Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Λυπάμαι, αλλά έχετε δημοσιεύσει το ίδιο στιγμιότυπο οθόνης και στο νήμα του άλλου καζίνο , οπότε μπορείτε να προσδιορίσετε σε ποιο καζίνο ανήκει, παρακαλώ;
I'm sorry, but you have posted the same screenshot to the other casino's thread as well, so could you specify which casino it belongs to, please?
Συγγνώμη, φταίει η Librabet...
Sorry, it's Librabet's fault...
Perdón, corresponde a librabet...
Ευχαριστώ που το ξεκαθάρισες. Απλώς δεν ήθελα να μπερδέψω τους άλλους, ξέρεις.
Έχετε κάποια ενημέρωση για εμάς, τυχαία;
Thank you for clearing that up; I just didn't want to confuse others, you know.
Do you have any updates for us, by any chance?


ακύρωσαν το στοίχημά μου σε ένα παιχνίδι cs2, ο χάρτης δύο για την ακρίβεια, δεν ήταν ακόμα ζωντανός, ούτε καν κοντά, ήταν όπως στο
στη μέση του πρώτου χάρτη. Έδωσα αδιάψευστη απόδειξη, χρονικές σημάνσεις, απλώς ελέγξτε το HLTV/PGL Stream VOD και δείτε ότι είναι αδύνατο να έβαλα αυτό το στοίχημα μετά την έναρξη του Χάρτη 2 ούτε καν κοντά. Ωστόσο, δεν τους ενδιαφέρει, απόφαση του διαχειριστή. Ληστεία


they voided my bet on a cs2 game, map two to be exact, that was not live yet, not even close, it was like in
the middle of the first map. I provided irrefutable proof, timestamps, just check HLTV/PGL Stream VOD and see that it is impossible that I placed that bet after Map 2 start not even close. Yet they dont care, admin decision. Robbery
Τώρα που υποβάλατε το παράπονό σας , η ομάδα μας θα έρθει σύντομα σε επαφή με το καζίνο, οπότε ελπίζουμε ότι θα έχουμε κάποιες απαντήσεις.
Καταλαβαίνω ότι πρέπει να είναι απογοητευτικό, αλλά προσπαθήστε να κάνετε λίγη υπομονή, παρακαλώ. 🙏
Now that you've submitted your complaint, our team will shortly get in touch with the casino, so hopefully we'll have some answers.
I understand that it must be frustrating, but try to be patient a bit, please. 🙏


ακύρωσαν το στοίχημά μου σε ένα παιχνίδι cs2, ο χάρτης δύο για την ακρίβεια, δεν ήταν ακόμα ζωντανός, ούτε καν κοντά, ήταν όπως στο
στη μέση του πρώτου χάρτη. Έδωσα αδιάψευστη απόδειξη, χρονικές σημάνσεις, απλώς ελέγξτε το HLTV/PGL Stream VOD και δείτε ότι είναι αδύνατο να έβαλα αυτό το στοίχημα μετά την έναρξη του Χάρτη 2 ούτε καν κοντά. Ωστόσο, δεν τους ενδιαφέρει, απόφαση του διαχειριστή. Ληστεία


they voided my bet on a cs2 game, map two to be exact, that was not live yet, not even close, it was like in
the middle of the first map. I provided irrefutable proof, timestamps, just check HLTV/PGL Stream VOD and see that it is impossible that I placed that bet after Map 2 start not even close. Yet they dont care, admin decision. Robbery
Ναι είναι, απλώς ισχυρίστηκαν τυχαία ότι στοιχημάτισα μετά την έναρξη του παιχνιδιού και ακύρωσαν το νικητήριο στοίχημά μου. Αλλά δεν το έκανα, τους παρείχα αδιάψευστες αποδείξεις αλλά δεν τους νοιάζει.
Yes it is, they just randomly claimed I bet after the game started and voided my winning bet. But I did not, provided them irrefutable proof but they do not care.
Λοιπόν, όλα αυτά πρέπει να φαίνονται στον λογαριασμό σας. Δεν είναι; 🤔
Well, this all should be seen in your account. Isn't it? 🤔
Ο λογαριασμός μου έκλεισε και προσπαθώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου χειροκίνητα για περισσότερο από ένα μήνα τώρα. Αρχικά, μου ζητήθηκε να στείλω τα στοιχεία της τράπεζάς μου. Μετά από πολλές μέρες, μου είπαν ότι μπορούσα να κάνω ανάληψη μόνο χρησιμοποιώντας κρυπτονομίσματα, όταν δεν είχα κάνει καμία κατάθεση με κρυπτονομίσματα ούτε τα είχα χρησιμοποιήσει ποτέ. Έτσι, δημιούργησα ένα πορτοφόλι, έμαθα για τα κρυπτονομίσματα, για να μου πουν να στείλω ξανά έναν τραπεζικό λογαριασμό από την Ισπανία! Και μετά, ξανά να στείλω ένα άλλο πορτοφόλι από έναν ιστότοπο! Καθυστερούν την ανάληψή μου όσο το δυνατόν περισσότερο και αμφιβάλλω αν θα με πληρώσουν ποτέ. Φυσικά, και ο λογαριασμός μου έκλεισε χωρίς λόγο. Ποτέ, μα ποτέ μην παίξετε σε αυτό το καζίνο, δεν θα πληρωθείτε.
My account was closed, and I have been trying to manually withdraw my funds for more than one month now. First, I was asked to send my details of my bank. Then, after a lot of days, I was said that I could only withdraw using cryptocurrencies, when I haven't made any deposit with cryptos nor have ever used them. So, I created a wallet, learned about crypto, to then be told to send again a bank account from Spain! And then, again to send another wallet of a site! They are delaying my withdrawal as much as possible, and I doubt they will ever pay me. Of course, my account was also closesd for no reason. Never, never play on this casino, you won't be paid.
Γεια σας, φαίνεται ότι η Μίρκα ζήτησε από τον εκπρόσωπο του καζίνο συνεργασία για την επίλυση του ζητήματος. Ωστόσο, ο πρώτος γύρος έχει σχεδόν τελειώσει. Μπορούμε μόνο να ελπίζουμε σε μια δεύτερη ευκαιρία, υποθέτω.
Αυτή είναι μια απαίσια κατάσταση. Μακάρι να είχαμε έστω και κάποιες ενδείξεις για το κλείσιμο του λογαριασμού. Κάτι με το οποίο να μπορούμε να ασχοληθούμε.
Hello, it appears Mirka asked the casino representative for cooperation in resolving the matter; however, the first round is almost over. We can only hope for a second chance, I guess.
This is a terrible situation; if only we had some clues about the account closure at least. Something to work with.
Το Librabet Casino έχει ένα προκατακλυσμιαίο σύστημα σχετικά με τις αναλήψεις. Σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, υποτίθεται ότι πρέπει να πληρώσουν εντός 3 εργάσιμων ημερών από την υποβολή της ανάληψης. Σήμερα είναι η τέταρτη ημέρα και η κατάσταση επεξεργασίας παραμένει η ίδια. Συνεχίζουν να αναφέρονται στο οικονομικό τμήμα σαν να έπρεπε να πληρώσουν με τιμολόγιο. Αυτός είναι ο 21ος αιώνας, παρακαλώ. Έχετε κάποια συμβουλή για μένα για το πώς να πάρω τα χρήματά μου πίσω; Δεν μου αρέσει αυτή η πρακτική τους. Τα χρήματα πηγαίνουν αμέσως σε αυτούς, αλλά η επιστροφή τους είναι πρόβλημα. 

Ευχαριστώ Τζ.
Librabet Casino has an antediluvian system regarding withdrawals. According to the terms of the contract, they are supposed to pay within 3 business days of submitting a withdrawal. Today is the fourth day and the processing status is still the same. They keep referring to the financial department as if they should pay on invoice. This is the 21st century please. Do you have any advice for me on how to get my money back? I don't like this practice of theirs. Money goes to them immediately but back is a problem. 

Thank you J.
Casino Librabet má ohledně výběru předpotopní systém. Dle smluvních podmínek mají vyplácet do 3 pracovních dnů od zadání výběru. Dnes je to čtvrtý den a stále stav vyřízení je stejný. Pořád dokola se odkazují na finanční oddělení jako by snad měli vyplácet na fakturu. Toto je 21. století prosím. Máte pro mě nějakou radu jak získat své peníze zpět?. Tato jejich praktika se mi nijak nelíbí. Peníze směrem k nim hned ale zpět je to problém. 

Děkuji J.
Γεια,
Είναι δυσάρεστο, αλλά δεν υπάρχει άλλη επιλογή από το να τους δώσουμε λίγο χρόνο.
Σύμφωνα με κριτικές παικτών και ολόκληρο το νήμα, αυτό δεν είναι εντελώς ασυνήθιστο σε αυτό το καζίνο, και αν θέλετε να συζητήσετε τους συμβατικούς όρους, φοβάμαι ότι γενικά ισχύουν υπό ιδανικές συνθήκες, κάτι που δεν είναι συνηθισμένο εάν το οικονομικό τμήμα βρίσκεται σε ύφεση ή διερευνά κάτι.
Καταλαβαίνω ότι ακούγεται λίγο τραβηγμένο, αλλά από την άλλη πλευρά, είναι απίθανο οποιαδήποτε παρέμβαση από την κυβέρνηση να επιταχύνει την κατάσταση.
Προσπάθησε να μείνεις πιστός. Χρειάζεται χρόνος, αλλά αν ο παίκτης έχει παίξει σύμφωνα με τους κανόνες, αυτό το καζίνο πληρώνει.
Υπό αυτές τις συνθήκες, θεωρώ λίγο βιαστικό να ασχοληθώ με την «επιστροφή χρημάτων», αυτή είναι η χειρότερη επιλογή όταν ένα καζίνο αρνείται να καταβάλει δίκαια κέρδη. Έχει και τις συνέπειές του.
Ζητώ συγγνώμη για την ειλικρίνεια και ελπίζω να μην αργήσει πολύ συνολικά!
Hi,
It's unpleasant, but there's no other option than to give them some time.
According to player reviews and this entire thread, this is not entirely unusual at this casino, and if you want to discuss the contractual terms, I'm afraid they generally apply in ideal conditions, which is not a common situation if the financial department is in a slump or investigating something.
I understand that it sounds a bit far-fetched, but on the other hand, it's unlikely that any intervention from the government will speed this up.
Try to hang in there. It takes time, but if the player has played by the rules, this casino pays out.
Under these circumstances, I find it a bit hasty to deal with "money back", that's the worst option when a casino refuses to pay out fair winnings. It also has its consequences.
I apologize for the honesty and I hope it won't take long overall!
Ahoj,
je to sice nemilé, ale není jiná možnost než jim dát trochu času.
U tohohle kasina to podle hráčských recenzí a celého tohoto vlákna není úplně neobvyklé a pokud cheš řešit smluvní podmíky, tak se dost obávám, že ty obecně platí za ideálního stavu, což pokud je finanční oddělení ve skluzu nebo něco investiguje není běžný stav.
Chápu, že to zní dost všelijak, ale zase na druhou stranu, těžko tohle uspíší nějaký zásah z věnčí.
Zkus to vydržet. Trvá to, ale pokud hráč hrál v souladu s pravidly, tohle kasino vyplácí.
Za těchto okolností mi přijde trochu unáhlené řešit "peníze zpět", to je nejzašší volba když casino odmítá vyplatit fér výhry. Má to totiž i své důsledky.
Omlouvám se za upřímnost a doufám, že to celkově nebude trvat dlouho!
Το Librabet Casino έχει ένα προκατακλυσμιαίο σύστημα σχετικά με τις αναλήψεις. Σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, υποτίθεται ότι πρέπει να πληρώσουν εντός 3 εργάσιμων ημερών από την υποβολή της ανάληψης. Σήμερα είναι η τέταρτη ημέρα και η κατάσταση επεξεργασίας παραμένει η ίδια. Συνεχίζουν να αναφέρονται στο οικονομικό τμήμα σαν να έπρεπε να πληρώσουν με τιμολόγιο. Αυτός είναι ο 21ος αιώνας, παρακαλώ. Έχετε κάποια συμβουλή για μένα για το πώς να πάρω τα χρήματά μου πίσω; Δεν μου αρέσει αυτή η πρακτική τους. Τα χρήματα πηγαίνουν αμέσως σε αυτούς, αλλά η επιστροφή τους είναι πρόβλημα. 

Ευχαριστώ Τζ.
Librabet Casino has an antediluvian system regarding withdrawals. According to the terms of the contract, they are supposed to pay within 3 business days of submitting a withdrawal. Today is the fourth day and the processing status is still the same. They keep referring to the financial department as if they should pay on invoice. This is the 21st century please. Do you have any advice for me on how to get my money back? I don't like this practice of theirs. Money goes to them immediately but back is a problem. 

Thank you J.
Casino Librabet má ohledně výběru předpotopní systém. Dle smluvních podmínek mají vyplácet do 3 pracovních dnů od zadání výběru. Dnes je to čtvrtý den a stále stav vyřízení je stejný. Pořád dokola se odkazují na finanční oddělení jako by snad měli vyplácet na fakturu. Toto je 21. století prosím. Máte pro mě nějakou radu jak získat své peníze zpět?. Tato jejich praktika se mi nijak nelíbí. Peníze směrem k nim hned ale zpět je to problém. 

Děkuji J.
Πληρώθηκα πριν από πολύ καιρό.
Αλλά έπρεπε να περιμένω σχεδόν 3 μήνες.
Έχω ακόμα χρήματα σε αναμονή για ανάληψη από τις 19 Ιουνίου.
I got paid a long time ago.
But I had to wait almost 3 months.
I still have money waiting from a withdrawal since June 19th.
A mí me pagaron hace tiempo.
Pero tuve que esperar casi 3 meses.
Todavía tengo dinero esperando de una retirada desde el día 19 junio
Φαίνεται ότι ανησυχείτε περισσότερο για τις χαμηλότερες πιθανότητες κέρδους παρά για την ταχύτητα ανάληψης. Όπως ανέφεραν και οι άλλοι παίκτες, οι αναλήψεις είναι δυνατές αλλά χρονοβόρες. Υποθέτω ότι οι πιθανότητες νίκης είναι επομένως καλές. Διαφορετικά, δεν θα είχαμε τόσους πολλούς παίκτες να περιμένουν αναλήψεις παγκοσμίως...
Τι νομίζεις;
It appears that you are more concerned about lower odds of winnings than about the withdrawal speed. As reported by the other players, the withdrawals are possible but lengthy. I guess the chances of winning are therefore good; otherwise, we wouldn't have so many players waiting for withdrawals world-wide...
What do you think?
Θέλω να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου από το Librabet.
Στο παρελθόν χρειάζονταν 3 μήνες!
Έχω πλέον επαληθευτεί και περιμένω δύο αναλήψεις εδώ και 15 ημέρες. Και πάντα απαντούν με τον ίδιο τρόπο...
Θα πρέπει να υποβάλω καταγγελία.
I want to withdraw my money from Librabet.
In the past it took 3 months!
I'm now verified and have been waiting for two withdrawals for 15 days. And they always reply the same way...
I'll have to file a complaint.
Quiero retirar mi dinero que tengo en Librabet.
En el pasado tardaron 3 meses!
Ahora ya estoy verificado y llevo 15 días esperando 2 retiros. Y siempre contestan lo mismo...
Tendré que poner una queja
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.
waiting for a withdraw since 12 of march of 220€...