Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLamabet Casino - γενική συζήτηση

Lamabet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

 από Azael
|
7.690 προβολές 102 απαντήσεις |
|
1...4 5 6

I have not still managed to perform withdrawal. I gave all the documents. They keep asking more actions such new deposits new bets, etc. We even did live video verification. But still nothing. This is very suspicious.

zaxaroulabr

Είναι απατεώνες. Υποβάλετε μια καταγγελία και δείτε εάν η κοινότητα των γκουρού του καζίνο θα λάβει μέτρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Alpha74

Αυτό το σχόλιο είναι εντελώς ύποπτο

Αυτόματη μετάφραση:

I have an open complaint many days.

Thank you.

Βλέπω ότι είναι η πρώτη φορά που συμμετέχεις στο φόρουμ...τι σύμπτωση είναι να μιλάς καλά για το καζίνο της Lamabet...Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου φαίνεται ότι δεν έχεις παίξει ποτέ στο καζίνο, μάλιστα, υποθέτω ότι είσαι υπάλληλος του ίδιου...

Αυτόματη μετάφραση:

Good catch. As far as I can say, based on your system, the content is not authentic, as are the user reviews posted under this profile. I'm closing the account for fake content

Radka

Ευχαριστώ!!!! Χαίρομαι που ξέρω ότι δεν είμαι ο μόνος που είμαι καχύποπτος...

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Υπάρχει ένα άλλο παρόμοιο γενικό θέμα του καζίνο MALINA.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

I'm sorry to confirm there are many others around the forum. We are doing our best to detect as many fake profiles as possible. It actually feels like some sort of chat bot or support bot being tested on the forum. 🙁

Radka

καταλαβαίνω

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

We all really appreciate that!

Radka

Ευχαριστώ Radka

Αυτόματη μετάφραση:

Μου έχουν μπλοκάρει τον λογαριασμό χωρίς αιτιολόγηση. Δεν απαντούν στα email μου και δεν απαντούν στον ισχυρισμό... Νομίζω ότι αυτό αποδεικνύει τις κακές πρακτικές τους καθώς και την παρανομία τους να δραστηριοποιούνται στην Ισπανία χωρίς άδεια, χωρίς συμμόρφωση με τους κανονισμούς και φοροδιαφυγή.

Ελπίζω ότι η κοινότητα, δεδομένων των καταγγελιών και της έλλειψης ενδοιασμού για να μην μπει καν στον κόπο να απαντήσει, θα λάβει τα μέτρα που της αξίζουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Τι πιστεύετε για το καζίνο Malina αφού το καζίνο σταμάτησε δύο φορές χωρίς να απαντήσετε. Είναι αυτό συνηθισμένο σε καζίνο με πολύ υψηλό επίπεδο;

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

I'm quite shocked, honestly. The high Safety Index does not come from nothing; it is not common for such a casino to ignore complaints; that's weird.

Everything on this site is great

Fast game loading

No bugs

Great communication (VIP manager Daniel jest)

slefarskimaksym

Ω ναι...πόσο καιρό παίζετε...πείτε μας περισσότερα για την εμπειρία σας στο καζίνο. Ελπίζω να είναι πιο εκτεταμένο από ό,τι στο foeo

Αυτόματη μετάφραση:

Everything on this site is great

Fast game loading

No bugs

Great communication (VIP manager Daniel jest)

I have noticed that more of our users are writing about VIP manager Daniel lately, to tell you the truth.

Is there anything he's done for you that you decided to write about it, perhaps?

Write more about your experience, please, so also others can learn some details.

Romi

Δεν σου φαίνεται ύποπτο;

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira

Not sure how Romi feels about this, but I have arguments for both situations. It could be suspicious, but it could be the result of Daniel resolving issues and then inspiring players to submit user reviews, which could be cool.

Honestly? Could be anything these days, and it is not easy to maintain the user feedback as unbiased as possible. It is good to see that you continue to pay close attention!


Αδύναμο καζίνο Έκανα κατάθεση 20 στο Payshop κέρδισα 170 Ζήτησα την ανάληψη και αρχίζει ο εφιάλτης απόδειξη διεύθυνσης εντάξει κάρτα πολίτη οκ selfie εντάξει κατάσταση τράπεζας εντάξει και στο τέλος φωτογραφία της κατάθεσης με το όνομά μου αν το έκανα στο Payshop πώς μπορώ να βάλω το όνομα που κατέληξα χωρίς τα χρήματα δεν το προτείνω

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα