πριν από 7 μήνες
Μπορεί να μου το πουν αργότερα. Τι επίπεδο είσαι;
They might say it to me later stage. What level are u?
0
Μπορεί να μου το πουν αργότερα. Τι επίπεδο είσαι;
They might say it to me later stage. What level are u?
Επικοινωνήστε με την υποστήριξη του καζίνο, εάν αυτή η μέθοδος ανάληψης υποστηρίζεται πρώτα στο καζίνο. Θα πρέπει να σας δώσουν κάποιες απαντήσεις στην ερώτησή σας. Το έχεις χρησιμοποιήσει πριν;
Check with the casinos support, if there is this withdrawal method supported at the casino first. They should give you some answers to your enquire. Have you used it before?
Ω ευχαριστώ για τη διευκρίνηση. Καμία ενημέρωση ακόμα; 🙂
Oh thanks for the clarification. No update yet ? 🙂
Βλέπω στην καταγγελία σας ότι πραγματικά άξιζε τον κόπο και λάβατε την απόσυρσή σας, οπότε συγχαρητήρια. Θα συνιστούσατε αυτό το καζίνο σε άλλους ή όχι πραγματικά;🤔
I see in your complaint, that it was actually worth it, and you have received your withdrawal, so congratulations. Would you recommend this casino to others, or not really?🤔
Η πρώτη μου ανάληψη απέτυχε μετά από εκκρεμότητα για μια εβδομάδα, έλαβα ένα email επιβεβαίωσης σχετικά με την ολοκλήρωση της απόσυρσής μου και στην πραγματικότητα αποτυγχάνει! Αφού μίλησα με έναν ζωντανό πράκτορα, μου είπαν ότι ήταν τεχνικό ζήτημα, οπότε μου ζήτησαν να επιλέξω άλλη μέθοδο ανάληψης αντί για Interac, έτσι έκανα ξανά με τραπεζικό έμβασμα, τώρα είναι σε εκκρεμότητα για περισσότερες από 24 ώρες, αυτή τη φορά αποφάσισα για ανάληψη πλήρους υπολοίπου 4900 $ αντί 4300 $! Ας ελπίσουμε ότι θα περάσει! Προσπάθησα να στείλω email στην υποστήριξη πελατών πολλές φορές, αλλά έλαβα 0 απάντηση
My first withdrawal been fail after pending for a week long, I did received a confirmation email about my withdrawal been completed and it’s actually fail! After I talked to a live agent they said it’s a technical issue, so they asked me to choice another withdrawal method instead of Interac, so I did again with bank transfer, now is back on pending for over 24 hrs already, this time I decided to withdraw full balance amount of $4900 instead of $4300! Hopefully will go through! I been try to send email to customer support multiple times but yet I got 0 reply
Γεια, ξέρω ότι οι παίκτες ανησυχούν συχνά για τα χρήματά τους. Αλλά αν μόλις κάνατε μια νέα ανάληψη μέσω τραπεζικού εμβάσματος την άλλη μέρα, προσπαθήστε να κάνετε λίγη υπομονή. Αν συνεχίσετε να τους στέλνετε email, δεν νομίζω ότι θα έχει νόημα καθώς μάλλον δεν έχουν τίποτα να σας πουν.
Προσπαθήστε να μείνετε για λίγες μέρες και να δείτε αν κάτι θα προχωρήσει ή όχι.
Αν δεν συμβεί τίποτα, μη διστάσετε να γράψετε ξανά και θα προσπαθήσουμε να το εξετάσουμε. 🙂
Hey, I know that players are often worried about their money. But if you just made a new withdrawal via bank transfer the other day, try to be a little patient. If you keep sending them emails I don't think it will make any sense as they probably have nothing to say to you.
Try to hang on for a few days and see if anything moves forward or not.
If nothing happens, feel free to write again and we'll try to look into it. 🙂
Ευχαριστώ, θα περιμένω την περαιτέρω ενημέρωσή τους, απλά νιώθω τόσο απογοητευμένος, η πρώτη μου προσπάθεια απόσυρσης ήταν από τις 24 Ιουνίου και είναι 3 Ιουλίου τώρα, φαίνεται ότι δεν θέλουν καθόλου πληρωμή ... αναστεναγμός
Thanks, I will wait for their further update, just feel so frustrated, my first attempt of withdrawal was from june24th and it’s July 3rd now, seems like they don’t wanna payout at all … sigh
Γειά σου,
Φαντάζομαι ότι είναι δύσκολο? Είχα πολύ χειρότερες εμπειρίες, και ήταν κόλαση. Αν και συμφωνώ με τον Jaro, σε οτιδήποτε μπορείτε να εστιάσετε το μυαλό σας αξίζει να το δοκιμάσετε. Καταπολεμήστε την απογοήτευση 🙏
Τα δάχτυλά μου είναι σταυρωμένα για σένα!
Hello,
I imagine it's hard; I have had far worse experiences, and it was hell. Although I agree with Jaro, anything you can focus your mind on is worth trying. Fight the frustration 🙏
My fingers are crossed for you!
Τελικά έφτασα η απόσυρσή μου, ευχαριστώ
Finally I got my withdrawal arrive, thanks
Αυτό είναι πραγματικά ωραίο να το ακούς. Πόσο ακριβώς το περιμένατε και ποια μέθοδο πληρωμής έχετε χρησιμοποιήσει, αν μπορώ να ρωτήσω;
That is really nice to hear. How long exactly did you wait for it, and which payment method have you used, if I may ask?
Η πρώτη μου ανάληψη ξεκίνησε στις 24 Ιουνίου από την Interac αλλά απέτυχε, μετά από αυτό μου ζητούν να χρησιμοποιήσω άλλη μέθοδο, οπότε επιλέγω τραπεζική μεταφορά, τελικά πήρα τα χρήματά μου στις 4 Ιουλίου!
My first withdrawal was begin on June 24th by Interac but fail, after that they ask me to use other method so I choice bank transfer, end up I got my money on July 4!
Λοιπόν, αυτή είναι η καλύτερη επιλογή. Είναι καλό να το γνωρίζετε.😉 Εάν θέλετε να περιγράψετε την εμπειρία σας σε μια κριτική χρήστη, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο . Θα μπορούσε να βοηθήσει και άλλους να διαβάσουν γι' αυτό.
Θα μείνετε σε αυτό το καζίνο τώρα;
Alright, so that is a better option, then. It is good to know.😉 If you would like to describe your experience in a user review, please use this link. It could help others to read about it as well.
Are you going to stay with this casino now?
Αυτό το χρονικό πλαίσιο απόσυρσης καζίνο είναι πολύ μεγάλο, ένα πράγμα είναι καλό για αυτό το καζίνο είναι ότι το ποσοστό κέρδους φαίνεται υψηλότερο από το άλλο. , επίσης δίνουν συνεχώς μπόνους!
για μένα, μπορεί να μην επιστρέψω γιατί δεν μου αρέσει η αναμονή 😝
This casino withdrawal timeframe way too long, one thing is good about this casino is the winning rate seems higher then other , if anyone don’t mind to wait for like a week up to 10+ days for withdrawal, it’s worth to give a try , also they consistently give out bonus!
for myself, I may not be returning because I don’t like the waiting 😝
Λοιπόν, ας αντιμετωπίσουμε την αλήθεια εδώ: σε ποιον αρέσει να περιμένει; Ειδικά για να πληρωθείς. Σωστά;
Πόσο καιρό παίζετε εκεί και έχετε βρει καλύτερο καζίνο για εσάς; Ελπίζω οι κριτικές μας να σας βοηθήσουν να βρείτε κάτι που σας αρέσει.😉
Well, let's face the truth here: who does like waiting? Especially to get paid. Right?
How long have you been playing there and have you found a better casino for you? I hope our reviews can help you find something you like.😉
Στην πραγματικότητα, δοκίμασα άλλη μια φορά σε αυτό το καζίνο, επειδή το ποσοστό κέρδους φαίνεται υψηλότερο από άλλα καζίνο, και τώρα δοκίμασα άλλη ανάληψη, την τελευταία φορά που απέτυχαν στην ανάληψη μου στο Interac, οπότε δοκιμάζω τη μέθοδο τραπεζικής μεταφοράς και τελικά δουλεύω! Αλλά τώρα που κάνω ξανά δεύτερη ανάληψη, με μπλοκάρουν τη χρήση τραπεζικής μεταφοράς, μου επιτρέπουν μόνο να χρησιμοποιήσω το Interac τώρα, ελπίζω να διορθώσουν αυτό το πρόβλημα
Actually I been give another try to this casino, because the rate of winning seems higher then other casino, and now I been try another withdrawal, last time they fail my withdrawal on Interac, so I try on bank transfer method instead and finally work! But now when I do second withdrawal again, they block me on using bank transfer, only allow me using Interac now , I hope they will fix this problem
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.