Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Ουάου, χαίρομαι για σένα. Λάβατε email ή κάτι τέτοιο; Δυστυχώς, ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα. Υποθέτω ότι ούτε εγώ θα το πάρω.
Wow, I'm happy for you. Did you receive an email or something? Unfortunately, I still haven't received anything. I assume I won't get it either.
Wow das freut mich für dich, hast du eine email erhalten oder wie ? Bei mir leider immer noch nichts ich gehe davon aus ich bekomme es auch nicht mehr
Έκανα την πληρωμή μου την επόμενη μέρα από εσάς, την 1η Απριλίου στις 9 μ.μ. Ίσως σταθώ τυχερός και θα έρθει και αύριο. Πραγματικά το ελπίζω. Έκανες κάτι άλλο για να το ολοκληρώσεις ή απλά περίμενες; Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.
I had my payout done the day after you, on April 1st at 9 p.m. Maybe I'll get lucky and it'll come tomorrow, too. I really hope so. Did you do anything else to complete it, or did you just wait? Thanks for your feedback.
Ich habe ein Tag nach dir auszahlen lassen also an 1.4 um 21 Uhr …. Vllt hab ich ja Glück und es kommt morgen auch ich hoffe es so sehr . Hast du noch irgendwas getan das es abgeschlossen wurde oder einfach gewartet ? Danke für deine Rückmeldung
Έστειλα email παντού και μιλούσα με την εξυπηρέτηση πελατών χίλιες φορές την ημέρα, όπως κάνατε εσείς, τίποτα άλλο! Είχα ήδη παραιτηθεί
I sent emails all over the place and talked to the costumer service a thousand times a day, just like you did, nothing else! I had already given up
Μου δίνεις ελπίδα ευχαριστώ
You give me hope thank you
Du machst mir Hoffnung danke
Γεια, μπορώ να ρωτήσω τι ώρα ήρθαν τα χρήματά σας;
Hey, can I ask what time your money came?
Hey darf ich fragen wieviel Uhr dein Geld kam ?
Γεια σου Τζούλια, έχεις νέα; Έλαβα το email επιβεβαίωσης γύρω στις 7 π.μ. και τα χρήματα ήρθαν μετά από 6 ώρες περισσότερο ή λιγότερο (αλλά εξαρτάται από την τράπεζά σας)
Hi Julia, any news? I got the confirmation email around 7am, and the money came after 6h more or less (but it depends on your bank)
Δυστυχώς, ακόμα τίποτα… Υποθέτω ότι μάλλον δεν θα λάβω τα χρήματά μου… Τι κρίμα
Unfortunately, still nothing… I assume that I will probably not receive my money… What a pity
Leider immer noch gar nichts … Ich geh davon aus das ich mein Geld wohl nicht erhalten werde … Schade
Αν το έκανα, νομίζω ότι θα το κάνεις και εσύ. Υπομονή μέχρι την επόμενη Δευτέρα. Αν δεν συμβεί τίποτα, θα σας πω σε ποιον μπορείτε να στείλετε email όπως έκανα εγώ
If I did, I think you will too. Wait until next Monday. If nothing happens, I’ll tell you who you can email just like I did
Ήταν πάντα το ίδιο πράγμα στη ζωντανή συνομιλία, το τμήμα δουλεύει σκληρά για αυτό, θα πρέπει να είμαι σίγουρος ότι θα πάρω τα χρήματά μου... Ω, φίλε, γεια
ναι θα ήταν ωραίο
It was always the same thing in the live chat, the department is working hard on it, I should be sure that I get my money... Oh man, hey
yes that would be nice
War grade immer im Live Chat immer das selbe , die Abteilung arbeitet mit Hochdruck daran ich soll sicher sein ich bekomme mein Geld …. Oh man ey
ja das wäre lieb
Κάποια στιγμή σταμάτησα να τους στέλνω μηνύματα, με άγχωνε πάρα πολύ. Είναι άχρηστοι. Θα περιμένω νέα σας και αν δεν συμβεί τίποτα ενημερώστε με και θα σας βοηθήσω!
At a certain point I just stopped messaging them, it was stressing me out too much. They’re useless. I’ll be waiting for your news, and if nothing happens let me know and I’ll help you!
Ναι, νιώθω το ίδιο, αλλά θα μπορούσα να το είχα χρησιμοποιήσει πραγματικά πριν το Πάσχα. Είναι απλά ενοχλητικό... Εντάξει, ευχαριστώ πολύ.
Yes, I feel the same way, but I could have really used it before Easter. It's just annoying... Okay, thank you very much.
Ja geht mir genauso, nur hätte ich es jetzt vor Ostern gut gebrauchen können. Einfach ärgerlich … alles klar vielen dank dir
Το Malina Casino είναι ένα άλλο καζίνο στη μακρά λίστα με διαφορετικά ονόματα αδελφών που λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο, χωρίς να αποσύρουν κέρδη εντός των εκτιμώμενων χρόνων, προσπαθώντας να κάνουν τον παίκτη να χάσει τα χρήματά του. Δεν προτείνω κανένα από τα καζίνο τους. Στην περίπτωσή μου, η VIPERWIN δεν έχει επεξεργαστεί τις αναλήψεις μου για 20 ημέρες, παρά το γεγονός ότι είχε μεγάλες απώλειες στα σπίτια της, αν αθροίσουμε τα πάντα.
Malina Casino is another casino on the long list with different sister names that operate in the same way, not withdrawing winnings within the estimated times, trying to make the player lose their funds. I do not recommend any of their casinos. In my case, VIPERWIN has not processed my withdrawals for 20 days, despite having obtained large losses in their homes if we add everything up.
Malina casino otro casino mas de la larga lista con diferentes nombres hermanos que operan de la misma manera,no retirando ganancias en los tiempos estimados tratando que el jugador pierda sus fondos,no recomiendo ninguno de sus casinos en mi caso VIPERWIN lleva sin procesar mis retiros 20 dias a pesar de haber obtenido grandes perdidas en sus casas si sumamos todo.
Μπορώ να ρωτήσω αν αντιμετωπίσατε κάποια προβλήματα και με αυτό το καζίνο;
May I ask if you experienced some issues with this casino as well, though?
VIPERWIN casino αδελφέ, δεν με έχει πληρώσει από τις 30 Μαρτίου 
VIPERWIN casino brother, hasn't paid me since March 30th 
VIPERWIN casino hermano,no me paga desde el dia 30 de marzo
Γεια, τίποτα δεν έχει συμβεί ακόμα... Μπορείς να προσπαθήσεις να με βοηθήσεις; 🥺
Hey, nothing has happened yet... Could you try to help me? 🥺
Hey bis heute ist immer noch rein gar nichts passiert …. Könntest du versuchen mir zu helfen ? 🥺
Το είχα, άνοιξαν ξανά τον λογαριασμό που είχα κλείσει χωρίς να το ζητήσω και με βομβάρδισαν με προσφορές, όχι μόνο με αυτόν, άνοιξαν και άλλες ντουζίνες που είχα κλείσει χωρίς να το ζητήσω.
I had it, they reopened the account I had closed without me requesting it and bombarded me with promotions, not just this one, a dozen more that I had closed were reopened without me requesting it.
Lo tuve,reabrieron la cuenta que tenia cerrada sin yo solicitarlo y me bombardearon con promociones,no solo esta,una decena mas que tenia cerradas las reabrieron sin yo solicitarlo.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.