πριν από 4 μήνες
Αλήθεια; Βλέπω. Και ξέρετε όμως τον λόγο για τον οποίο δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τραπεζικό έμβασμα;🤔
Oh really? I see. And do you know the reason for blocking you from using the bank transfer, though?🤔
1
Αλήθεια; Βλέπω. Και ξέρετε όμως τον λόγο για τον οποίο δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τραπεζικό έμβασμα;🤔
Oh really? I see. And do you know the reason for blocking you from using the bank transfer, though?🤔
Μίλησα με τον ζωντανό τους πράκτορα 2 φορές, δεν μπορούν να μάθουν τον λόγο, αλλά αφού με βοηθούν να στείλω ένα μήνυμα στην οικονομική τους ομάδα, τώρα μπορώ να επεξεργαστώ ξανά μέσω τραπεζικής μεταφοράς! Ήμουν έτοιμος να περιμένω άλλες 3-5 μέρες τώρα!
αλλά ένα πράγμα είναι καλό, το ποσοστό νίκης τους σε ζωντανά επιτραπέζια παιχνίδια είναι στην πραγματικότητα υψηλότερο από άλλα καζίνο!
I been talk to their live agent 2 times, they can’t find out the reason, but after they help me send a message to their financial team, now I can process again through bank transfer again! I been prepared to wait for another 3-5 days now!
but one thing is good, their winning rate on live table games are actually higher then other casino!
Είναι ωραίο να ακούς ότι κατάφεραν να το φτιάξουν. Πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό κάθε φορά που η υποστήριξη είναι πρόθυμη να λύσει ζητήματα.
Ποια ζωντανά παιχνίδια σας αρέσουν πραγματικά, αν δεν σας πειράζει;
Σίγουρα ενημερώστε μας όποτε λάβετε τα χρήματα, παρακαλώ.
It is nice to hear that they were able to fix it. I believe that it is very important whenever support is willing to solve issues.
Which live games do you actually like, if you don't mind?
Surely let us know whenever you receive the money, please.
Απλώς απέτυχαν την ανάληψή μου ξανά χθες, είπαν ότι τα στοιχεία μου είναι λανθασμένα, αλλά είχα κάνει ανάληψη με την ίδια μέθοδο πριν και είναι τραπεζική μεταφορά, την τελευταία φορά που υπέβαλα όλα τα στοιχεία και είναι ήδη στο σύστημα, δεν έκανα επεξεργασία ή αλλαγή οτιδήποτε, απλώς μου είπαν ότι ο αριθμός τραπεζικού λογαριασμού είναι λάθος και μου ζήτησαν να υποβάλω ξανά αίτημα ανάληψης! Εάν οι πληροφορίες είναι λανθασμένες, γιατί η τελευταία μου απόσυρση ήταν επιτυχής; Νιώθω τόσο μπερδεμένη και απογοητευμένη
They just fail my withdrawal again yesterday, said my information is incorrect, but I been withdraw with the same method before and it’s bank transfer, last time I been submit all the details and it’s already in the system, I didn’t edit or change anything, they just told me the bank account number is wrong and ask me to submit another withdrawal request again ! If the information is wrong, why my last withdrawal success? I feel so confused and frustrated
Σήμερα το πρωί αποτυγχάνουν την απόσυρσή μου για 2η φορά! Συνεχίστε να λέτε ότι εισάγω λάθος πληροφορίες, αλλά είχα αποσυρθεί με επιτυχία στο παρελθόν με την ίδια μέθοδο, οι πληροφορίες αποθηκεύτηκαν στο σύστημα και δεν επεξεργάζομαι ποτέ και δεν αλλάζω τίποτα…… αναστεναγμός
This morning they fail my withdrawal 2nd time! Keep saying I’m enter wrong information, but I been withdraw successfully before with the same method, the information been saved in the system and I never edit n change anything…… sigh
Εντάξει, όταν τους είπες όλα αυτά, τι σου είπε το καζίνο. Δεν μου φαίνεται φυσιολογικό αν έχετε ήδη κάνει ανάληψη χωρίς προβλήματα με αυτή τη μέθοδο ξαφνικά να υπάρχει πρόβλημα στον λογαριασμό.
Φυσικά, επειδή έχετε ένα παράπονο, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και ελπίζουμε να έχετε επιτυχία και να πάρετε τα χρήματά σας.
Okay, so when you told them all these things, what did the casino say to you. It doesn't seem normal to me that if you've already withdrawn without any problems with this method that suddenly there is a problem in the account.
Of course, since you have a complaint, our team will try to help you and hopefully you will be successful and get your money.
Μου έστειλαν ένα email και μου ζήτησαν να προσαρμόσω τον αριθμό λογαριασμού, η τραπεζική μεταφορά απαιτεί Bank BiC, αριθμό συστήματος εκκαθάρισης και αριθμό τραπεζικού λογαριασμού, τους οποίους υπέβαλα και αποσύρθηκα με επιτυχία μία φορά! Τώρα μου στέλνουν ένα email ζητώντας μου να προσθέσω μέρος του αριθμού του συστήματος εκκαθάρισης στον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού! Είναι σαν να πούμε ότι ο αριθμός συστήματος εκκαθάρισης είναι 12345678 και ο αριθμός τραπεζικού λογαριασμού είναι aabbcc, μου ζητούν να βάλω like 5678aabbcc και να υποβάλω ξανά άλλο αίτημα ανάληψης, το οποίο έκανα ήδη χθες, τώρα περιμένω αποτέλεσμα! Νομίζω ότι αύριο το πρωί θα μάθω το αποτέλεσμα και θα σας ενημερώνω συνέχεια! Ευχαριστώ 🙏
They did send me an email and ask me to adjust the account number, the bank transfer require Bank BiC, clearing system number and bank account number, which I did submit to them and successfully withdraw once! Now they send me an email ask me to add part of the clearing system number into the bank account number! It’s like let’s say clearing system number is 12345678 and bank account number is aabbcc, they ask me to put like 5678aabbcc and submit another withdrawal request again, which I already did yesterday now I’m waiting for result ! I think I will find out the result tomorrow morning and I will keep updating you ! Thanks 🙏
Τέλεια, οπότε είναι καλό που το καζίνο επικοινωνεί μαζί σας και ίσως επιλυθεί. Φροντίστε να με ενημερώσετε όταν έχετε νέα και εάν ήταν επιτυχής και η ανάληψη δεν θα απορριφθεί πλέον.
Καλή επιτυχία.☘️
Great, so it's good that the casino is communicating with you and maybe it will be resolved. Be sure to let me know when you have news and if it was successful and the withdrawal will no longer be rejected.
Good luck.☘️
Έχουν περάσει 4 μέρες από την 3η προσπάθεια απόσυρσής μου, ακόμα σε εκκρεμότητα
από την πρώτη μου προσπάθεια έχουν περάσει 9 μέρες τώρα… αναστεναγμός
ελπίζω να γίνει σήμερα 😫
It’s been 4 days now since my 3rd attempt of withdrawal, still pending now
from my first attempt it’s been 9 days now… sigh
hope will happen today 😫
Ελπίζω και εγώ το ίδιο. Δίνουμε στα καζίνο 14 οπότε θα φοβόμουν και εγώ λίγο, αλλά έχετε λίγο χρόνο πριν η ομάδα μας επικοινωνήσει με το καζίνο και πιστεύω ότι μέχρι τότε θα λυθεί.
Καλή τύχη. ☘️
I hope so too. We give casinos 14 so I would be a bit scared too but you have some time before our team will contact the casino and I believe that by then it will be solved.
Good luck. ☘️
ευχαριστώ για τη βοήθεια, ελπίζω ότι η απόσυρση θα εγκριθεί μέχρι σήμερα, στην πραγματικότητα δεν ξέρω καν αν πρέπει να θυμώσω ή όχι τώρα, αποτυγχάνουν στην απόσυρσή μου 2 φορές την περασμένη εβδομάδα σωστά; Έτσι, το υπόλοιπο επέστρεψε στον λογαριασμό μου στο καζίνο! Ήταν $5000 συνολικά, όπως ανέφερα προηγουμένως έχουν υψηλότερο ποσοστό πληρωμής από άλλα καζίνο! Χρησιμοποίησα αυτά τα $5000 για να παίξω ξανά πριν υποβάλω ξανά την ανάληψη μου, τώρα το υπόλοιπό μου έχει τριπλασιαστεί! $15000 τώρα! Αλλά επιτρέπουν μόνο ανάληψη $5000 την εβδομάδα! Επομένως, μετά από αυτήν την ανάληψη, πρέπει να περάσω από αυτήν τη διαδικασία ανάληψης μεγάλης αναμονής τουλάχιστον 2 φορές 🙏
thanks for helping, hopefully the withdrawal will approve by today, actually I don’t even know if I should angry or not now, they fail my withdrawal 2 times last week right? So the balance been back to my casino account! It was $5000 in total, as I mentioned before they have a higher rate of payout then other casino! I used that $5000 to play again before I submitted my withdraw again, now my balance been triple! $15000 now! But they only allow $5000 withdraw a week! So after this withdrawal I still need to go through this long waiting withdrawal process at least 2 times 🙏
Ναι, συγχαρητήρια. Ωστόσο, σίγουρα θα συνιστούσα να μην συνεχίσετε να παίζετε με τα χρήματα μέχρι να τακτοποιηθούν όλα και να πάρετε τα χρήματα γιατί την επόμενη φορά μπορεί να σταθείτε άτυχοι και να χάσετε τα χρήματα.
Yes, congratulations. However, I would definitely recommend not to continue playing with the money until everything is sorted out and you get the money because next time you could get unlucky and lose the money.
Ναί! Έχω ήδη σταματήσει να παίζω μέχρι να τα αποσύρω όλα! Ευχαριστώ 🙏
Yes! I been stop playing already until I withdraw all of it! Thanks 🙏
Τελικά σήμερα το πρωί εγκρίθηκε η ανάληψη μου, μόλις έρθει ο τραπεζικός μου λογαριασμός θα σας ενημερώσω 🙏
Finally this morning they been approved my withdrawal, once it arrives my bank account I will update you 🙏
Θαυμάσια νέα. 🎉🎉
Από εδώ και πέρα ελπίζω να είναι όλα πιο γρήγορα και να πάρετε όλα τα χρήματά σας νωρίτερα. 🙂
Θα περιμένουμε την ενημέρωσή σας.
Great news. 🎉🎉
From now on I hope everything be faster and you get all of your money sooner. 🙂
Will wait for your update.
Εντάξει, νιώθω ότι μπορεί να παίζουν παιχνίδι για μένα τώρα, έχουν περάσει σχεδόν 2 μέρες το ταμείο ακόμα δεν έχει φτάσει στον τραπεζικό μου λογαριασμό, την τελευταία φορά που έκανα ανάληψη με την ίδια μέθοδο χρειάστηκαν μόνο λίγες ώρες, πήγα στην τράπεζα και έλεγξα είπαν Δεν εκκρεμεί καθόλου το επόμενο κεφάλαιο, με μίλησαν με τον ζωντανό τους πράκτορα, μου ζήτησαν να πάω ξανά τραπεζική επιταγή, αυτό είναι πραγματικά απογοητευτικό, έχουν περάσει σχεδόν 2 εβδομάδες από την πρώτη μου προσπάθεια ανάληψης, με αποτυγχάνουν 2 φορές σε 4 ημέρες , και στη συνέχεια εκκρεμεί η 3η ανάληψη μου για 4 ημέρες, τελικά εγκρίθηκε αλλά δεν έχει εμφανιστεί ακόμα στην τράπεζά μου! Εξακολουθώ να έχω λίγο υπόλοιπο χρημάτων από τον λογαριασμό του καζίνο που πρέπει να κάνω ανάληψη, ανησυχώ πολύ τώρα
Ok I feel that they might playing game on me now, it’s been almost 2 days the fund still haven’t arrive my bank account, last time I withdraw with same method it’s only take few hours, I been go to bank and check they said there’s no in coming fund pending at all, I been talked to their live agent they just asked me to go bank check again, that’s really frustrating, it’s almost been 2 weeks since my first attempt of withdrawal, they fail me 2 times in 4 days, and then pending my 3rd withdrawal for 4 days , finally got approved but it’s still haven’t appear into my bank! I still have lit of money balance from the casino account needs to withdraw, I’m so worry now
Λοιπόν, το ότι εγκρίθηκε, βλέπω, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα σου έρθει αμέσως. Σκέφτηκα ότι θα ήταν μόνο θέμα ίσως κάποιων ημερών και θα είχατε τα χρήματα στον λογαριασμό σας.
Ωστόσο, καθώς έχετε ένα παράπονο, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει εάν δεν το λάβετε. Αλλά υποθέτω ότι αν έχετε ήδη κάνει την ανάληψη, θα πάρετε τα χρήματα.
Ίσως πρέπει απλώς να κρατηθείτε λίγο ακόμα και να διατηρήσετε το κεφάλι σας ψύχραιμο.
Θα είμαι εδώ αν αλλάξει κάτι.
Well, the fact that it was approved, I see, doesn't necessarily mean that it will come to you right away. I thought it would only be a matter of maybe a couple of days and you would have the money in your account.
However, since you have a complaint, our team will try to help you if you don't get it. But I suppose if you have already made the withdrawal, you will get the money.
Maybe you just have to hold on a little longer and keep a cool head.
I'll be here if anything changes.
Έχουν περάσει 5 εργάσιμες ημέρες από την έγκριση της απόσυρσής μου από την περασμένη Τετάρτη και 15 ημέρες από την πρώτη μου προσπάθεια ανάληψης, ακόμα δεν μπορώ να λάβω το χρήμα μου, ελπίζω ότι θα το λάβω τις επόμενες 2 ημέρες, διαφορετικά νομίζω ότι δεν το διεκπεραίωσαν σωστά 😫
It’s been 5 business days from my withdrawal approved since last Wednesday, and 15 days since my first attempt of withdrawal, still can’t receive my fund yet, hopefully will get it in coming 2 days, otherwise I think they didn’t process it correctly 😫
Βλέπω ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει. Δοκίμασες να επικοινωνήσεις με την τράπεζα για να δεις αν υπάρχει πρόβλημα; Νομίζω ότι θα ήταν σοφό όπως έγραψες να περιμένουμε αυτές τις επόμενες μέρες και να δούμε τι θα συμβεί. Εάν δεν προχωρήσει τίποτα, τότε πιστεύω ότι η καταγγελία θα αναπτυχθεί και θα επικοινωνήσουμε με το καζίνο.
Ας ελπίσουμε ότι αυτό δεν θα είναι απαραίτητο και θα επιστρέψετε με καλά νέα. 😉
I see that nothing has changed. Have you tried contacting the bank to see if there is a problem ? I think it would be wise as you wrote to wait these next few days and see what happens. If nothing moves forward, then I believe the complaint will develop and we will contact the casino.
Hopefully that won't be necessary and you will come back with good news. 😉
Έλαβα επιταγή από την τράπεζά μου, δεν υπάρχει κανένα ταμείο κατάθεσης σε εκκρεμότητα! Έχει περάσει μία εβδομάδα από τότε που εγκρίθηκε η απόσυρσή μου, μίλησαν με τον ζωντανό τους πράκτορα, αλλά κάθε φορά που απλώς μου λένε ότι είναι άλλο τμήμα που θα χειριστεί αυτήν την κατάσταση, δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο παρά να μου ζητούν να κάνω υπομονή κάθε φορά! Από την πρώτη μου προσπάθεια ανάληψης στις 15 Ιουλίου, έχει περάσει ήδη μισός μήνας, πρώτα με μπλοκάρουν από τον τρόπο πληρωμής, αφού λύσουν αυτό το πρόβλημα μετά από μια μέρα και μετά αποτυγχάνουν η ανάληψη μου 2 φορές σε 4 ημέρες, που ο λόγος ήταν δεν έχει κανένα νόημα, αν οι πληροφορίες που έδωσα ήταν λάθος πώς γίνεται να επεξεργαστούν πριν; (Πήρα επιτυχία ανάληψης πριν!) το μόνο email που έλαβα από τις 15 Ιουλίου ήταν να ζητήσω έγκριση για χρεώσεις ανάληψης 8% που έχω ήδη εγκρίνει από τότε! Έστειλα email στο τμήμα υποστήριξής τους n τμήμα πληρωμών, αλλά αφού έλαβα απολύτως 0 απάντηση! Νομίζω ότι αυτό είναι απαράδεκτο! Προσπαθούν να παίξουν παιχνίδι πάνω μου! Επίσης, αφού έχω ακόμα ένα υπόλοιπο ποσό 9000 $ πρέπει να κάνω ανάληψη, παρακαλώ βοηθήστε με 🙏🙏🙏🙏
I been check from my bank, there’s no pending deposit fund at all! It’s been one week since my withdraw been approved, I been talked to their live agent, but each time they just tell me it’s other department to handle this situation they can’t do anything but ask me to be patient each time! From my first attempt of withdrawal July 15, it’s been half a month already, first they block me from the payment method, after they solve this problem after one day, and then they fail my withdrawal 2 times in 4 days, which the reason was not make any sense, if the information I provided was wrong how come they can process before? (I got withdrawal success before!) the only email I received since July 15 was ask me for approval for 8% withdrawal fees which I already approved since! I been send email to their support department n payment department but since I got absolutely 0 reply! I think this is unacceptable! They try to play game on me! Also after I still have another balance amount of $9000 need to withdraw, please help me 🙏🙏🙏🙏
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.