Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Καλή τύχη να αποσύρετε τα χρήματά σας από το καζίνο...
Good luck getting your funds withdrawn by the casino...
Suerte en que retire tus fondos el casino....
Σε αυτήν την περίπτωση, όπως έγραψα προηγουμένως, μην ανακατεύετε τα θέματα του καζίνο και γράφετε μόνο στο Viperwin. δεν χρειάζεται να στείλετε spam στο φόρουμ παντού.
In this case, as I wrote before, please don't mix up casino threads and write only to the Viperwin one; there's no need to spam the forum all over.
Εντάξει, συγγνώμη από το φόρουμ.
Okay, apologies to the forum.
Deacuerdo,disculpas al foro.
Δεν χρειάζεται. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας.
Not needed. Thank you for your cooperation.
Καλησπέρα, γράφω για να μοιραστώ την εμπειρία μου. Πριν από λίγους μήνες, κέρδισα πολλά χρήματα σε αυτό το καζίνο και μάλιστα υπέβαλα μια καταγγελία εδώ επειδή δεν υπήρχε τρόπος να τα αποσύρω. Τελικά και με πολλή υπομονή πλήρωσαν. Δεν τα πήρα όλα γιατί ξόδεψα πολλά, αλλά με πλήρωσαν. Χρειάστηκε πολύς χρόνος. Τώρα, πρέπει να πω ότι είναι υπέροχο. Έβγαλα χίλια ευρώ χθες, και σήμερα τα είχα στον λογαριασμό μου, λιγότερο από 24 ώρες μετά. Έχω άλλες δύο αναλήψεις σε εκκρεμότητα. Λοιπόν, γράφω για να δώσω μια άλλη εκδοχή. Αυτό που δεν ξέρω είναι γιατί με μερικούς ανθρώπους παίρνει περισσότερο χρόνο και με άλλους λιγότερο, γιατί είχα και τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Αλλά θέλω να ξεκαθαρίσω ότι πληρώνουν. Χαιρετισμοί.
Good evening, I'm writing to share my experience. A few months ago, I won a lot of money at this casino and even filed a complaint here because there was no way to withdraw it. In the end, and with a lot of patience, they paid. I didn't get everything because I spent a lot, but they paid me. It took a very long time. Now, I have to say it's wonderful. I withdrew a thousand euros yesterday, and today I had it in my account, less than 24 hours later. I have two more withdrawals pending. So, I'm writing to give another version. What I don't know is why it takes longer with some people, and less with others, because I've had both sides of the same coin. But I do want to make it clear that they pay. Regards.
Buenas noches, escribo para contar mi experiencia. Hace unos meses yo gané mucho dinero en este casino y llegué a poner hasta una queja aquí porque no había manera de retirarlo,al final y con mucha paciencia pagan, yo no conseguí todo porque me gasté bastante pero me pagaron, eSo sí plazos muy largos. Ahora tengo que decir que maravilloso. Retire ayer mil euros y hoy los tenía en mi cuenta, menos de 24 horas,tengo 2 retiros más pendientes a ver cuánto tardan. Así que yo escribo para dar otra versión. Lo que no sé es porqué con una gente tardan más con otra menos porque a mí me han pasado las 2 caras de la moneda. Pero sí quiero dejar claro que pagan. Saludos
Χάρηκα που το ακούω, δυστυχώς ακόμα περιμένω την πληρωμή μου από την 1η Απριλίου 🥺
Nice to hear, unfortunately I'm still waiting for my payout since April 1st 🥺
Schön zu hören , ich warte leider immer noch auf meine Auszahlung seit dem 1.4 🥺
Θα πληρωθείτε γρήγορα και με ασφάλεια. Την πρώτη φορά μου πήρε πάνω από τρεις εβδομάδες για να πληρωθώ. Συνιστώ πάντα τραπεζική μεταφορά.
You'll get paid quickly and securely. The first time it took me over three weeks to get paid. I always recommend bank transfer.
Te pagarán seguro y en breve. A mí la primera vez tardaron en pagarme más de tres semanas. Recomiendo siempre por transferencia bancaria .
Πριν από ένα χρόνο, πάντα έπαιρνα τα χρήματά μου αρκετά γρήγορα. Όχι αυτή τη φορά, δεν ξέρω γιατί. Δοκίμασα και τραπεζική μεταφορά, αλλά δεν έγινε τίποτα.
A year ago, I always received my money pretty quickly. Not this time, I don't know why. I also tried bank transfer, but nothing's happening.
Ich habe vor einem Jahr auch immer recht zügig mein Geld erhalten. Diesmal nicht ich weis nicht woran es liegt. Ich habe auch banktransfer genommen aber es tut sich rein gar nichts
Καλησπέρα, γράφω για να μοιραστώ την εμπειρία μου. Πριν από λίγους μήνες, κέρδισα πολλά χρήματα σε αυτό το καζίνο και μάλιστα υπέβαλα μια καταγγελία εδώ επειδή δεν υπήρχε τρόπος να τα αποσύρω. Τελικά και με πολλή υπομονή πλήρωσαν. Δεν τα πήρα όλα γιατί ξόδεψα πολλά, αλλά με πλήρωσαν. Χρειάστηκε πολύς χρόνος. Τώρα, πρέπει να πω ότι είναι υπέροχο. Έβγαλα χίλια ευρώ χθες, και σήμερα τα είχα στον λογαριασμό μου, λιγότερο από 24 ώρες μετά. Έχω άλλες δύο αναλήψεις σε εκκρεμότητα. Λοιπόν, γράφω για να δώσω μια άλλη εκδοχή. Αυτό που δεν ξέρω είναι γιατί με μερικούς ανθρώπους παίρνει περισσότερο χρόνο και με άλλους λιγότερο, γιατί είχα και τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Αλλά θέλω να ξεκαθαρίσω ότι πληρώνουν. Χαιρετισμοί.
Good evening, I'm writing to share my experience. A few months ago, I won a lot of money at this casino and even filed a complaint here because there was no way to withdraw it. In the end, and with a lot of patience, they paid. I didn't get everything because I spent a lot, but they paid me. It took a very long time. Now, I have to say it's wonderful. I withdrew a thousand euros yesterday, and today I had it in my account, less than 24 hours later. I have two more withdrawals pending. So, I'm writing to give another version. What I don't know is why it takes longer with some people, and less with others, because I've had both sides of the same coin. But I do want to make it clear that they pay. Regards.
Buenas noches, escribo para contar mi experiencia. Hace unos meses yo gané mucho dinero en este casino y llegué a poner hasta una queja aquí porque no había manera de retirarlo,al final y con mucha paciencia pagan, yo no conseguí todo porque me gasté bastante pero me pagaron, eSo sí plazos muy largos. Ahora tengo que decir que maravilloso. Retire ayer mil euros y hoy los tenía en mi cuenta, menos de 24 horas,tengo 2 retiros más pendientes a ver cuánto tardan. Así que yo escribo para dar otra versión. Lo que no sé es porqué con una gente tardan más con otra menos porque a mí me han pasado las 2 caras de la moneda. Pero sí quiero dejar claro que pagan. Saludos
Ευχαριστώ για την τεχνογνωσία σας. Μπορώ να δω ότι και εσείς περάσατε μια ταραγμένη περίοδο που δεν ήταν εύκολη. Το καζίνο πληρώνει τους παίκτες αλλά αρκετά αργά, κάτι που δεν θα ήθελα ακόμα κι αν έπαιζα εδώ. Οπότε η υπομονή μαζί τους είναι πολύ σημαντική για να πάρει ο καθένας τα χρήματά του.
Χρησιμοποιούσατε πάντα τραπεζικό έμβασμα;🙂
Thanks for your expertise. I can see that you too have been through a turbulent time which has not been easy. The casino is paying players but quite late, which I wouldn't want even if I were playing here. So patience with them is very important for everyone to get their money.
Have you always used bank transfer?🙂
Την πρώτη φορά που πήραν πολύ χρόνο, όχι, με πιστωτική κάρτα, οι προθεσμίες βελτιώθηκαν αρκετά.
The first time they took a long time, no, with a credit card, the deadlines improved considerably.
La primera vez que tardaron mucho no, con tarjeta de crédito, mejoraron bastante los plazos.
Και παίζεις ακόμα εδώ; Δεν νιώθετε ότι υπάρχει πρόβλημα με τις αναλήψεις τον τελευταίο καιρό και πάντα τις λαμβάνετε αρκετά γρήγορα, ναι; 🙂
And you're still playing here? You don't feel like there's any problem with the withdrawals lately, and you always get them pretty quickly, yes? 🙂
Δυστυχώς ακόμα περιμένω από το 1.4 και δεν συμβαίνει τίποτα 😭😭😭
Unfortunately I'm still waiting since 1.4 and nothing is happening 😭😭😭
Ich warte leider immer noch seit dem 1.4 es tut sich einfach gar nichts 😭😭😭
Ναι, από τη μια μέρα στην άλλη, χθες μου έκαναν άλλη μια σούπερ γρήγορη.
Yes, from one day to the next, yesterday they made me another one super fast.
Sí de un día para otro,ayer me hicieron otro super rápido.
Δεν καταλαβαίνω, άλλοτε είναι γρήγορο και άλλοτε παίρνει λίγο, δεν ξέρω γιατί.
I don't understand, sometimes it's fast and sometimes it takes a while, I don't know why.
não entendo as vezes é rápido e outras vezes demora não sei porque enfim
Πάντα το έπαιρνα γρήγορα, αλλά τώρα περιμένω 10 μέρες, απλά θα περιμένω μέχρι να γίνουν 15 μέρες και μετά θα κάνω καταγγελία.
I've always received it quickly, but now I've been waiting for 10 days, I'm just going to wait until it's 15 days and then I'll file a complaint.
Sempre recebi rápido,mais agora já estou espera a 10 dias, só vou esperar até dar 15 dias e seguir vou entrar com uma reclamação
Έχετε αλλάξει επίπεδο VIP;
Have you changed VIP level?
Has cambiado de nivel vip?
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.
