Λολ αλήθεια. Και το δικό μου ξεπέρασε το "μηνιαίο όριο εξαργύρωσης" των 3000€ οπότε ας δούμε τι λένε. Ειπώθηκε ότι ο "VIP manager" θα το διαδώσει, αλλά ποιος ξέρει..
Lol true. Mine is over the "monthly cashout limit" of 3000€ too so let’s see what they say. Was told the "VIP manager" would sprt it but who knows..
Περίμενα 11 μέρες να πληρωθούν 401 ευρώ σχεδόν κάθε φορά. Τώρα περιμένω 316 ευρώ. Νομίζω ότι η επιλογή ανάληψης δεν έχει καμία επίδραση στον χρόνο αναμονής, απλώς δεν κερδίζουν αρκετά για να πληρώσουν τους πάντες αμέσως. Ή, περιμένουν επίτηδες, ώστε να κάνετε όπισθεν, να παίξετε και να το χάσετε.
I waited 11 days for 401 euros to be paid almost every time. Now I'm waiting 316 euros. I think the withdrawal option has no impact on the waiting time, it's just them not winning enough to pay everyone immediately. Or, they are waiting on purpose so you reverse, play and lose it.
Χαίρετε,
θα σας πείραζε να υποβάλετε και την καταγγελία; Κάντε κλικ εδώ , παρακαλώ
Είναι ένα φρέσκο καζίνο, επομένως θα θέλαμε να συλλέξουμε όλες τις πληροφορίες που μπορούμε και να συνοψίσουμε τον τρόπο που τα πηγαίνουν.
Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hello,
would you mind submitting the complaint as well? Click here, please
It's a fresh casino, so we would like to gather all information we can and sum up how they fare.
Hopefully, we will be able to help you.
Η ίδια κατάσταση και για μένα δυστυχώς. Το ποσό μου είναι ακόμη υψηλότερο, κάτι που δεν με βοηθά. Έστειλε email και συνομιλία και συνεχίστε να σας υποσχόμαστε ότι θα πληρωθεί "την επόμενη μέρα" ή "πολύ σύντομα"
Same situation for me unfortunately. My amount is even higher which doesn’t help I guess. Emailed and chatted and keep being promised it will be paid "next day" or "very soon"
Χαίρετε,
Επιτρέπουμε στο καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να επεξεργαστεί την ανάληψη + KYC, όπως το βλέπω όχι, ωστόσο, μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να υποβάλετε το παράπονο - πολύ σύντομα. 🙁
Τι νομίζετε;
Hello,
we allow the casino 14 full days to process withdrawal + KYC, the way I see it no, however, you may consider submitting the complaint too - very soon. 🙁
What do you think?
Περίμενα 11 μέρες να πληρωθούν 401 ευρώ σχεδόν κάθε φορά. Τώρα περιμένω 316 ευρώ. Νομίζω ότι η επιλογή ανάληψης δεν έχει καμία επίδραση στον χρόνο αναμονής, απλώς δεν κερδίζουν αρκετά για να πληρώσουν τους πάντες αμέσως. Ή, περιμένουν επίτηδες, ώστε να κάνετε όπισθεν, να παίξετε και να το χάσετε.
I waited 11 days for 401 euros to be paid almost every time. Now I'm waiting 316 euros. I think the withdrawal option has no impact on the waiting time, it's just them not winning enough to pay everyone immediately. Or, they are waiting on purpose so you reverse, play and lose it.
Λολ αλήθεια. Και το δικό μου ξεπέρασε το "μηνιαίο όριο εξαργύρωσης" των 3000€ οπότε ας δούμε τι λένε. Ειπώθηκε ότι ο "VIP manager" θα το διαδώσει, αλλά ποιος ξέρει..
Lol true. Mine is over the "monthly cashout limit" of 3000€ too so let’s see what they say. Was told the "VIP manager" would sprt it but who knows..
Γεια σου mrmileena,
παρακαλώ σημειώστε: χρησιμοποιήστε το κουμπί απάντησης, διαφορετικά οι παραλήπτες δεν θα ειδοποιηθούν για την ερώτησή σας.
Ρώτησα όμως δύο από τα πιο πρόσφατα. Για να δούμε 🤞
Hello mrmileena,
kindly note: use the reply button, otherwise the recipients will not be notified about your question.
I asked two of the latest, though. Let's see 🤞
Γεια σου Radka,
Ναι, έχεις δίκιο, λαμβάνω ειδοποιήσεις μόνο όταν κάποιος απαντά στο μήνυμά μου.
Δεν ξέρω αν πληρώθηκαν, αλλά η απόσυρσή μου είναι σε εκκρεμότητα τώρα, θα πληρωθεί κανονικά τις επόμενες ώρες. Περίμενα 1 εβδομάδα ακριβώς, έκανα την απόσυρση την περασμένη Παρασκευή.
Hello Radka,
Yes you are right, I only get notifications when someone replies to my message.
I don't know if they got paid but my withdrawal is pending status now, it'll be paid normally in the next hours. I waited 1 week exactly, I made the withdrawal last Friday.
Επομένως, η κατάσταση απόσυρσής σας άλλαξε, θα περιμένω την επόμενη ενημέρωσή σας στη συνέχεια 👍
So your withdrawal status has changed, I'll wait for your next update then 👍
Γεια σου και πάλι,
Απέρριψαν την ανάληψη μου μέσω τράπεζας και μου ζήτησαν να επιλέξω άλλη μέθοδο για ανάληψη. Ελπίζω να μην με κάνουν να περιμένω 10 μέρες ξανά.
Hello again,
They rejected my withdrawal through bank and asked me to choose another method to withdraw. I hope they won't make me wait 10 days again.
Άρχισα να παίζω σε αυτό το καζίνο την περασμένη εβδομάδα και χρησιμοποίησα τα μπόνους τους δεν έχω δοκιμάσει ακόμη να κάνω ανάληψη στο καζίνο. Ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά όταν έρθει η ώρα να κάνω ανάληψη μερικών από τα μετρητά μου
I started playing at this casino last week and used their bonuses haven't tried withdrawing yet in the casino. I hope that it will all go well when its time to withdraw some of my cash
👏👏👍
Δεν θα τολμούσα να ελπίζω 😀. Λοιπόν, ούτε μία από αυτές τις αστραπιαίες μεταφορές, θα έλεγα.
👏👏👍
I wouldn't dare to hope 😀. Well, not one of those lightning-fast transfers, I'd say.
Άρχισα να παίζω σε αυτό το καζίνο την περασμένη εβδομάδα και χρησιμοποίησα τα μπόνους τους δεν έχω δοκιμάσει ακόμη να κάνω ανάληψη στο καζίνο. Ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά όταν έρθει η ώρα να κάνω ανάληψη μερικών από τα μετρητά μου
I started playing at this casino last week and used their bonuses haven't tried withdrawing yet in the casino. I hope that it will all go well when its time to withdraw some of my cash
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.