαν απάτη) Ζητώ σχόλια για την επισκεψιμότητα εδώ και 2 εβδομάδες - κανείς δεν απάντησε. Περιμένω λύση στο θέμα μου, είναι μάταιο να επικοινωνήσω με τον διευθυντή, είναι επίσης άχρηστο να του ζητήσω κάτι, κανείς δεν θέλει να δουλέψει. Πιθανότατα, όταν ανεβάζετε περισσότερους από 10 υποψήφιους πελάτες στο πρόγραμμα συνεργατών χρησιμοποιώντας την προσφορά της Mostbet, σας γράφουν για απάτη, δούλεψα για έξι μήνες και ανέβασα 10-15 δυνητικούς πελάτες - πλήρωσαν χωρίς καμία ερώτηση, αύξησαν τον προϋπολογισμό και ανέβασαν περισσότερα από τα κεφάλαιά τους - απάτη. Εγγυήσεις και λόγοι δεν δίνονται μόνο στα λόγια – απάτη.
Hello, I am working with the traffscale.affise affiliate program
We connected an offer with a rate of $80, cast 15-16 leads, made a payment for half of the cast. Next, I uploaded a volume of about 30 FD to the daily capp, they said fraud) I’ve been asking for feedback on traffic for 2 weeks now - no one has responded. I’m waiting for a solution to my issue, it’s useless to communicate with the manager, it’s also useless to ask him for something, no one wants to work. Most likely, when you upload more than 10 leads to the affiliate program using the Mostbet offer, they write to you about fraud, I worked for six months and uploaded 10-15 leads - they paid without a single question, increased the budget and uploaded more of their funds - fraud. Guarantees and reasons are not given only in words - fraud.
Здравствуйте, работаю с партнерской программой traffscale.affise
Подключили оффер со ставкой 80$, отлил 15-16 лидов, сделали выплату за половину отлитого. Далее я залил обьем около 30 фд на дейли капп, сказали фрод) прошу фидбек по трафику уже 2 недели - никто не отвечает. Жду решения моего вопроса, с менеджером общаться бесполезно, так же бесполезно что-то у него просить, никто не хочет работать. Скорей всего когда заливаешь больше 10 лидов на партнерскую программу по офферу Mostbet, тебе пишут фрод, полгода работал наливал 10-15 лидов - оплачивали без единого вопроса, повысил бюджет и залили на больше своих средств - фрод. Гарантий и причин не дают только на словах - фрод.
Γεια σου.
Γνωρίζω ότι η στρατηγική του καζίνο δεν σας εντυπωσιάζει, αλλά πρέπει να πω ότι δεν θα βρείτε λύση εδώ.
Βλέπετε, το κοινό μας είναι κυρίως παίκτες.
Εάν αναζητάτε βοήθεια, προτείνω να επισκεφτείτε ένα φόρουμ που δημιουργήθηκε ειδικά για συνεργάτες, όπως το φόρουμ GPVA 👈👈
Hey there.
I am aware that the casino's strategy does not impress you, but I must say that you won't find a solution here.
You see, our audience is mainly players.
If you seek help, I suggest visiting a forum created specifically for affiliates, such as GPVA forum 👈👈
Καλησπέρα, δεν μπορώ να καταχωρήσω τον αριθμό τηλεφώνου μου στον λογαριασμό μου, στέλνω μηνύματα στην υποστήριξη Telegram εδώ και 2 ημέρες και δεν λαμβάνω καμία απάντηση. Ζω στο Αζερμπαϊτζάν, η κάρτα sim μου είναι azercell, αλλά δεν λαμβάνω ποτέ μηνύματα. Η κατάσταση με στενοχωρεί, αν και η εφαρμογή είναι πολύ καλή, δεν έχω καταφέρει να κάνω ανάληψη χρημάτων.
Good afternoon, I cannot register my phone number to my account, I have been sending messages to Telegram support for 2 days and I am not getting any response. I am living in Azerbaijan, my sim card is azercell, but I never receive messages. The situation is distressing me, although the app is very good, I have not been able to withdraw money.
Buenas tardes, no puedo registrar mi numero de telefono a mi cuenta, hace 2 dias estoy enviando mensajes al soporte de telegram y no obtengo ninguna respuesta. Estoy viviendo en Azerbaijan, mi sim card es azercell, pero nunca me llegan los mensajes. La situación me está angustiando, si bien la app es muy buena, no hé conseguido retirar dinero.
Τότε θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με την υποστήριξη μέσω email.
Αν και θα έλεγα ότι το Telegram θα πρέπει να παρέχει άμεση απάντηση, ίσως τα παιδιά να μην εργάζονται τα Σαββατοκύριακα. 🤷♀️
Έχετε τύχη να επικοινωνήσετε σήμερα; Η συνομιλία φαίνεται να λειτουργεί.
I'd try to contact support via email then.
Though I'd say Telegram should provide an immediate response, perhaps the guys don't work during weekends. 🤷♀️
Any luck getting in touch today? The chat seems to be working.
Πόσο αστείο, σκεφτόμουν να μιλήσω με αποδοκιμασίες για την Mostbet σήμερα σε έναν εξειδικευμένο ιστότοπο και βλέπω ότι έχει ανέβει στην κατάταξη των προτεινόμενων καζίνο του Guru. Αυτό το καζίνο είναι καλό, δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα και εγγυάται ώρες διασκέδασης παίζοντας τα παιχνίδια του.
Όταν το καζίνο είναι καλό το επαινώ!!!
How funny, I was thinking about speaking highly of Mostbet today on a specialized website and I see that it has risen in Guru's ranking of recommended casinos. This casino is good, I've never had any problems and it guarantees hours of fun playing its games.
When the casino is good I praise it!!!
Que engraçado, estava pensando sobre falar bem de Mostbet hoje em algum site especializado e vejo que ele subiu no ranking de cassinos recomendados do Guru. Esse cassino é bom, nunca tive problemas e garante horas de diversão nos seus jogos.
Quando o cassino é bom eu elogio!!!
Το Telegram δεν σε βοηθάει καθόλου, ευτυχώς το θέμα έχει ήδη λυθεί (3 μέρες μετά τη διεκδίκηση των χρημάτων μου) ευχαριστώ
Telegram doesn't help you at all, luckily the issue is already solved (3 days after claiming my money) thank you
telegram no te ayuda en nada, ya esta solucionado el tema por suerte (3 dias despues de reclamar mi dinero) gracias
Είμαι σχεδόν σοκαρισμένος 🙂 Αστειεύομαι!
Χαίρομαι που βρήκατε έναν ιστότοπο που σας ταιριάζει καλύτερα. Κάποια πρόταση για νέα "Mostbetters", ίσως;
Τέλος πάντων, καλή τύχη σε εσάς!
I'm almost shocked 🙂 Joking!
I'm glad you found a site that suits you best. Any recommendations for new "Mostbetters", maybe?
Anyway, good gamer's luck to you!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.