ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΛΛΟ TRX ΝΟ
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ
""""Σύμφωνα με τα αρχεία μας, η απόσυρσή σας διεκπεραιώθηκε με επιτυχία και επιβεβαιώθηκε από την Εταιρεία Στοιχημάτων με UTR: 335920929747 . Αυτό υποδηλώνει ότι τα χρήματα έχουν αποδεσμευτεί από το σύστημά μας και θα έπρεπε να έχουν μεταφερθεί στον καθορισμένο τραπεζικό λογαριασμό σας""".
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ
"""Κύριε, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας με έναν μοναδικό αριθμό συναλλαγής INDBN25126590630. . Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι το πρόβλημά σας θα επιλυθεί από το τέλος της τράπεζάς σας""".
NOW WITH ANOTHER TRX NO
THIS IS OLDER
""""As per our records, your withdrawal was successfully processed and confirmed by the Betting Company with UTR: 335920929747. This indicates that the funds have been released from our system and should have been transferred to your designated bank account""".
AND NOW THEY ARE SAYING IS THIS THIS IS NEW
"""sir please contact your bank with a unique transaction number INDBN25126590630. . I'm pretty sure your issue will be resolved from your Bank end""".
Λοιπόν, βεβαιώσατε την καταγγελία και στην αρχή, ναι; Είδα ότι το έχεις και εσύ ανοιχτό μαζί μας και είμαι περίεργος πως θα βγει στο τέλος.
Όσον αφορά την αρχή, μπορεί να τους πάρει λίγο χρόνο για να τη διαγράψουν, αλλά αν λάβετε απάντηση, μπορείτε σίγουρα να τη μοιραστείτε μαζί μας.
Για την ώρα θα πρέπει να περιμένουμε.
So you established the complaint on authority as well, yes ? I saw that you also have it open with us and I am curious how it will turn out in the end.
As far as the authority is concerned, it may take them a while to write it off, but if you get an answer you can certainly share it with us.
For the time being we will have to wait.
ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΛΛΟ TRX ΝΟ
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ
""""Σύμφωνα με τα αρχεία μας, η απόσυρσή σας διεκπεραιώθηκε με επιτυχία και επιβεβαιώθηκε από την Εταιρεία Στοιχημάτων με UTR: 335920929747 . Αυτό υποδηλώνει ότι τα χρήματα έχουν αποδεσμευτεί από το σύστημά μας και θα έπρεπε να έχουν μεταφερθεί στον καθορισμένο τραπεζικό λογαριασμό σας""".
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ
"""Κύριε, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας με έναν μοναδικό αριθμό συναλλαγής INDBN25126590630. . Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι το πρόβλημά σας θα επιλυθεί από το τέλος της τράπεζάς σας""".
NOW WITH ANOTHER TRX NO
THIS IS OLDER
""""As per our records, your withdrawal was successfully processed and confirmed by the Betting Company with UTR: 335920929747. This indicates that the funds have been released from our system and should have been transferred to your designated bank account""".
AND NOW THEY ARE SAYING IS THIS THIS IS NEW
"""sir please contact your bank with a unique transaction number INDBN25126590630. . I'm pretty sure your issue will be resolved from your Bank end""".
Χμμ, είναι πολύ περίεργο που το UTR ήταν διαφορετικό πριν, αλλά αφού σου έγραψαν άλλο email, μάλλον θα ήταν καλύτερο να ελέγξεις αν το καζίνο λέει την αλήθεια και να πάει στην τράπεζα. Νομίζω ότι αυτό είναι το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε και ελπίζω να πάρετε τα χρήματά σας.
Θα μπορούσατε να επικοινωνήσετε μαζί μου όταν ξέρετε πώς είναι;
Hmm, it's quite strange that the UTR was different before, but since they wrote you another email, it would probably be best to check if the casino is telling the truth and go to the bank. I think that's the least you can do and I hope you will get your money.
Could you get back to me when you know how it is ?
Η τράπεζα είπε ότι δεν ήρθαν χρήματα μέσω αυτού του utr ή του trx και έδωσα στο καζίνο αυτό το αντίγραφο κίνησης τράπεζας με σημάδι και σφραγίδες. και ένα ακόμη πράγμα σε αυτό το bot διαφορετικό utr έχει ακριβώς την ίδια ημερομηνία και ώρα. ψεύτικα όλα
bank said no money came through this utr or trx and i gave casino this bank statements with sign and stamps. and one more thing to that bot different utr has exact same date and time. fake all
Λοιπόν, όχι πολύ πειστικό!
Δεν είμαι σίγουρος αν ανέφερα τις ενημερώσεις παραπόνων πριν, αλλά προς το παρόν, θα ήταν πραγματικά καλό να το ενημερώσετε: χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να ενημερώσετε την Kristina, παρακαλώ.
Καλύτερα να την ενημερώνεις για τα τελευταία νέα.
Well, not very convincing!
I'm not sure whether I mentioned the complaint updates before, but for now, it would be truly good to update it: use this link to update Kristina, please.
It's better to keep her informed about the latest news.
Εξοχος. Όταν έχετε κάτι νέο, μπορείτε να ενημερώσετε το παράπονό σας.
Ωστόσο, προς το παρόν θα πρέπει να περιμένουμε νέες πληροφορίες και πώς εξελίσσεται η όλη κατάσταση.
Excellent. When you have something new you can update your complaint.
However, for now we will have to wait for new information and how the whole situation develops.
Εντάξει, οπότε θα πρέπει να περιμένετε μέχρι η ομάδα μας να επικοινωνήσει μαζί σας ή το καζίνο για να σας απαντήσει.
Προς το παρόν, δεν υπάρχει τίποτα άλλο να κάνουμε. Πρέπει να κάνουμε υπομονή.
Okay, so you'll have to wait for our team to get back to you or the casino to respond to you.
For now, there's nothing more to do. We have to be patient.
Το επίσημο ταχυδρομείο τους σήμερα
Γεια σου, Αγαπητέ PATHAN SALMAN KHAN!
Ζητούμε συγγνώμη για τη μακροχρόνια ανταπόκριση και για την ταλαιπωρία.
Ελέγξαμε προσεκτικά τις πληροφορίες. Η απόσυρση (13860 ρουπίες Ινδίας) επιβεβαιώθηκε με επιτυχία από την Εταιρεία Στοιχημάτων (ένας μοναδικός αριθμός συναλλαγής INDBN25126590630).
Για να μάθετε πληροφορίες σχετικά με την έλλειψη χρημάτων στα στοιχεία σας, πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας/το σύστημα πληρωμών σας με έναν μοναδικό αριθμό συναλλαγής INDBN25126590630. Εάν η τράπεζα/σύστημα πληρωμών δεν μπορεί να βρει κεφάλαια χρησιμοποιώντας αυτόν τον κωδικό, πρέπει να παράσχετε ένα στιγμιότυπο οθόνης της επίσημης απάντησης της τράπεζας/συστήματος πληρωμών με βάση τα αποτελέσματα του ελέγχου του κωδικού και μια τραπεζική κίνηση (κατάσταση πράξεων από το σύστημα πληρωμών) από την ημερομηνία ανάληψης χρημάτων έως σήμερα σε μορφή PDF.
Να εχεις μια ωραια μερα!
Με εκτίμηση, ομάδα κοινωνικών μέσων της Mostbet
Παλιά αλληλογραφία
Γεια σου, Αγαπητέ PATHAN SALMAN KHAN!
,
Για περαιτέρω διευκρίνιση των περιστάσεων, χρειάζεστε μια επιστολή από την τράπεζα με όλες τις υπογραφές και σφραγίδες.
,
Πρέπει να προσκομίσετε μια επίσημη τραπεζική επιστολή που να δηλώνει ότι δεν υπήρχαν αποδείξεις 13860 σε αυτό το utr 335920929747 για την περίοδο από 25.12.2023 έως σήμερα.
Δυστυχώς, δεν θα λύσουμε το πρόβλημά σας χωρίς αυτό το έγγραφο (Η τραπεζική κίνηση δεν αρκεί.) Θα περιμένουμε την απάντησή σας.
,
Σας ευχαριστώ και να έχετε μια όμορφη μέρα
Their official mail today
Hello, Dear PATHAN SALMAN KHAN!
We apologize for the long response and for the inconvenience.
We have carefully checked the information. The withdrawal (13860 Indian Rupee) was successfully confirmed by the Betting Company ( a unique transaction numbe INDBN25126590630).
To find out information about the lack of funds on your details, you need to contact your bank/payment system with a unique transaction number INDBN25126590630. If the bank/payment system cannot find funds using this code, you must provide a screenshot of the official response of the bank/payment system based on the results of checking the code and a bank statement (statement of operations from the payment system) from the date of withdrawal of funds to today in PDF format.
Have a nice day!
Sincerely, Mostbet social media team
Old mail
Hello, Dear PATHAN SALMAN KHAN!
For further clarification of the circumstances, you need a letter from the bank with all signatures and seals.
You must provide an official bank letter indicating that there were no receipts of 13860 on this utr 335920929747 for the period from 25.12.2023 to today.
Unfortunately, we will not solve your problem without this document (A bank statement isn't enough.) We'll be waiting for your response.
Thank you and have a nice day
Λοιπόν, φαίνεται ότι κάθε φορά είναι διαφορετικός αριθμός συναλλαγής που σας δίνει το καζίνο.
Ωστόσο, πιθανότατα δεν υπάρχει τίποτα άλλο παρά να επικοινωνήσετε ξανά με την τράπεζα και να συνεργαστείτε μαζί της για να μάθετε εάν όλα είναι όπως τα λέει το καζίνο. Εάν δεν ισχύει αυτό, τότε έχετε ένα παράπονο και μπορείτε να ενημερώσετε την Kristina με όσα έχει γράψει το καζίνο και όσα έχετε ανακαλύψει.
Ενημερώστε μας οπωσδήποτε επίσης τι μάθατε.
Well, it seems like every time it's a different transaction number that the casino gives you.
However, there is probably nothing to do but to contact the bank again and work with them to find out if everything is as the casino says it is. If this is not the case, then you have a complaint and you can update Kristina with what the casino has written and what you have found out.
Definitely let us know what you learned as well.
Έμαθα από την τράπεζα πριν από 2 ώρες ότι δεν υπάρχει καμία τέτοια συναλλαγή, η τράπεζά μου είναι μια τυπική ναυλωμένη τράπεζα διεθνή τράπεζα και πολύ υπεύθυνη και σεβαστή τράπεζα. είναι θυμωμένοι τώρα που δεν υπάρχει τέτοια συναλλαγή στις 25 Δεκεμβρίου. Μόλις τους έστειλα την τελευταία κίνηση τραπεζικού λογαριασμού με πινακίδα και σφραγίδες του διευθυντή τράπεζας και δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει τέτοια συναλλαγή
I learned from bank 2 hours ago there's no transaction like that,my bank is standard chartered bank international bank and very responsible and respected bank.they are angry now that there is no such transaction on 25th December.i just sent them latest bank statement with sign and stamps of bank manager and its clearly shows there's no such transaction
Ω, ήλπιζα ότι θα μπορούσατε να έχετε καλύτερη τύχη με την τράπεζα.
Η καταγγελία φαίνεται να είναι η μόνη σταθερή βάση που εξακολουθεί να υπάρχει αυτή τη στιγμή. Φαντάζομαι ότι πρέπει να αισθάνεται φρικτό, αλλά υπομονή. Όσο ανοίγει η καταγγελία δεν έχει τελειώσει. 🙏
Oh, I was hoping you could have better luck with the bank.
The complaint appears to be the only solid ground still present right now. I imagine it must feel horrible, but hold on. As long as the complaint is opened, it is not over. 🙏
Τι καλύτερη τύχη, έχω αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού με πινακίδα και σφραγίδες δείχνει ξεκάθαρα ότι τα χρήματα δεν πιστώθηκαν ποτέ, τι λες, τόση προκατειλημμένη απάντηση, τι ισχυρό τραπεζικό αντίγραφο είναι η πιο ισχυρή απόδειξη, δεν νομίζω ότι είσαι αρκετά δίκαιος
What better luck , I have bank statement with sign and stamps its clearly shows that money never credited, what are you talking about, so much biased reply, what strong ground bank statement is strongest evidence, I don't think you are fair enough
Ναι, και σημαίνει επίσης ότι το θέμα δεν είναι πιο κοντά στο τέλος του. Δεν θα το ονόμαζα αυτό χτύπημα τύχης. Αλλα δεν πειραζει. Το παράπονό σας πρόκειται να ενημερωθεί σύντομα.
Δεν έχω ιδέα τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν είμαστε δίκαιοι. Εδώ στο φόρουμ, απλώς συζητάμε για την κατάστασή σας. Η λύση έρχεται από την καταγγελία.
Σας προτείνω να επισκεφτείτε την καταγγελία αύριο για να ενημερώσετε την Kristina ότι δεν υπήρξε τύχη με την πληρωμή μέχρι στιγμής.
Πιστέψτε με, είναι καλή συμβουλή.
Να περνάτε καλά 🙏
Yes, and it also means that the issue is no closer to its end. I would not call that a stroke of luck myself. But it does not matter. Your complaint is soon to be updated.
I have no idea what makes you think we are not fair. Here on the forum, we're simply chatting about your situation. The solution comes from the complaint.
I suggest you visit the complaint tomorrow to let Kristina know there has been no luck with the payment so far.
Believe me, it is good advice.
Have a good one 🙏
Η ερώτησή μου είναι, εάν κάνω αίτηση σε διεθνή οργανισμό για την καταπολέμηση του εγκλήματος στον κυβερνοχώρο, έχει κάνει κάποιος κάτι παρόμοιο στο παρελθόν και πώς προέκυψε; Η Mostbet μου έκλεψε 550 Usdt
My question is, if I apply to an international organization to combat cybercrime, has anyone done something similar before and how did it turn out? Mostbet stole 550 Usdt from me
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.