ΦόρουμΚαζίνοKosmonaut Casino - γενική συζήτηση

Kosmonaut Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από KosmonautCasino
|
7409 προβολές 73 απαντήσεις |
|
1...3 4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 εβδομάδες

Το Καζίνο Kosmonaut δεν μπορεί να το ξεφύγει έτσι. Η συνομιλία κλείνει συνεχώς και δεν λαμβάνεται καμία απάντηση. Και ο διευθυντής σε κοροϊδεύει. Η κατάταξη πρέπει να μειωθεί ή το καζίνο πρέπει να αφαιρεθεί από τη λίστα σας εάν ο διαχειριστής Andy δεν επιστρέψει τα χρήματα! Και συνεχίζει να σε κοροϊδεύει.

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 4 εβδομάδες

If the casino fails to resolve your complaint, their safety index will be reduced. So we'll see how it turns out and I'd like them to respond again when necessary. But the most important thing is to get this resolved. But we will have to wait for the result and be a bit patient as Romi said. 

πριν από 4 εβδομάδες

Λοιπόν, είμαι περίεργος, θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Καμία ευκαιρία από τον μάνατζερ! Μια άλλη απάντηση: Καλή σας μέρα! Απίστευτος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Αγαπητή ομάδα του Casinoguru, γιατί δεν λαμβάνω απάντηση από τον Νικ; Το Καζίνο Kosmonaut εξακολουθεί να μην πληρώνει!

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 3 εβδομάδες

I reminded Nick to get to your complaint. He's pretty busy at the moment but he'll definitely reach out to you soon. Sorry for the delay. 

I hope this saga gets resolved in the meantime. 

πριν από 3 εβδομάδες

Ευχαριστώ πολύ Jaro, όπως είπα, δεν έχει γίνει καμία πληρωμή ακόμα και ούτε ο διευθυντής Andy θα πληρώσει. Είμαι ενθουσιασμένος. Αν όχι, η κατάταξη του Kosmonaut Casino θα πρέπει να πέσει κάτω!

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 3 εβδομάδες

That's all right, I would be glad if you got the money and there would be no more unpleasantness. Follow up your complaint so that you can reply to Nick or send him what he needs if he asks for it. 

For now, we have no choice but to wait again. 

πριν από 3 εβδομάδες

Έστειλα στον Νικ τα πάντα από την προηγούμενη φορά. Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον διαχειριστή, ενημερώστε με. Επικοινώνησα ξανά με τον διευθυντή και ξανά η απάντηση ήταν (Καλή μέρα)

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 3 εβδομάδες

I see that there is probably no way through the manager since he is ignoring you. 

Nick told me that he will get to you and that he apologizes, so I expect that will happen soon and we will see if he needs anything from you or not.

πριν από 2 εβδομάδες

Το Kosmonaut Casino προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία ζωντανού παιχνιδιού με μια ποικιλία από παιχνίδια και επαγγελματίες αντιπροσώπους. Τα διαδραστικά χαρακτηριστικά και το απρόσκοπτο παιχνίδι δημιουργούν μια αυθεντική ατμόσφαιρα καζίνο. Με αξιόπιστη υποστήριξη πελατών, είναι η κορυφαία επιλογή για ζωντανούς παίκτες που αναζητούν συναρπαστική ψυχαγωγία και δίκαιο παιχνίδι.

Αυτόματη μετάφραση:
oftedalw
πριν από 2 εβδομάδες

Oh, wow. This looks like a great advertisement to me. What about writing something from your own experience playing at this casino? Could you share something with us?

πριν από 4 ημέρες

I enjoy spinning the slots at this casino every night, I make regular withdrawals and it takes no more than 10 minutes, I get bonuses regularly and it's awesome. I rate this casino a 9 out of 10. 

Graf22
πριν από 3 ημέρες

Another very interesting positive post. May I perhaps know who pointed you to this specific thread?

Considering the others, it's quite a coincidence, wouldn't you agree? 🤔


1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα