Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Δεν καταλαβαίνω γιατί μου λένε ότι έχουν δουλειά. Έχω δοκιμάσει να παίξω σε πάνω από 50 καζίνο, αλλά ποτέ δεν περίμενα την πληρωμή για 7 ημέρες το πολύ 3.
I don't understand why they tell me they're busy. I've tried playing in over 50 casinos but I've never waited for a payout for 7 days max 3.
Ne kuzim zasto meni pricaju da imaju guzvu ja sam probo igrati preko 50 casina ali nisam nikad ceko isplatu 7 dana max 3
Τι προμήθεια έχεις κατά νου; Υποθέτω ότι δεν γνωρίζεις ότι ούτε η επίσημη αρχή αδειοδότησης δεν είναι σε θέση να αλλάξει την κατάσταση μόλις το καζίνο πληρώσει τελικά. Αυτή είναι η γνώμη μου.
What commission do you have in mind? I guess you do not know that even the official licensing authority is not able to change the situation as soon as the casino pays eventually. That's my opinion.
Ακόμα δεν καταλαβαίνω πώς αυτό το καζίνο έχει βαθμολογία 9,1. Μία από τις υψηλότερες από όλες.
I still don't understand how this casino has a 9.1 rating. One of the highest of all.
Todavía no entiendo cómo este casino tiene 9.1 de nota . De las más altas de todos
Πόσο καιρό περιμένουν οι άλλοι παίκτες για πληρωμές σε αυτό το καζίνο, αφού εγώ περιμένω ήδη 7 ημέρες;
How long do other players wait for payouts at that casino since I've already been waiting for 7 days?
Koliko cekaj drugi igraci na isplate u tom casinu posto ja vec kekam 7 dana
Είσαι σίγουρος/η ότι θέλεις να μάθεις; Μερικές φορές, περισσότερο από ένας μήνας...
Are you sure you want to know? Sometimes, more than a month...
Γεια σας 🙂
Το έχω ήδη εξηγήσει αυτό αρκετές φορές στο παρελθόν και φοβάμαι ότι δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό το καζίνο.
Μια γρήγορη ανακεφαλαίωση: Μέχρι να μπορέσουμε να αποδείξουμε ότι το καζίνο δεν πληρώνει πλέον, οι επιλογές μας για μείωση της βαθμολογίας είναι περιορισμένες. Ωστόσο, η μείωση της βαθμολογίας είναι πιθανό να δημιουργήσει ένα παράδοξο στο οποίο το καζίνο μπορεί τελικά να σταματήσει να δίνει εντελώς προσοχή στα παράπονα των παικτών. Έτσι, η τιμωρία των καζίνο για αργές πληρωμές μπορεί τελικά μόνο να επιδεινώσει την κατάσταση για τους παίκτες.
Οι συνάδελφοί μου προσπαθούν να διατηρήσουν ανοιχτά αρκετά εύθραυστα κανάλια επικοινωνίας...
Hello 🙂
I have already explained this multiple times before, and it is not limited to just this casino, I'm afraid
A quick recap: Until we can prove that the casino no longer pays out, our options for lowering the rating are limited; however, lowering the rating is likely to create a paradox in which the casino may eventually stop paying attention to players' complaints altogether. So, punishing casinos for slow payouts may eventually only worsen the situation for the players.
My colleagues are trying to keep quite fragile communication channels open...
«Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να μάθεις; Μερικές φορές, περισσότερο από ένα μήνα...»
"Are you sure you want to know? Sometimes, more than a month..."
Μπορείτε να με βοηθήσετε με αυτό; Χρειάζομαι επειγόντως χρήματα για ένα αυτοκίνητο, παρακαλώ;
Can you help me with this, I need money urgently for a car, please?
Mozes mi ti pomoc oko toga novci mi trebaju pod hitno za auto molim te
Μπορώ να σε παρακαλέσω να ξαναδιαβάσεις αυτό το νήμα; Παρακαλώ προσπάθησε το. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω να πάρεις τα χρήματα νωρίτερα. Ειλικρινά, έχεις βρεθεί στην ίδια κατάσταση με τους άλλους. Λυπάμαι.
May I ask you to read this thread again? Please give it a try. I can't help you get the money sooner. Frankly, you've found yourself in the same situation as the others. I'm sorry.
Και έχουν λάβει όλοι οι παίκτες τις πληρωμές τους μέχρι στιγμής, ανεξάρτητα από την αναμονή;
And have all the players received their payouts so far, regardless of the wait?
A jesu dobili svi igraci do sada svoje isplate bez obzira na cekanje
Προφανώς πληρώνουν κάποιον μεσίτη για ψεύτικες κριτικές.
They're obviously paying some agent for fake reviews.
Ocito da placaju nekog agenta za lazne ocjene
Έτσι περνούν 8 μέρες και ακόμα δεν υπάρχει καμία πληρωμή.
And so 8 days pass and there is still no payment.
I tako prode 8 dan a isplate jos nema
Αν δεν λάβω τα χρήματα μέχρι τις 12 το μεσημέρι σήμερα, θα το αναφέρω στο Υπουργείο Οικονομικών της Δημοκρατίας της Κροατίας. ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η 9Η ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΗΜΕΡΑ, ΕΝΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.
If I don't receive the money by 12 noon today, I will report it to the Ministry of Finance of the Republic of Croatia. TODAY IS THE 9TH WORKING DAY, WHILE I'M WAITING FOR THE MONEY.
Ako danas ne dobijem novce do 12 sati prijavit cu ih minstrstvu finacija republike hrvatske DANAS JE 9 DAN RADNI KAJ CEKAM NOVCE
Είχα τα ίδια προβλήματα, περίμενα και περίμενα και μετά έπαιξα με όλα τα κέρδη. Μετά από αυτό απλώς τα μπλόκαρα και δεν έκανα ποτέ ξανά κατάθεση. Σας εύχομαι τα καλύτερα 🙂.
I had the same issues, waiting and waiting and then i played all the winnings. After that i just blocked them and never deposited again. All the best 🙂.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.