Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMegapari Casino - γενική συζήτηση

Megapari Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

43.814 προβολές 162 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...7 8 9
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

I am attaching some of their answers from the e-mails they sent me. They are just wasting my time as you can see and they don't close my account or giving any bonuses. Just to clarify, all my details are filled in as well I have provided the id they asked me.

It's a thing happening for many days now, they are finding new excuses every day. There are no details to fill in, there are no restrictions (they let me deposit/withdraw), there are no technical issues or whatever they find!!

filefilefilefilefile

πριν από 7 μήνες

file file file

THIS IS A NIGHTMARE! Basically there is nothing to fill in, just your full name and your e-mail/phone that you have already given when you registered. However they lie about declining the bonuses for that reason. Or the other reasons they find.

Έγινε επεξεργασία
lemmy85
πριν από 7 μήνες

Thanks for the reply but I think this is something that would be more appropriate to put it for Tomas in a complaint. Maybe not every screenshot would be necessary, but the important ones about closing the account, because that is the point. 

Anyway, I saw that they explained to you why you didn't get the bonus. You say it's not because of that. Did you have everything filled in as requested at the time when it should have been done in order to get the bonus? 

πριν από 6 μήνες

file Θα ήθελα να επισημάνω σε όλους την ανακρίβεια της megapari, η οποία παρείχε ψευδείς πληροφορίες στην καταγγελία εναντίον μου, λέγοντας ότι δεν διαχειρίζεται τις πληρωμές και τις μεθόδους πληρωμής, αλλά ένας εξωτερικός πάροχος. Με τον δικηγόρο μου ελέγξαμε όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις τους από πάνω μέχρι κάτω και βρήκαμε μια τεράστια αντίφαση σε αυτήν τη δήλωση, την οποία θα σας επισυνάψω τώρα. Είμαι επίσης απογοητευμένος από το casinoguru, το οποίο δεν μου επιτρέπει να ανοίξω ξανά την καταγγελία, παρά τα πειστικά στοιχεία που παρείχα και σαφώς προστατεύει την megapari. Όπως μπορείτε να δείτε από το στιγμιότυπο οθόνης μου, ισχυρίζονται ότι μπορούν να ακυρώσουν ένα μπόνους εάν υπάρχει ισότητα μεταξύ του τραπεζικού λογαριασμού, της διεύθυνσης IP και άλλων στοιχείων μεταξύ ενός παίκτη. Αυτό υποδηλώνει ότι έχουν στην κατοχή τους αυτά τα δεδομένα και ότι μπορούν να τα επαληθεύσουν, πράγμα που σημαίνει ότι στην καταγγελία μου εναντίον της megapari έχουν παράσχει άκυρους και ψευδείς λόγους για να πετύχουν το δικό τους. Ο δικηγόρος μου ήδη αναλαμβάνει δράση και προετοιμάζει αγωγή εναντίον της megapari.

casinoguru ντροπή σου, πήγαινε κόντρα στους πιο αδύναμους για να ευνοήσεις τους πιο δυνατούς

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
lorenzoschie
πριν από 6 μήνες

Hello,

I understand you are for some reason disappointed. I and other admins are not familiar with your case, but I believe the complaint team knows what it is doing. First of all, we do not view complaints as legal matters; hence, this could be the first breaking point. Besides, your complaint against Megapari Casino was about 20 accounts opened, not bonuses at the end of the day.

So, to be fair and to add My colleagues response to you, let me share this:

After a thorough and detailed investigation of your case, which included cooperation with Megapari Casino and internal discussions within Casino Guru, I regret to inform you that we have determined your claim to be unjustified.

While we sympathize with players who face gambling-related issues and strive to help when the fault lies with the casino, this situation does not reflect such a case. Many international online casinos, particularly those operating under non-local licenses, allow players to deposit and play without completing the verification process beforehand. This is a common industry standard.


In the case of Megapari Casino:

Quick Registration: The casino enables quick account creation via email, but it lacks the capability to cross-check new registrations against previously self-excluded individuals.

Data Handling: While you provided your personal information (e.g., full name, address, phone number, and card details) during your deposits, this data is not fully processed or stored by the casino. Instead, it is handled by third-party payment service providers, who, due to confidentiality policies, do not share such details with the casino.

Technical Limitations: Likewise, the casino does not share self-exclusion data with payment providers. This mutual separation of data means it was technically impossible for the casino to identify you as a self-excluded individual at the time of deposit.

This technical limitation explains how you were able to create 20 accounts and make deposits using the same credentials and payment method. Since the casino lacked the ability to prevent these actions, there is no failure on their end.


I'm sorry for your condition, and I honestly hope you will overcome the gambling problem. Take care please!

πριν από 5 μήνες

ΤΟ MEGAPARI ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ.

Επιτρέψτε μου να σας πω την περίπτωσή μου. Πρόσφατα άνοιξα έναν λογαριασμό μαζί τους και κατέθεσα 300 soles. Χθες ήθελα να ποντάρω και αποδείχθηκε ότι ήμουν ήδη μπλοκαρισμένος ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, που σημαίνει ότι χωρίς να κάνω τίποτα παράνομο, κυριολεκτικά θα ήταν το πρώτο μου στοίχημα. Επικοινώνησα μαζί τους και πράγματι με είχαν αποκλείσει, παρόλο που απλώς έκανα κατάθεση (δεν μπόρεσα ποτέ να ποντάρω). Προφανώς, όπως κάθε απατεώνας, απλώς διατηρούσαν το δικαίωμα να μου πουν γιατί με μπλόκαραν και, λοιπόν, οι ίδιοι ενέκριναν την ανάληψη, ώστε να πάρω τα χρήματά μου πίσω. Έκπληξη, ήθελα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου και δεν μπόρεσα να το κάνω. Επικοινώνησα ξανά μαζί τους και μου ισχυρίστηκαν διαφορετικά πράγματα σε σύντομο χρονικό διάστημα: 1. είπαν ότι ο πάροχος απέτυχε 2. με έπαιξαν με την περιοχή υποστήριξης και ασφάλειας 3. Το πιο απίστευτο ήταν ότι μου ζήτησαν να κάνω κατάθεση για να ενεργοποιήσω άλλους τύπους αναλήψεων ή αλλιώς να τοποθετήσω στοιχήματα που αθροίζονται στο ίδιο ποσό της κατάθεσης, κάτι που δεν έχει νόημα αν με είχαν μπλοκάρει εξαρχής.


Ακόμα περιμένω απάντηση, αλλά μου λένε το ίδιο πράγμα: «Παρακαλώ περιμένετε 10-15 λεπτά», μετά «Το βλέπει η υποστήριξη», μετά «Παρακαλώ περιμένετε 10-15 λεπτά». Αν διαβάζετε αυτό, μην πιστεύετε ότι είμαι λογαριασμός MEGAPARI—«οι απατεώνες». Δυσκολεύομαι να πάρω αυτά τα χρήματα πίσω στον λογαριασμό μου. Ελπίζω η εμπειρία μου να βοηθήσει.

Αυτόματη μετάφραση:
Joselu1308
πριν από 5 μήνες

Have they even explained the reason for doing all this?

I believe that our complaint team could have a look at your case and hopefully help you out with it.

What do you say?

Please file a complaint here if you are interested and let us know any news, please.

πριν από 5 μήνες

Αυτό το στοιχηματικό γραφείο με απάτησε.

Κατέθεσα 700 USD, κέρδισα 800 USD και όταν προσπάθησα να κάνω ανάληψη των 1500 USDT από τον λογαριασμό μου, μπλόκαραν την ανάληψη ζητώντας έγγραφα, τα οποία έστειλα αμέσως στις 2 Ιουλίου.


Σήμερα έλαβα ένα email που ανέφερε ότι η ταυτότητα που έστειλα ήταν πλαστή. Το αρνούμαι και πραγματικά με εξοργίζει. Πώς μπόρεσαν να εφεύρουν κάτι τέτοιο; Δεν έχουν πρόγραμμα επαλήθευσης προσώπου ή κάτι τέτοιο. Απλώς σε υποχρεώνουν να στείλεις μερικές φωτογραφίες, τις οποίες έστειλα σε μορφή HD για καλύτερη ανάλυση, και παρόλα αυτά εξακολουθούν να ισχυρίζονται ότι το έγγραφό μου είναι πλαστό για να μην χρειαστεί να πληρώσω.

Τους κάλεσα να ελέγξουν το ληξιαρχείο της χώρας μου, αλλά δεν το κάνουν.


Μην παίζετε σε αυτό το καζίνο. Είναι ψεύτικο καζίνο. Σας κλέβουν και μετά πλαστογραφούν τα έγγραφά σας για να αποφύγουν την πληρωμή. Δεν έχουν αυτόματη ή επαλήθευση προσώπου. Κάνουν τα πάντα χειροκίνητα και αργά. Τους πήρε τρεις ημέρες για να απαντήσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Joselu1308
πριν από 5 μήνες

Hello Joselu1308!

We’re truly sorry to hear about your experience, that definitely sounds frustrating, and we completely understand your concerns.

We’d really like to help you sort this out. Could you please share your Gaming ID? You can locate this information by selecting the "My Account" button situated in the top right corner of our website. So we can investigate the situation in detail and get back to you with clear information?

Your case matters to us, and we want to ensure you get the support you deserve.

Looking forward to your reply.

πριν από 5 μήνες

Αυτό το στοιχηματικό γραφείο με απάτησε.

Κατέθεσα 700 USD, κέρδισα 800 USD και όταν προσπάθησα να κάνω ανάληψη των 1500 USDT από τον λογαριασμό μου, μπλόκαραν την ανάληψη ζητώντας έγγραφα, τα οποία έστειλα αμέσως στις 2 Ιουλίου.


Σήμερα έλαβα ένα email που ανέφερε ότι η ταυτότητα που έστειλα ήταν πλαστή. Το αρνούμαι και πραγματικά με εξοργίζει. Πώς μπόρεσαν να εφεύρουν κάτι τέτοιο; Δεν έχουν πρόγραμμα επαλήθευσης προσώπου ή κάτι τέτοιο. Απλώς σε υποχρεώνουν να στείλεις μερικές φωτογραφίες, τις οποίες έστειλα σε μορφή HD για καλύτερη ανάλυση, και παρόλα αυτά εξακολουθούν να ισχυρίζονται ότι το έγγραφό μου είναι πλαστό για να μην χρειαστεί να πληρώσω.

Τους κάλεσα να ελέγξουν το ληξιαρχείο της χώρας μου, αλλά δεν το κάνουν.


Μην παίζετε σε αυτό το καζίνο. Είναι ψεύτικο καζίνο. Σας κλέβουν και μετά πλαστογραφούν τα έγγραφά σας για να αποφύγουν την πληρωμή. Δεν έχουν αυτόματη ή επαλήθευση προσώπου. Κάνουν τα πάντα χειροκίνητα και αργά. Τους πήρε τρεις ημέρες για να απαντήσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Our complaint team will investigate your case, and hopefully we'll be able to help you out if you say that you have been wrongfully accused.

Just reply to some additional questions in your complaint whenever possible, please.

πριν από 5 μήνες

This is a scam website, they hacked my money. I played this website with a trial mentality, recharged 300u, and won 700u. I thought I was lucky, so I applied for withdrawal. Then misfortune came, and the platform asked me to provide a series of documents to prove my identity. I provided them all as required, but in the end, they sent me an email saying they wanted to close my account and confiscate my balance. Since then, I have been unable to log in to my account. This is my worst gaming experience. I have never seen a website dare to blatantly block users' money, but this platform is like that. They have no bottom line, no credit, and they don't want users to win money. I don't know why they can continue to operate, don't they have legal and third-party regulatory authorities?

lkin
πριν από 5 μήνες

As I can see, they operate under the Comoros (AOFA), actually.

Did they explain the reason for doing this, though?

Our complaint team could have a look at your case if you wish and hopefully help you get your winnings.

All you need to do is submit a complaint here and explain the whole situation. We will do our best to get it solved, of course.

Romi
πριν από 5 μήνες

Τελικά έλαβα τα χρήματά μου, αλλά όχι με τον τρόπο που μου υπέδειξαν. Επέλεξα να κάνω κατάθεση μέσω τραπεζικού εμβάσματος ακριβώς επειδή περίμενα να λάβω τις αναλήψεις μου με την ίδια μέθοδο. Ωστόσο, αποδείχθηκε αδύνατο και οι απαντήσεις τους ήταν τόσο γενικές που έμοιαζαν με bots — δεν προσέφεραν καμία πραγματική λύση.

Αντί να λάβω τραπεζική μεταφορά, αναγκάστηκα να εξαργυρώσω τα χρήματα μέσω του iCashOne, κάτι που είναι άχρηστο αν χρειάζομαι τα χρήματα σε μετρητά. Αυτό μου φαίνεται παραπλανητικό, καθώς οι πληροφορίες που δόθηκαν είναι είτε λανθασμένες είτε δεν έχουν αντιμετωπιστεί σωστά. Η εμπειρία ήταν απογοητευτική και απογοητευτική.

Αυτόματη μετάφραση:
Joselu1308
πριν από 5 μήνες

Hello,

I would not be very fond of the solution you mentioned either, but do you know what? Maybe the casino representative will tell you more about it right here in this thread. I'm uncertain about the ease of sending money to Peru in this day and age. Well, I won't speculate...

In any case, we appreciate your feedback and your experience.

πριν από 5 μήνες

Το Megapari είναι απάτη, εγώ είμαι ο χρήστης και κατέθεσα χρήματα, έπαιξα, κέρδισα και όταν ήθελα να κάνω ανάληψη μου ζήτησαν έγγραφα


τα οποία έστελνα όλα, κάθε 4 ημέρες μου ζητούσαν διαφορετικό έγγραφο, το κάνουν αυτό για να καθυστερήσουν τα πάντα, ήμουν εκεί πριν από 2 εβδομάδες, μέχρι που τελείωσα την αποστολή όλων των εγγράφων και ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί ακόμα και το υπόλοιπό μου έχει παρακρατηθεί.


Αυτή η σελίδα είναι απάτη. Η στρατηγική της είναι να σας εμποδίσει να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας, ώστε να μην μπορείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας.

Έστειλα πολλά έγγραφα και δεν έλαβα ποτέ απάντηση για την επαλήθευση του λογαριασμού μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Megapari and Parimatch, beware of both, too many horror stories.


I know this is not the place to ask, but where do I find, or how do I look for casinos that specifically accept Australian players, but not with a local Australian licence? Offshore for Ozzies, in plain English 🙂 I have won some money elsewhere and am open to suggestions.

πριν από 5 μήνες

Το Megapari είναι απάτη, εγώ είμαι ο χρήστης και κατέθεσα χρήματα, έπαιξα, κέρδισα και όταν ήθελα να κάνω ανάληψη μου ζήτησαν έγγραφα


τα οποία έστελνα όλα, κάθε 4 ημέρες μου ζητούσαν διαφορετικό έγγραφο, το κάνουν αυτό για να καθυστερήσουν τα πάντα, ήμουν εκεί πριν από 2 εβδομάδες, μέχρι που τελείωσα την αποστολή όλων των εγγράφων και ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί ακόμα και το υπόλοιπό μου έχει παρακρατηθεί.


Αυτή η σελίδα είναι απάτη. Η στρατηγική της είναι να σας εμποδίσει να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας, ώστε να μην μπορείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας.

Έστειλα πολλά έγγραφα και δεν έλαβα ποτέ απάντηση για την επαλήθευση του λογαριασμού μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hello,

I guess this is a complicated situation, and perhaps for both sides, because as far as I would assume, no one wants to be blamed for such a KYC situation. I believe that the support workers do not appreciate complications, and a large casino should not have to jeopardize its reputation in this manner. Maybe it's because you're hoping to withdraw a substantial amount—congratulations! In any case, submitting a complaint was a good call and my colleagues will certainly give it a deeper look.

πριν από 5 μήνες

Megapari and Parimatch, beware of both, too many horror stories.


I know this is not the place to ask, but where do I find, or how do I look for casinos that specifically accept Australian players, but not with a local Australian licence? Offshore for Ozzies, in plain English 🙂 I have won some money elsewhere and am open to suggestions.

πριν από 5 μήνες

Hi again.

Have you ever heard about the smart filters available on our website? 🙂 You can use them to filter "allowed countries" as well as "licensing authority."

Take a look:

filefile

Using Oshi as an example, feel free to adjust the filters to your liking!



πριν από 5 μήνες

Αγαπητή Βερόνικα (αυτή διαβάζει την καταγγελία μου κατά της MegaPari σε άλλο νήμα)

Μετά από περισσότερες από 14 ημέρες, κάθε 4 ημέρες αυτό το καζίνο MegaPari μου ζητάει διαφορετικό έγγραφο, όλα αυτά για να αποφύγει την πληρωμή.


Γιατί δεν μου ζητάς όλα τα έγγραφα ταυτόχρονα;

Ποιος είναι ο σκοπός του; Να μην πληρώσει;


Χθες με ρώτησαν το εξής:

Θα πρέπει να βγάλετε μια selfie με ένα φύλλο χαρτί στο οποίο θα αναγράφεται η τρέχουσα ημερομηνία και ο κωδικός Km5Nxt. Το πρόσωπό σας και όλα τα δεδομένα σας θα πρέπει να είναι ευδιάκριτα και πλήρως ορατά.



Στα ισπανικά σημαίνει αυτό:


Πρέπει να βγάλετε μια selfie με ένα κομμάτι χαρτί που να αναγράφει την τρέχουσα ημερομηνία και τον κωδικό Km5Nxt. Το πρόσωπό σας και όλες οι πληροφορίες σας πρέπει να είναι ευδιάκριτα.



Το έστειλα και μου απάντησαν με το εξής μήνυμα:

Οι συμπιεσμένες, επεξεργασμένες ή με άλλο τρόπο τροποποιημένες εικόνες δεν μπορούν να γίνουν δεκτές για επαλήθευση.


Λένε να τροποποιήσουν την εικόνα.


Βερόνικα, μόλις σου έστειλα τις εικόνες στο email σου, επίσης στο ίδιο email επισυνάπτεται το email του/της


Παρακαλώ ελέγξτε τις εικόνες και δείτε αν είναι τροποποιημένες ή όχι, όπως ισχυρίζονται (κάτι που επινοούν για να αποφύγουν να πληρώσουν τα χρήματα).


Νομίζω ότι αυτό το γραφείο στοιχημάτων με εξαπάτησε, κάνουν ό,τι θέλει ένας πραγματικός κλέφτης για να αποφύγει να πληρώσει.


ζητώ έγγραφα κάθε 4 ημέρες, πάντα ένα διαφορετικό και πάντα ένα κάπως ανόητο έγγραφο.

Αυτόματη μετάφραση:
chirretus64
πριν από 5 μήνες

Hello, I guess you should know that Veronika is not active on the forum; she won't read this post; she handles the complaints. I suggest you contact her directly instead if you expect a further response.

Your complaint is located here 👈👈

You are welcome to copy this post there to inform her. Thank you.

1...7 8 9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.