πριν από 1 εβδομάδα
Θα ρωτήσω για τον μάνατζερ VIP
I'm going to ask about the VIP manager
Voy a preguntar lo del gestor vip
0
Θα ρωτήσω για τον μάνατζερ VIP
I'm going to ask about the VIP manager
Voy a preguntar lo del gestor vip
Ευχαριστώ, ναι, ξέρω ότι η ομάδα των Guru θα με βοηθήσει, γι' αυτό υπέβαλα την καταγγελία. θα παραμείνω υπομονετικός.
Thank you, yes, I know that the Guru team will help me, that is why I filed the complaint. I will remain patient.
Gracias, sí el equipo gurú sé que me vais a ayudar, por eso puse la queja. Seguiré paciente.
Αυτό θα ήταν το πιο λογικό να κάνουμε. Βεβαιωθείτε ότι προσπαθείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με την απόσυρσή σας, αλλά όχι ασταμάτητα γιατί πιθανότατα θα βαρεθείτε με απαντήσεις που θα είναι ακριβώς οι ίδιες από το καζίνο. Βλέπω ότι ένας άλλος παίκτης κατάφερε να πάρει τα λεφτά του, οπότε πιστεύω ότι είναι απλώς μια καθυστέρηση και θα τα πάρετε κι εσείς.😉
That would be the most sensible thing to do. Make sure you try to communicate about your withdrawal, but not nonstop because you will probably be fed up with answers that will be exactly the same from the casino. I see that another player managed to get his money, so I believe it's just a delay and you will get it too.😉
Δεν θα σταματούσα γιατί δεν θα μπορείτε να αποσυρθείτε μόνοι σας. Ποιο είναι το ημερήσιο ελάχιστο σας;
I wouldn't stop because you won't be able to withdraw by themselves. What is your daily minimum?
Yo no pararía porque por ellos mismos no vas a poder retirar. Cual es tu mínimo diario?
Αυτή τη στιγμή 500 οπότε φανταστείτε
Right now 500 so imagine
Ahora mismo 500 así que imagínate
Μου δίνουν συνέχεια, είναι απίστευτο. Έχουν περάσει πάνω από 15 μέρες και δεν έχω ακούσει τίποτα, ούτε οι σύμβουλοι VIP δεν μου έχουν απαντήσει. Πρέπει να τους αναφέρω γιατί είναι απίστευτο. Είμαι πολύ θυμωμένος.
They keep giving me the runaround, it's incredible. It's been more than 15 days and I haven't heard anything, and the VIP advisors haven't responded to me either. I need to report them because it's incredible. I'm very angry.
Me siguen dando largas es impresionante ya van más de 15 días y no sé nada, no me responde tampoco los asesores vip. Es para denunciarlos porque es increíble, estoy muy enfadada.
Είδα ότι έχει ήδη έρθει σε επαφή με το καζίνο, οπότε αναρωτιέμαι αν θα απαντήσουν και θα ξεκαθαρίσουν την κατάσταση. Ελπίζω ότι θα γίνουν και όλα μπορούν να λυθούν στο μέλλον.
Αλλά θα πρέπει απλώς να περιμένουμε να συμβεί αυτό.
Σταυρωμένα δάχτυλα.🤞
I saw that the casino has already been contacted so I wonder if they will reply and clarify the situation. I hope they will and everything can be resolved in the future.
But we will just have to wait for that to happen.
Fingers crossed.🤞
Ενημέρωση, μετά από περισσότερες από 20 ημέρες αποδεικνύεται ότι από τις 3 εκκρεμείς αναλήψεις των 500 ευρώ, ακύρωσαν τη 1. Μου λένε ότι έγινε τεχνικό σφάλμα με τον πάροχο πληρωμών (συνημμένο στιγμιότυπο οθόνης), πόσο μυστηριώδες είναι οι άλλες δύο πληρωμές δεν είχε σφάλμα και το ένα είχε, τώρα πρέπει να ξεκινήσω ξανά και έχω 9500 οπότε φανταστείτε, δεν είναι δίκαιο και το πιο αστείο είναι ότι το άλλο 1000 είναι ήδη στον λογαριασμό που δεν άργησε, για αυτές τις 20 μέρες, απίστευτο. Τώρα ρωτάω την εξυπηρέτηση πελατών τι έγινε, να δω πώς θα μου δώσουν. Πρέπει να είμαστε πιο ευέλικτοι με αυτό γιατί το 9500 θα μου κοστίσει τη ζωή. Είμαι πολύ θυμωμένος.
Update, after more than 20 days it turns out that out of the 3 pending withdrawals of 500 euros, they canceled 1. They tell me that there was a technical error with the payment provider (attached screenshot), how mysterious that the other two payments did not have an error and that one did, now I have to start over again and I have 9500 so imagine, it is not fair and the funniest thing is that the other 1000 are already in the account it did not take long, for that 20 days, incredible. Now I am asking customer service what happened, let's see how they give me. We have to be more agile with this because the 9500 is going to cost me my life. I am very angry.
Actualización, después de más de 20 días resulta que de los 3 retiros pendientes de 500 euros me cancelan 1. Me dicen que un error técnico con el proveedor de pagos ( adjunto captura) , que misterioso que los otros dos pagos no tengan error y ese sí, ahora otra vez volver a empezar y tengo 9500 así que imaginad, no es justo y los más gracioso es que los otros 1000 están ya en cuenta no han tardado nada, para eso 20 días, increíble. Ahora les estoy preguntando en atención al cliente que ha pasado, a ver las vueltas que me dan. Hay que dar más agilidad a esto porque los 9500 me va a costar la vida. Estoy muy enfadada.
Ενημέρωση, η εξυπηρέτηση πελατών δεν μπορεί να εξηγήσει γιατί δεν έχουν πρόσβαση στο οικονομικό τμήμα, δηλαδή κανείς δεν μπορεί να μου δώσει πληροφορίες. Αυτό το καζίνο είναι μια φασαρία.
Update, customer service can't explain why they don't have access to the finance department, meaning no one can give me any information. This casino is a hoot.
Actualización, en atención al cliente no te saben explicar porque no tienen acceso al departamento de finanzas osea que nadie me puede dar información. Lo de este Casino es de traca.
Χαιρετισμους το παρελαβα και εγω μετα απο την 20η μερα περιπου. 2 στις 3 αναλήψεις των 800 ευρώ δεν έλαβα την τελευταία ανάληψη γιατί είπαν ότι υπήρχε τεχνικό πρόβλημα, θα λάβετε τα χρήματά σας πολύ αργά και έκανε τα πάντα για να καθυστερήσει την ανάληψη όσο το δυνατόν περισσότερο, το μόνο που μπορείτε να περιμένεις υπομονετικά
Greetings, I also received it after about the 20th day. 2 out of 3 withdrawals of 800 euros I did not receive the last withdrawal because they said there was a technical problem, you will receive your money only very slowly and he did everything to delay the withdrawal as much as possible , the only thing you can do is wait patiently
Üdvözletem én is kb 20.nap után kaptam.meg 3 db 800 eurós kivonasbol 2 db ot az utolsó kivonást nem kaptam meg mert azt mondták.technikai probléma lépett fel,meg kapod a pénzed csak nagyon lassan es mindent elkövetett hogy minél jobban elhuzzak a kivonást, egyetlen dolog amit tudsz tenni türelmesen várni
Ενημέρωση, μετά από περισσότερες από 20 ημέρες αποδεικνύεται ότι από τις 3 εκκρεμείς αναλήψεις των 500 ευρώ, ακύρωσαν τη 1. Μου λένε ότι έγινε τεχνικό σφάλμα με τον πάροχο πληρωμών (συνημμένο στιγμιότυπο οθόνης), πόσο μυστηριώδες είναι οι άλλες δύο πληρωμές δεν είχε σφάλμα και το ένα είχε, τώρα πρέπει να ξεκινήσω ξανά και έχω 9500 οπότε φανταστείτε, δεν είναι δίκαιο και το πιο αστείο είναι ότι το άλλο 1000 είναι ήδη στον λογαριασμό που δεν άργησε, για αυτές τις 20 μέρες, απίστευτο. Τώρα ρωτάω την εξυπηρέτηση πελατών τι έγινε, να δω πώς θα μου δώσουν. Πρέπει να είμαστε πιο ευέλικτοι με αυτό γιατί το 9500 θα μου κοστίσει τη ζωή. Είμαι πολύ θυμωμένος.
Update, after more than 20 days it turns out that out of the 3 pending withdrawals of 500 euros, they canceled 1. They tell me that there was a technical error with the payment provider (attached screenshot), how mysterious that the other two payments did not have an error and that one did, now I have to start over again and I have 9500 so imagine, it is not fair and the funniest thing is that the other 1000 are already in the account it did not take long, for that 20 days, incredible. Now I am asking customer service what happened, let's see how they give me. We have to be more agile with this because the 9500 is going to cost me my life. I am very angry.
Actualización, después de más de 20 días resulta que de los 3 retiros pendientes de 500 euros me cancelan 1. Me dicen que un error técnico con el proveedor de pagos ( adjunto captura) , que misterioso que los otros dos pagos no tengan error y ese sí, ahora otra vez volver a empezar y tengo 9500 así que imaginad, no es justo y los más gracioso es que los otros 1000 están ya en cuenta no han tardado nada, para eso 20 días, increíble. Ahora les estoy preguntando en atención al cliente que ha pasado, a ver las vueltas que me dan. Hay que dar más agilidad a esto porque los 9500 me va a costar la vida. Estoy muy enfadada.
Μπορώ να δω ότι δεν κάνατε μεγάλη σημαντική ανακάλυψη, αλλά ένας άλλος παίκτης σας δίνει τουλάχιστον μια μικρή διαβεβαίωση. Θα πρέπει να κάνετε υπομονή.
Ακόμη και ο Πίτερ έχει έρθει σε επαφή με το καζίνο και θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν επιταχύνει τα πράγματα. Αλλά πιστεύω ότι θα πάρεις τα χρήματά σου, ακόμα κι αν δεν διαρκούν στο ελάχιστο.
Μακάρι να ήταν αλλιώς.😕
I can see you didn't make much of a breakthrough, but another player gives you at least a little reassurance. You'll have to be patient.
Even Peter has contacted the casino and I'd be very happy if it would speed things up. But I believe you will get your money, even if it is not lasting the least.
I wish it were otherwise.😕
Έχετε λάβει τα πάντα; Έχω άλλα 9000, τώρα 9500
Have you received everything? I have 9000 more, well now 9500
Ha recibido todo? Yo tengo 9000 más, bueno ahora 9500
Ευχαριστώ, θα το στείλω και σε περιστατικά
Thanks, I'll send this to incidents as well
Gracias voy a enviar esto también a incidencias
Γεια σας, δεν έχω καταφέρει ακόμα να κάνω ανάληψη περισσότερων χρημάτων, επειδή είμαι σε διακοπές και όπου μένω, δεν μπορώ να επισκεφτώ τον ιστότοπο, αλλά θα σας ενημερώσω τον Ιανουάριο εάν λάβω το αναλήψεις ή όχι
Hello, I haven't been able to withdraw more money yet, because I'm on vacation and where I'm staying, I can't visit the site, but I'll let you know in January if I'll receive the withdrawals or not
Üdvözletem még nem sikerült több pénzt kivonni mivel nyaralok es ahol tartózkodom nem tudok fellepni az oldalra de januárban értesítelek ha kapom majd a kivonasokat vagy sem
Ανν, εντάξει, ευχαριστώ, θα μας πεις.
Ann, okay, thanks, you'll tell us.
Ann vale gracias, ya nos contarás
Είδα ότι πρέπει να πάρετε δύο από τις τρεις αναλήψεις στο άμεσο μέλλον. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι θα είναι σύντομα και αυτό θα ξεκινήσει μια πιο θετική και ταχύτερη διαδικασία απόσυρσης.😉
I saw that you should get two of the three withdrawals in the near future. So hopefully it will be soon and this will start a more positive and faster withdrawal process.😉
Ξέρεις ποιο είναι το τελευταίο που μου έκαναν; Ήμουν στο επίπεδο VIP 1 στα 75 μου, πλησίαζα το 2, αλλά κόλλησα για εβδομάδες παρά το γεγονός ότι έπαιζα. Λοιπόν, δεν έχω μπει εδώ και 3 μέρες και με έχουν πέσει στο επίπεδο 1 χωρίς 75. Η εξήγηση που δίνουν είναι ότι το κάνει ένα μηχάνημα. Συγνώμη; Δεν ανέβηκε, αλλά κατέβηκε πολύ γρήγορα. Έχω 8000 για ανάληψη και 1500 για ανάληψη. Είναι γνωστό ότι δεν θέλουν να το αποσύρω γρήγορα. Πραγματικά, αυτό το καζίνο είναι εκπληκτικό. Όταν αποσύρω τα χρήματα, δεν θα το ξανακάνω ποτέ.
Do you know the last one they did to me? I was at VIP level 1 at 75, getting close to 2, but stuck for weeks despite playing. Well, I haven't logged in for 3 days and they've dropped me to level 1 without 75. The explanation they give is that a machine does it. Sorry? It didn't go up, but it went down really fast. I have 8000 to withdraw and 1500 in withdrawal. It's known that they don't want me to withdraw it quickly. Really, this Casino is amazing. When I withdraw the money, I'll never do it again.
¿Sabéis la última que me han hecho? Estaba en el nivel vip uno en 75 acercándome al 2 pero estancado durante semanas a pesar de jugar. Pues llevo 3 días sin entrar y me han bajado al nivel 1 sin 75. La explicación que dan es que lo hace una máquina. ¿Perdón? Subir sí que no subió pero bajar bien rápido. Tengo 8000 por sacar y 1500 en retiro. Se conoce que no quieren que lo saque rápido. De verdad que lo de este Casino es flipante. Cuando saque el dinero nunca más .
Εσείς ως παίκτης φυσικά μπορείτε να αποφασίσετε όταν θα κάνετε ανάληψη των χρημάτων πώς θα είναι περαιτέρω, αν θα παίξετε εδώ ή όχι. Αν δεις περισσότερα αρνητικά και εκτός από τις αναλήψεις και αλλού, τότε δεν σε κατηγορώ και πολύ.
Ωστόσο, το επαναλαμβάνω συνέχεια, αλλά το πιο σημαντικό τώρα είναι να πάρεις όλα τα χρήματα.
Τότε πιθανότατα θα αφήσετε αυτό το καζίνο αν καταλαβαίνω καλά.
You as a player can of course decide when you withdraw the money how it will be further, whether you will play here or not. If you see more negatives and besides the withdrawals also elsewhere, then I don't blame you too much.
However, I keep repeating it, but the most important thing now is to get all the money.
Then you will probably leave this casino if I understand correctly.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.