Χμμ, μου ακούγεται σαν να τα βάζω μαζί σου. Ωστόσο, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν τη διαδικασία ανάληψης, οπότε αν το καζίνο δεν καταφέρει να το επιλύσει μέχρι τότε και υπάρχουν ακόμα κάποια νέα ζητήματα, έχετε την επιλογή να ανοίξετε μια καταγγελία όπου θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Τέλος πάντων, ποιο ήταν το πρόβλημα με την τραπεζική μεταφορά; Ρωτήσατε αν το Skrill είναι εντάξει τώρα που δεν μπορούσατε να το χρησιμοποιήσετε πριν;
Hmm, that sounds a bit like messing with you to me. However, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so if the casino fails to resolve it by then and there are still some new issues, you have the option to open a complaint where we will try to help you.
Anyway, what was the trouble with the bank transfer ? Did you ask if Skrill is ok now that you couldn't use it before ?
Αυτόματη μετάφραση: