Ξέρετε ότι έχουμε εξηγήσει την προσέγγισή μας δίκαια και ανοιχτά. Το μόνο πράγμα που κάνετε είναι να δαγκώνετε το χέρι, κάτι που μπορεί τελικά να βοηθήσει. Πιστεύετε ότι αυτό είναι σοφό;
Απλώς αποδεχτείτε ότι πρέπει να τηρήσετε το παράπονο. Λάβετε υπόψη τη διαδικασία 14 ημερών για την οποία σας ενημερώσαμε. Δεδομένου ότι αυτό το χρονικό πλαίσιο δεν έχει τηρηθεί, στα μάτια μας, είναι πολύ νωρίς για έρευνα. Μέχρι να ενημερώσετε το παράπονό σας με νέα, αυτό θα υποδηλώνει διαφορετικά. Πιάνεις το νόημά μου;
Έχετε επίσης παρατηρήσει ότι πολλές χώρες έχουν εθνικές τραπεζικές αργίες; Πραγματικά πιστεύω ότι πρέπει να ηρεμήσεις τον εαυτό σου και να σταματήσεις να είσαι ανόητα αγενής. 🙏
Να είστε βέβαιοι ότι:
"Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και δεν είμαστε σε θέση να το επιλύσουμε, κλείνει και κατηγοριοποιείται ως "ανεπίλυτο". Αυτό συμβαίνει όταν το καζίνο είτε δεν απαντά σε εμάς είτε αρνείται να κάνει αυτό που θεωρούμε δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση . Δεν θα λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά το παράπονο θα αποθηκευτεί στο σύστημά μας, το καζίνο θα τιμωρηθεί με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς και η κριτική μας για το καζίνο θα προειδοποιήσει τους άλλους παίκτες για το τι συνέβη. Επιπλέον, εάν το καζίνο θέλει για να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει την καταγγελία, επομένως υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί αργότερα."
(πηγή εδώ )
Ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι η όλη έρευνα πρέπει να ολοκληρωθεί για να αποφασιστεί αν έγινε κάτι λάθος. Για έναν προφανή λόγο, ο δείκτης ασφάλειας δεν υπολογίζει τα ημιτελή παράπονα ή τις αναπόδεικτες εμπειρίες που δημοσιεύονται στο φόρουμ. Αυτό θα ήταν πραγματικά ανεύθυνο.
Προσπαθήστε να είστε υπομονετικοί και να συνεργαστείτε μέσω της καταγγελίας. αυτό είναι που έχει σημασία.
You know we have explained our approach fairly and openly. The only thing you're doing is biting the hand, which may eventually help. Do you think this is wise?
Just accept that you need to stick with the complaint. Mind the 14-day process we informed you about. Since this time frame has not been met, in our eyes, it's too soon to investigate. Until you update your complaint with news, that would suggest otherwise. Do you catch my meaning?
Have you also noticed that many countries have a national banking holiday? I truly think you should calm yourself and stop being stupidly rude. 🙏
Be assured that:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
(source here)
I hope you understand that the whole investigation needs to be concluded to decide whether something wrong was done. For an obvious reason, the safety index does not count unfinished complaints or unproven experiences posted on the forum. That would be truly irresponsible.
Try to be patient and cooperate through the complaint; this is what matters.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: