Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMalina Casino - γενική συζήτηση

Malina Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 44)

127.869 προβολές 1.046 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...43 44 45...53
Προσθήκη ανάρτησης
Bloodomen22
πριν από 4 μήνες

ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου, έχω αμφιβολίες αν θα τα πάρω πίσω. Αλλα νομίζω ότι τα δικαιούμαι καθώς ο αποκλεισμός έπρεπε να είχε γίνει απευθείας

πριν από 4 μήνες

I totally agree, it is responsible Gambling guidelines that players should have an option to take a break set limits etc. Also most reputable casinos will respond and block within minutes.

The main problem is the Anjouan gaming authority does not respond in anyway and the casinos no this so they do not care. There is basically no risk of retribution.

Again Casino guru needs to look at marking down and flagging casino based on confirmed genuine negative reviews.


πριν από 4 μήνες

Hello,

I've been discussing this subject with Šimon quite often (his bio is here 👈) and the core problem lies in the lack of general standards. We all know what is needed and how it should work, but licensing authorities make it a bit of a messy subject, to be polite. The result? The operators sometimes show the bare minimum required. Luckily, there are always the exceptions but safety should not be based on exceptions, I'd say.

Hence Šimon is working on Self-Exclusion standards - sort of a blueprint which could serve as a comparison for future responsible rating and also a guide for casinos. So, yes, you are correct, and we are working on that. https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative#bluepaper

However, the path is long and full of obstacles, of course. Good things are never easy. 🙂

πριν από 4 μήνες

Εγώ ζητάω τα χρήματα πίσω αυτά που έχασα από την στιγμή που ζήτησα αποκλεισμό 5-6 φορές σίγουρα επικαλέστηκα σπατάλη υπερβολικού χρόνου και απώλεια χρημάτων, με αγνόησαν έχω ανοίξει ήδη παράπονο

πριν από 4 μήνες

Good call! Those situations should be discussed and properly investigated.

Radka
πριν από 4 μήνες

Καλησπέρα Radka, εννοείται ότι θα το φτάσω μέχρι τέλους. Κανένα έλεος σε ανθρώπους που τους λες κάθε μέρα κλείστε μου τον λογαριασμό γιατί έχασα πολλά. Θα πάρω τα λεφτά μου πίσω σίγουρα και με την βοήθεια σας

Radka
πριν από 4 μήνες

Wow that is actually really impressive.

I believe you will get total support from players.

We all love to play and having the responsible Gambling tools as a support is fantastic.

Unfortunately many of us have experienced the Dissapointment of delays after a nice win.

But thats great to hear and i believe i speak for the other players offering our support and assistance in any way

zwoula_1996
πριν από 4 μήνες

Have you submitted a complaint via casino guru ? You have my full permission you discuss my case as an example of failure to enforce responsible Gambling guidelines as the same thing happened to both of us

Bloodomen22
πριν από 4 μήνες

Φυσικά έχω ανοίξει ήδη παράπονο και ένας εκπρόσωπος ήδη εξετάζει το θέμα. Εύχομαι όμως να μου δώσουν τα χρήματα πίσω

πριν από 4 μήνες

Καλησπέρα Radka, εννοείται ότι θα το φτάσω μέχρι τέλους. Κανένα έλεος σε ανθρώπους που τους λες κάθε μέρα κλείστε μου τον λογαριασμό γιατί έχασα πολλά. Θα πάρω τα λεφτά μου πίσω σίγουρα και με την βοήθεια σας

πριν από 4 μήνες

Our complaint team will surely do everything possible to get the best result of all this.

Please hang in there.

Also, if you need some help with your gambling issues, know that here you can find addresses of some help centers in your country. It is always better to not go through something like this alone.

Romi
πριν από 4 μήνες

Again Romi thank you but I think we can all agree the Anjouan gaming authority is the problem here.

If they actually regulated and oversee these casinos and their action then I believe the casinos would not behave like this for fear of repercussions.




Bloodomen22
πριν από 4 μήνες

The licensing authority is surely supposed to do all that; you are right.

πριν από 4 μήνες

Romi you are clearly in the know would you be so good as to look at the response your colleague sent me with regard to responsible Gambling with respect to Matej.

A very unfair response that actually contradicts what we are all trying to achieve and improve here

Romi
πριν από 4 μήνες

Καλησπέρα και πάλι γνωρίζεις αν προχωράει η κατάσταση με το παράπονο που έχω ανοίξει ;

πριν από 4 μήνες

Romi you are clearly in the know would you be so good as to look at the response your colleague sent me with regard to responsible Gambling with respect to Matej.

A very unfair response that actually contradicts what we are all trying to achieve and improve here

πριν από 4 μήνες

Be sure that Matej is one of our best complaint resolvers, and he will do everything possible to get your case solved.

I also see that the casino has replied in the thread, so hopefully it will be all done soon.

πριν από 4 μήνες

Καλησπέρα και πάλι γνωρίζεις αν προχωράει η κατάσταση με το παράπονο που έχω ανοίξει ;

πριν από 4 μήνες

Tomas is working on it. Please be patient. 🙏

πριν από 4 μήνες

Γεια, περιμένω 10 μέρες για πληρωμή από το Malina Casino και δεν συμβαίνει τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Was about to sign up once again because the super high rating here and then read this thread.


Why is this casino rated as a massive 9.4 when all i see is dozens and dozens of complaints of non pay/stall pay and various others issues?

πριν από 4 μήνες

Γεια, περιμένω 10 μέρες για πληρωμή από το Malina Casino και δεν συμβαίνει τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

If you'd like us to intervene in your case, please file a complaint.

From our experience this casino pays their players with some delays, unfortunately, but we could try to help you out.

Is it your first withdrawal?

Romi
πριν από 4 μήνες

Ναι, το πρώτο μου πρόβλημα είναι ότι όταν παραπονιέμαι σε εσάς, δεν βρίσκω το Malina Casino ως επιλογή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Was about to sign up once again because the super high rating here and then read this thread.


Why is this casino rated as a massive 9.4 when all i see is dozens and dozens of complaints of non pay/stall pay and various others issues?

πριν από 4 μήνες

This casino pays with some delays, so there is no way we can lower the safety index, actually.

Whenever a casino doesn't pay or doesn't reply to complaints, the safety index goes down.

Even though players need to wait a bit longer, as of now it doesn't affect the safety index of this casino. It is good that our users use this forum to inform us about everything so we can act accordingly if we believe that it is necessary.

πριν από 4 μήνες

Ναι, το πρώτο μου πρόβλημα είναι ότι όταν παραπονιέμαι σε εσάς, δεν βρίσκω το Malina Casino ως επιλογή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Feel free to choose any casino on the list and explain in the text that it is for Malina Casino. Our complaint team will fix it up for you.

1...43 44 45...53
Μετάβαση στη σελίδααπό 53 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.