Το Telegram δεν σε βοηθάει καθόλου, ευτυχώς το θέμα έχει ήδη λυθεί (3 μέρες μετά τη διεκδίκηση των χρημάτων μου) ευχαριστώ
Telegram doesn't help you at all, luckily the issue is already solved (3 days after claiming my money) thank you
telegram no te ayuda en nada, ya esta solucionado el tema por suerte (3 dias despues de reclamar mi dinero) gracias
Επιτρέψτε μου να υποθέσω ότι το κανάλι του είναι κυρίως για πειράγματα παικτών με ολοκαίνουργιες προσφορές 🙂.
Εφόσον το πρόβλημά σας διευθετήθηκε, χαίρομαι που το ακούω. 🙌
Let me guess its channel is mostly for teasing players with brand new offers 🙂.
As long as your problem was settled, I'm happy to hear that. 🙌
Όχι, δεν είμαι υπέρ κανενός στοιχηματικού οίκου, με λίγα βρήκα γρήγορα λύση, να καταθέσω χρήματα στον λογαριασμό, είναι πολύ εύκολο, η ανάληψη, αργεί πολύ. Θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα εγγραφής.
No, I am not in favor of any betting house, with few I found a solution quickly, to deposit money into the account, it is very easy, to withdraw, it takes too long. They could make a more efficient registration system.
No, no estoy a favor de ninguna casa de apuestas, con pocas encontré solucion rapidamente, para ingresar dinero a la cuenta, es muy fácil, para retirar, demoran demasiado. Podrían hacer un sistema de registro más eficaz.
Μεγάλη ανατροφοδότηση!
Είμαι σίγουρος ότι κάποιος εδώ θα το εκτιμήσει! 🙌
Great feedback!
I'm sure someone here will appreciate that! 🙌
Χθες, ήθελα να κάνω ανάληψη 40.000 HUF (~ 100 EUR). Το KYC ήταν ήδη εκεί, είχα 2 αναλήψεις και πολλές καταθέσεις.
Η απόσυρση απορρίφθηκε πολλές φορές, αλλά δεν εστάλη σχετική ειδοποίηση. Η ουγγρική εξυπηρέτηση πελατών ήταν πολύ αργή και περίπλοκη, δεν μου επιτρέπονταν τα αγγλικά. Η Ουγγρική εξυπηρέτηση πελατών είναι ισοδύναμη με τον μεταφραστή google ή ακόμα χειρότερα...Δεν νομίζω ότι ήταν δύσκολη ερώτηση γιατί αρνείσαι την πληρωμή μου, τα παράτησα μετά από αρκετές ώρες και το μυαλό μου είχε φουσκώσει. Μίλησα άσχημα, η εξυπηρέτηση πελατών με έβαλε στη μαύρη λίστα για αυτό. Ούτε chatscript δεν έστειλαν...Κανένα μπόνους σε εξέλιξη, έπαιξα και σε επιτραπέζιο και κινητό. Είχα πληρωμή, είχα kyc...
Δεν το προτείνω σε κανέναν.
Yesterday, i wanted to withdraw 40,000 HUF ( ~ 100 EUR ). The KYC was already there, I have had 2 withdraw and a lot of deposits.
The withdraw was rejected several times, but no notification was sent about it. The Hungarian customer service was very slow and convoluted, english was not allowed me. Hungarian customer service is equivalent to google translator or even worse...I don't think it was a hard question why you are refusing my payment, I gave up after several hours and my mind was blown. I spoke badly, the customer service blacklisted me for that. They didn't send a chatscript either...No bonus in progress, I played both on desktop and mobile. I had payment, I had kyc...
I do not recommend it to anyone.
Έχετε χρησιμοποιήσει όλες τις περιστροφές του τουρνουά σας.
Αν θέλετε να παίξετε το παιχνίδι με πραγματικά χρήματα, μπορείτε να το βρείτε σε καζίνο με παιχνίδια από το Pragmatic Play .
Δείτε πώς πήρα δωρεάν περιστροφή 390$ αγοράζοντας και παίζοντας σύστημα ανάληψης
You have used all your tournament spins.
If you wish to play the game for real money, you can find it at casinos with games from Pragmatic Play.
Here's how I got $390 free spin by buying and playing withdraw system
Χθες, ήθελα να κάνω ανάληψη 40.000 HUF (~ 100 EUR). Το KYC ήταν ήδη εκεί, είχα 2 αναλήψεις και πολλές καταθέσεις.
Η απόσυρση απορρίφθηκε πολλές φορές, αλλά δεν εστάλη σχετική ειδοποίηση. Η ουγγρική εξυπηρέτηση πελατών ήταν πολύ αργή και περίπλοκη, δεν μου επιτρέπονταν τα αγγλικά. Η Ουγγρική εξυπηρέτηση πελατών είναι ισοδύναμη με τον μεταφραστή google ή ακόμα χειρότερα...Δεν νομίζω ότι ήταν δύσκολη ερώτηση γιατί αρνείσαι την πληρωμή μου, τα παράτησα μετά από αρκετές ώρες και το μυαλό μου είχε φουσκώσει. Μίλησα άσχημα, η εξυπηρέτηση πελατών με έβαλε στη μαύρη λίστα για αυτό. Ούτε chatscript δεν έστειλαν...Κανένα μπόνους σε εξέλιξη, έπαιξα και σε επιτραπέζιο και κινητό. Είχα πληρωμή, είχα kyc...
Δεν το προτείνω σε κανέναν.
Yesterday, i wanted to withdraw 40,000 HUF ( ~ 100 EUR ). The KYC was already there, I have had 2 withdraw and a lot of deposits.
The withdraw was rejected several times, but no notification was sent about it. The Hungarian customer service was very slow and convoluted, english was not allowed me. Hungarian customer service is equivalent to google translator or even worse...I don't think it was a hard question why you are refusing my payment, I gave up after several hours and my mind was blown. I spoke badly, the customer service blacklisted me for that. They didn't send a chatscript either...No bonus in progress, I played both on desktop and mobile. I had payment, I had kyc...
I do not recommend it to anyone.
Σας έχει εξηγήσει, λοιπόν, κανείς ποιος ήταν ο λόγος για την απόρριψη αυτών των αναλήψεων προτού σας αποκλείσει από τη συνομιλία; Η ζωντανή συνομιλία δεν γνωρίζει πάντα τον λόγο για αυτό και είναι πάντα καλύτερο να επικοινωνείτε με την υποστήριξη πελατών μέσω email. Θα πρέπει να είναι σε θέση να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας, δεν υπάρχει λόγος να μιλάτε άσχημα στη ζωντανή συνομιλία, κατά τη γνώμη μου.
Μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας ως τώρα; Προσπαθήστε να έρθετε σε επαφή με την υποστήριξη πελατών και εάν πιστεύετε ότι χρειάζεστε βοήθεια από την πλευρά μας, μη διστάσετε να μας γράψετε.
So have, actually, anyone explained to you what was the reason for declining those withdrawals before they blocked you from the chat? The live chat does not always know the reason for that, and it is always better to communicate with the customer support by email. They should be able to answer your questions, there is no need to talk badly to the live chat, in my opinion.
Are you able to log into your account as for now? Please try to get in contact with the customer support, and if you feel you need any help from our side, do not hesitate to write to us.
Έχετε χρησιμοποιήσει όλες τις περιστροφές του τουρνουά σας.
Αν θέλετε να παίξετε το παιχνίδι με πραγματικά χρήματα, μπορείτε να το βρείτε σε καζίνο με παιχνίδια από το Pragmatic Play .
Δείτε πώς πήρα δωρεάν περιστροφή 390$ αγοράζοντας και παίζοντας σύστημα ανάληψης
You have used all your tournament spins.
If you wish to play the game for real money, you can find it at casinos with games from Pragmatic Play.
Here's how I got $390 free spin by buying and playing withdraw system
Γεια σας και σας ευχαριστώ για τη σύστασή σας. Μπορώ να ρωτήσω, αν μιλάτε με κάποιον συγκεκριμένο, ή απλώς περιγράφετε την εμπειρία σας στο tis casino; Όπως μπορείτε να δείτε, δεν καταλαβαίνω πλήρως.🤷♀️
Hello and thank you for your recommendation. May I ask, if you are talking to someone specific, or just describing your experience in tis casino? As you can see, I do not fully understand.🤷♀️
my mostbet id 70654919 . όταν κέρδισα ένα μεγάλο ποσό, απορρίψτε την απόσυρσή μου και ζητήστε επαλήθευση. τους παρείχα όλα τα απαιτούμενα έγγραφα μέσω ταχυδρομείου πριν από 5 ημέρες, αλλά δεν έλαβα κανένα μήνυμα από την mostbet σχετικά με την επαλήθευση έχει ολοκληρωθεί
my mostbet id 70654919 . when i won a big amount the decline my withdrawal and ask for verification. i provided all the required documents to them by mail 5 days ago but i didn’t getting any mail from mostbet about verification is completed
my mostbet id 70654919 . όταν κέρδισα ένα μεγάλο ποσό, απορρίψτε την απόσυρσή μου και ζητήστε επαλήθευση. τους παρείχα όλα τα απαιτούμενα έγγραφα μέσω ταχυδρομείου πριν από 5 ημέρες, αλλά δεν έλαβα κανένα μήνυμα από την mostbet σχετικά με την επαλήθευση έχει ολοκληρωθεί
my mostbet id 70654919 . when i won a big amount the decline my withdrawal and ask for verification. i provided all the required documents to them by mail 5 days ago but i didn’t getting any mail from mostbet about verification is completed
Έχετε προσπαθήσει να ρωτήσετε το καζίνο για αυτό, ίσως; Θα πρέπει να σας πουν τι προκαλεί την καθυστέρηση. Εάν χρειάζεστε τη βοήθειά μας, ενημερώστε μας και η ομάδα παραπόνων μας θα εξετάσει την περίπτωσή σας.
Have you tried to ask the casino about that, perhaps? They should tell you what is causing the delay. If you need our help, please let us know, and our complaint team will have a look at your case.
ναι σας χρειάζομαι επειγόντως. τώρα μου ζητάνε.... Πληροφορίες για την προέλευση των κεφαλαίων που σκοπεύει να χρησιμοποιήσει ένας ιδιώτης για να τοποθετήσει στοιχήματα.
yes i need your urgently. now they ask me for.... Information about the origin of funds that an individual plans to use to place bets.
έλαβα ένα mail από σήμερα, το mail είναι .......
Σύμφωνα με τους κανόνες που καθορίζονται στον ιστότοπό μας, η υπηρεσία ασφαλείας του Bookmaker έχει το δικαίωμα να παγώσει τον λογαριασμό παιχνιδιού και θα πρέπει να επαληθεύσετε τον λογαριασμό παιχνιδιού σας. Για επαλήθευση, πρέπει να προσκομίσετε φωτογραφίες των εγγράφων ταυτότητας (συμπεριλαμβανομένου του πολιτικού διαβατηρίου), καθώς και να απαντήσετε σε ερωτήσεις από την υπηρεσία υποστήριξης.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση!
Για να επιταχύνετε την επαλήθευση των αρχικών στοιχείων, πρέπει να μας στείλετε τα ακόλουθα έγγραφα (σύμφωνα με την παράγραφο 3.7):
1. Πληροφορίες σχετικά με την προέλευση των κεφαλαίων που σκοπεύει να χρησιμοποιήσει ένα άτομο για να τοποθετήσει στοιχήματα.
Όλες οι πληροφορίες πρέπει να παρέχονται σε ένα μόνο email ως απάντηση σε αυτό το μήνυμα.
Η Mostbet
i received a mail from today, the mail is .......
According to the rules specified on our website, the security service of the Bookmaker has the right to freeze the gaming account and you will need to verify your gaming account. For verification, you need to provide photographs of identification documents (including a civil passport), as well as answer questions from the support service.
Thank you for understanding!
In order to accelerate the verification of the initial details, you must send us the following documents (according to Paragraph 3.7):
1. Information about the origin of funds that an individual plans to use to place bets.
All information must be provided within a single email in response to this message.
Mostbet
Δεν είναι κάτι ασυνήθιστο το γεγονός ότι ένα καζίνο «παγώνει» τον λογαριασμό ενός παίκτη κατά τη διαδικασία επαλήθευσης, και καλά που σας έχουν ενημερώσει σχετικά.
Συνιστούμε πάντα στους παίκτες να συνεργάζονται πλήρως με το καζίνο, να στέλνουν όλα τα έγγραφα που χρειάζονται και να βεβαιώνονται ότι είναι στη σωστή μορφή. Ενημερώστε μας για το πώς εξελίσσεται η διαδικασία επαλήθευσης.
It is nothing unusual that a casino "freezes" a player's account during the verification process, and good on them that they have informed you about it.
We always recommend that players fully cooperate with the casino, send all the documents needed, and make sure they are in the right format. Please keep us informed on how the verification process is going.
Η Mostbet χρησιμοποιεί άδεια Κουρασάο. Εάν έχετε μια απελπιστική κατάσταση, μπορούμε να σας παρέχουμε νομική βοήθεια. μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω email στο προφίλ μου
Mostbet uses a Curacao license. If you have a hopeless situation, we can provide you with legal assistance. you can contact me by email in my profile
Στέλνω όλα τα έγγραφα που απαιτούσαν, αλλά μέχρι τώρα δεν έλαβα καμία κλήση επαλήθευσης στο skype.
i send all the documents they required but till now I did not receive any verification call in skype.
Απλώς προσπαθήστε να είστε λίγο υπομονετικοί, παρακαλώ, και ελπίζουμε ότι ο λογαριασμός σας θα επαληθευτεί σύντομα.
Just try to be a bit patient, please, and hopefully your account will be verified soon.
Αδερφέ, ο λογαριασμός μου είχε παγώσει και στη Mostbet όταν είχα κερδίσει 10 λαχ ρουπίες,
Η Mostbet είναι αξιόπιστη, χρειάζεται λίγος χρόνος για επαλήθευση,
Μπάι ο λογαριασμός σας θα διορθωθεί,
Εμπιστευτείτε την ομάδα της Mostbet ή του casinoguru, το πρόβλημά σας θα λυθεί,
Αδερφέ, πρέπει να εμπιστεύεσαι μόνο το CasinoGuru και την Mostbet,
Χρειάζεται χρόνος για να γίνει η επαλήθευση.
Η Mostbet είναι μια αξιόπιστη εφαρμογή, κάντε υπομονή, στείλτε τα έγγραφα για να διορθώσετε τον λογαριασμό σας ή θα υπάρξει μια κλήση Skype και η επαλήθευση θα ολοκληρωθεί.
Brother, my account was also frozen in Mostbet when I had won 10 lakh rupees,
Mostbet is trusted, it takes some time for verification,
bhai your account will be corrected,
Trust the Mostbet or casinoguru team, your problem will be solved,
Brother, you should only trust CasinoGuru and Mostbet,
It takes time for verification to happen.
Mostbet is a trusted app, be patient, send the documents to correct your account, or there will be a Skype call and the verification will be completed.
Bhai Mera bhi freeze account kar diya tha mostbet jab mene 10 lakh rupees win kar liya tha ,
Mostbet trusted he thoda time lagta he verification hone me ,
bhai apka account sahi ho jayega,
Mostbet or casinoguru team pe trust Karo , aapka problem solve hogi ,
Bhai tum sirf CasinoGuru and mostbet pe trust Karo ,
Verification hone me time lagta he .
Mostbet trusted app he patience rakho , apna account sahi ke liye documents send kar dena, or Skype call hogi to verification pura ho jayega.
Αδερφέ, σβήσε γρήγορα το email,
Ο λογαριασμός σας θα αποκλειστεί, υπάρχουν πολλοί απατεώνες εδώ, σημείωσα, θα πρέπει να διαγράψετε το email γρήγορα, να διαγράψετε ολόκληρο το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,
Ο λογαριασμός σας θα αποκλειστεί και δεν θα λάβετε ούτε μια ρουπία για πάντα
Brother, delete the email quickly,
Your account will be blocked, there are many scammers here, I noted, you should delete the email quickly, delete the complete email message,
Your account will be blocked and you will not get even a single rupee forever
Bhai Email delete kar jldi ,
Account blocked ho jayega tumara , yhaa bahut scammer he mene note krli email tum jldi delete Karo complete email wala message delete Karo ,
Account blocked ho jayega hmesha ke liye ek rupees bhi nhi milega
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.