Ο άλλος χρήστης έχει δίκιο. Η ομάδα θα ενημερώσει το παράπονό σας μόλις έρθει η ώρα. Από όσο μπορώ να δω τώρα, ωστόσο, είναι η σειρά σας και ο Nick περιμένει την ενημέρωσή σας.
Τέλος πάντων, όπως μπορείτε να δείτε, το χρονόμετρο παραπόνων μετρά αντίστροφα τον χρόνο που απομένει. Κάθε σημαντικό βήμα σημαίνει μια νέα εβδομάδα για τον ενδιαφερόμενο - παραθέτοντας από τις οδηγίες για εσάς:
"Κάθε εμπλεκόμενο μέρος (εσείς, το καζίνο ή η ομάδα του Γκουρού του Καζίνο) έχει επτά ημέρες για να απαντήσει όταν απαιτείται να το πράξει για να προχωρήσει η καταγγελία. Όταν αυτή η περίοδος παρέλθει χωρίς απάντηση, συνήθως επιλέγουμε να παρατείνουμε το χρονικό όριο για άλλες επτά ημέρες».
Λόγω αυτού, σημειώστε ότι δεν μπορούμε να επιταχύνουμε τη διαδικασία παρά τα αιτήματά σας. 🙏
Λοιπόν, προς το παρόν, απαντήστε πρώτα στον Nick και μετά θα δούμε πώς θα προχωρήσει η καταγγελία. Μην ανησυχείς.
The other user is correct. The Team will update your complaint once the time has come. As far as I can see now, however, it is your turn and Nick is awaiting your update.
Anyway, as you may see, the complain timer counts down the remaining time. Each major step means a new week for the interested party - quoting from the instructions for you:
"Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days."
Due to that, kindly note that we can't speed up the process despite your requests. 🙏
So, for now, respond to Nick first, and then we shall see how the complaint proceeds. Don't worry.
Αυτόματη μετάφραση: