Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMostBet Casino - γενική συζήτηση

MostBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

πριν από 2 έτη από surekhasuresh200
|
48.499 προβολές 304 απαντήσεις |
|
1...10 11 12...16
a44334
πριν από 8 μήνες

I ask you to provide at least one proof of your words. I've never dealt with you and I'm seeing you for the first time 🤡

Vurtnex
πριν από 8 μήνες

Hello mister,

You scammed with my friends okay,

He tells me this user froud asking money

πριν από 8 μήνες

You blocked my friend account,


I know you are froud you are also doing froud in Twitter.com

a44334
πριν από 8 μήνες

Dear administration. Please block this person, he is inappropriate or drunk. The person is talking complete nonsense without a single piece of evidence, empty words. deceived his mother's cousin...

πριν από 8 μήνες

Dear casinoguru team,


I'm just warning my friend that do not message to anyone because there are many scammer,


a44334
πριν από 8 μήνες

We provide legal assistance with the help of lawyers. we do not take advance payment. An assessment of your case by a lawyer is absolutely free. stop writing nonsense and your bad fantasies

πριν από 8 μήνες

Shut up scammer,


Please casinoguru team block this @Vurtnex

He doing froud with name of lawyers,


Please anyone don't trap in this scam this @Vurtnex person is froud,


Please Casinoguru team Blocked this person he is a scammer @Vurtnex




a44334
πριν από 8 μήνες

I will no longer waste time on your empty insults, which are not confirmed by anything other than the words of a man who lost $20 and blames the universe for it

πριν από 8 μήνες

Το δόλιο καζίνο μου ζήτησε να αποκλείσω τον λογαριασμό μου…

Ζήτησα από το δόλιο καζίνο να μπλοκάρει τον λογαριασμό μου και να με αποκλείσει για πάντα και μου απάντησαν σε άσχετες ερωτήσεις. Εξοικονομήστε χρόνο και χρήματα και αποφύγετε αυτό το καζίνο. Ένα από τα χειρότερα καζίνο όλων των εποχών. Χωρίς επιλογή ορίου κατάθεσης, χωρίς επιλογή αυτο-αποκλεισμού, χωρίς σύνδεσμο επαλήθευσης παντού για έγγραφα μεταφόρτωσης επαλήθευσης λογαριασμού. I ID 63566869


Και δεν δέχονται τον αυτοαποκλεισμό για πάντα!!!! ντροπή και συν τοις άλλοις παρουσιάζει μια θετική νότα!!!!!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Dear administration. Please block this person, he is inappropriate or drunk. The person is talking complete nonsense without a single piece of evidence, empty words. deceived his mother's cousin...

πριν από 7 μήνες

Hello. We do not have any reason to block a person who has not violated the rules of this forum. Please do not take any of your private problems here, and have respect for other users. Thank you.

πριν από 8 μήνες

Dear casinoguru team,


I'm just warning my friend that do not message to anyone because there are many scammer,


πριν από 7 μήνες

Thank you, and we hope it'll help others as well.

πριν από 8 μήνες

Shut up scammer,


Please casinoguru team block this @Vurtnex

He doing froud with name of lawyers,


Please anyone don't trap in this scam this @Vurtnex person is froud,


Please Casinoguru team Blocked this person he is a scammer @Vurtnex




πριν από 7 μήνες

Please watch your language, we wouldn't like to see your account closed. There is no need to accuse people without any proof. If the terms of this forum are not violated, there is no reason to block any user.

πριν από 8 μήνες

Το δόλιο καζίνο μου ζήτησε να αποκλείσω τον λογαριασμό μου…

Ζήτησα από το δόλιο καζίνο να μπλοκάρει τον λογαριασμό μου και να με αποκλείσει για πάντα και μου απάντησαν σε άσχετες ερωτήσεις. Εξοικονομήστε χρόνο και χρήματα και αποφύγετε αυτό το καζίνο. Ένα από τα χειρότερα καζίνο όλων των εποχών. Χωρίς επιλογή ορίου κατάθεσης, χωρίς επιλογή αυτο-αποκλεισμού, χωρίς σύνδεσμο επαλήθευσης παντού για έγγραφα μεταφόρτωσης επαλήθευσης λογαριασμού. I ID 63566869


Και δεν δέχονται τον αυτοαποκλεισμό για πάντα!!!! ντροπή και συν τοις άλλοις παρουσιάζει μια θετική νότα!!!!!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Sorry for this kind of situation. Have you stated the reason for your request to self-exclude you, if I may ask? It is always important to write them if you wish to close your account due to gambling addiction, and in that case, the support should comply with your request. I hope you will be able to close your account as you wish.

πριν από 7 μήνες

when you replied of my question mam please

mohitt0583
πριν από 7 μήνες

May I ask who this question is for? Try to use the "reply" button next time.😉

Romi
πριν από 7 μήνες

i did not able to withdraw my winning fund since 15 days...its too late for delay in verification

mohitt0583
πριν από 7 μήνες

I can see your complaint; our team has already started the investigation and will get back to you as soon as possible. They are working on many complaints, and unfortunately, they are not able to reply straight away. That is actually why the timer is set on each complaint. Please try to be patient, and if anything new comes out regarding your issue, make sure to inform us.

Romi
πριν από 7 μήνες

okk mam... i am still waiting

daario
πριν από 7 μήνες

i didn't understand which message you are saying

daario
πριν από 7 μήνες

bank statement has no password..


1...10 11 12...16
Μετάβαση στη σελίδααπό 16 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα