πριν από 7 μήνες
ΑπάντησηΑναφορά0
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Ούτε εγώ το καταλαβαίνω... αν έχετε κάποια συμβουλή, ενημερώστε με. Δεν ξέρω πια τι να κάνω. Υποθέτω ότι θα πρέπει απλώς να αποδεχτώ ότι δεν θα πάρω ποτέ τα χρήματα.
I don't understand it either... if you have any tips, please let me know. I don't know what to do anymore. I guess I'll just have to accept that I'll never get the money.
Ich versteh es auch nicht… falls du Tipps hast lass es mich gerne wissen . Ich weis nicht mehr weiter. Ich muss mich wohl damit abfinden das Geld nie zu bekommen.
Θα δούμε ποιο είναι το πρόβλημα στην κατάστασή μου, θα σας ενημερώσω αν λυθεί, τώρα θα περιμένω για το μέρος μου.
We'll see what the problem is in my situation, I'll let you know if it's solved, now I'll wait for my part.
Problema estamos na minha situação veremos, depois diga alguma coisa se for resolvido, agora vou esperar a minha parte
Θα πληρωθείς, συνέχισε να παλεύεις. Το ίδιο ακριβώς συνέβη και σε μένα, και πλήρωσα. Κάνε υπομονή και συνέχισε να αγωνίζεσαι. Διαβάστε το παράπονό μου εδώ και θα δείτε πόσες μέρες έχουν περάσει.
You're going to get paid, keep fighting. The exact same thing happened to me, and I got paid. Be patient and keep fighting. Read my complaint here and you'll see how many days it's been.
Vas a cobrar, sigue luchando, a mí me paso exactamente igual y cobré, más paciencia y sigue luchando. Lee mi queja aquí y verás el montón de días.
Σας ευχαριστώ πολύ. Μόλις το διάβασα. Ποιος ήταν ο περισσότερος χρόνος που έπρεπε να περιμένετε; Άνοιξα μια υπόθεση εδώ, αλλά το καζίνο δεν ανταποκρίνεται. Γράφω στη ζωντανή συνομιλία κάθε μέρα, αλλά όπως γνωρίζετε, λαμβάνω μόνο τυπικές απαντήσεις που δεν είναι χρήσιμες. Έχω στείλει παράπονα στο καζίνο μέσω email, αλλά δεν έχω λάβει απάντηση. Ελπίζω να έχεις δίκιο και να πάρω τα λεφτά μου κάποια μέρα.
Thank you very much. I just read it. What was the longest you had to wait? I opened a case here, but the casino isn't responding. I write to the live chat every day, but as you know, I only get standard answers that aren't helpful. I've sent complaints to the casino via email, but I haven't received a response. I hope you're right and I'll get my money someday.
Vielen Dank. Habe es grade gelesen. Was war das längste was du warten musstest ? Ich habe hier den Fall eröffnet aber das Casino reagiert darauf nicht. Ich schreibe täglich dem Live Chat aber wie du selbst kennst bekomme ich immer nur die Standard Antworten, die einem nicht weiter helfen. Ich habe Beschwerden als emails an das Casino geschrieben aber auch da keine Reaktion. Ich hoffe du behältst Recht und ich bekomme doch noch irgendwann mein Geld.
Ναι, το είδα αυτό, συνεχίστε να παλεύετε όπως άλλοι ενθαρρύνετε.
Ελπίζω πραγματικά το καζίνο να απαντήσει στο παράπονό σας και να λάβετε τα χρήματά σας. 🙂
Μέχρι στιγμής έχουν μόνο 2 ανεξιχνίαστες υποθέσεις πριν από περίπου 3 χρόνια.
Καλή τύχη.
Yes I saw that, keep fighting like other encourage.
I really hope casino will answer your complaint and you will get your money. 🙂
So far they have only 2 unresolved cases form about 3 years ago.
Good luck.
Ομορφη.
Αν διάβασα σωστά, τώρα έχεις πρόβλημα με το επίπεδο VIP και έπεσε; Κατάλαβα καλά;
Θέλω να δω αν θα πρέπει επίσης να περιμένετε για αναλήψεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Όταν συμβεί κάτι απροσδόκητο, ενημερώστε μας παρακαλώ.
Σας εύχομαι καλή τύχη. ☘️
Nice.
If I read correctly, now you have a problem with VIP level and it went down? Did I understand right?
I want want to see if you will have to also wait for withdrawals for longer period.
When something unexpected comes up, let us know please.
Wish you luck. ☘️
Τι άλλο να κάνω;
Θα ειδοποιηθεί το καζίνο για το παράπονό μου; Γιατί απλά δεν ανταποκρίνονται και απομένουν μόνο τέσσερις ημέρες μέχρι να χαρακτηριστεί η υπόθεση ως ανεπίλυτη.
What else should I do?
Will the casino be notified of my complaint? Because they're simply not responding, and there are only four days left until the case is classified as unresolved.
Was soll ich noch tun ?
Bekommt das Casino Bescheid von meiner Beschwerde ? Weil sie einfach nicht reagieren und es nur noch 4 tage sind bis der Fall als ungelöst einstuft wird 😭😭
Ναι, έχουμε γράψει στο καζίνο, δηλαδή στον Martin, και όπως φαίνεται περιμένει απάντηση. Πιστεύω ακράδαντα ότι τελικά θα απαντήσουν και δεν θα ανησυχείς και θα πάρεις τα λεφτά σου.
Yes, we have written to the casino, i.e. Martin, and apparently he is waiting for a reply. I firmly believe that eventually they will answer and you won't have to worry and you will get your money.
Σας ευχαριστώ πολύ, μου δίνετε λίγο κουράγιο… 🥺
Thank you very much, you give me some courage… 🥺
Vielen Dank sie machen mir doch noch etwas Mut … 🥺
Πόσες μέρες χρειάστηκαν για την παραλαβή
How many days did it take to receive
Quantos dias levaste para receber
Λοιπόν, βλέπετε, έχουν περάσει πολλές 25 μέρες, αλλά πιστεύω ότι άξιζε την αναμονή στο τέλος.
Σας συγχαίρω επίσης που το επιμείνετε, γιατί δεν θα μπορούσαν να το κάνουν πολλοί παίκτες.
Ελπίζω ότι στο μέλλον δεν θα έχετε τέτοια προβλήματα και όλα θα πάνε καλύτερα.
Καλό Σαββατοκύριακο.😊☘️
Well, you see, it's been a long 25 days, but I believe it was worth the wait in the end.
I also commend you for sticking it out, because not many players could have done that.
I hope that in the future you won't have such problems and everything will only get better.
Have a nice weekend.😊☘️
Ήξερα ότι θα σε πλήρωναν, αλλά μερικές φορές η αναμονή φαίνεται μεγάλη. χαίρομαι πολύ.
I knew they would pay you, but sometimes the wait seems long. I'm very glad.
Yo sabía que te lo pagaban pero a veces la espera se hace larga. Me alegro mucho
Έχω σχεδόν 6000 για ανάληψη, μέχρι στιγμής όλα πάνε καλά αλλά θα δούμε αν δεν μου κατεβάσουν το επίπεδο VIP και μου δημιουργήσουν προβλήματα.
I have almost 6000 to withdraw, so far everything has gone well but we'll see if they don't lower my VIP level and cause me problems.
Yo tengo casi 6000 para sacar, hasta ahora todo ha ido bien pero veremos a ver si no me bajan el nivel vip y me dan problemas
Ενημερώστε μας σίγουρα. 🙏
Είμαστε εδώ αν χρειάζεστε βοήθεια. Το ξέρεις αυτό.
Surely keep us informed. 🙏
We're here if you need some help. You know that.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.