ΦόρουμΚαζίνοKosmonaut Casino - γενική συζήτηση

Kosmonaut Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 3 έτη από KosmonautCasino
|
14599 προβολές 90 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
πριν από 7 μήνες

Το Καζίνο Kosmonaut δεν μπορεί να το ξεφύγει έτσι. Η συνομιλία κλείνει συνεχώς και δεν λαμβάνεται καμία απάντηση. Και ο διευθυντής σε κοροϊδεύει. Η κατάταξη πρέπει να μειωθεί ή το καζίνο πρέπει να αφαιρεθεί από τη λίστα σας εάν ο διαχειριστής Andy δεν επιστρέψει τα χρήματα! Και συνεχίζει να σε κοροϊδεύει.

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 7 μήνες

If the casino fails to resolve your complaint, their safety index will be reduced. So we'll see how it turns out and I'd like them to respond again when necessary. But the most important thing is to get this resolved. But we will have to wait for the result and be a bit patient as Romi said. 

πριν από 7 μήνες

Λοιπόν, είμαι περίεργος, θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Καμία ευκαιρία από τον μάνατζερ! Μια άλλη απάντηση: Καλή σας μέρα! Απίστευτος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Αγαπητή ομάδα του Casinoguru, γιατί δεν λαμβάνω απάντηση από τον Νικ; Το Καζίνο Kosmonaut εξακολουθεί να μην πληρώνει!

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 7 μήνες

I reminded Nick to get to your complaint. He's pretty busy at the moment but he'll definitely reach out to you soon. Sorry for the delay. 

I hope this saga gets resolved in the meantime. 

πριν από 7 μήνες

Ευχαριστώ πολύ Jaro, όπως είπα, δεν έχει γίνει καμία πληρωμή ακόμα και ούτε ο διευθυντής Andy θα πληρώσει. Είμαι ενθουσιασμένος. Αν όχι, η κατάταξη του Kosmonaut Casino θα πρέπει να πέσει κάτω!

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 7 μήνες

That's all right, I would be glad if you got the money and there would be no more unpleasantness. Follow up your complaint so that you can reply to Nick or send him what he needs if he asks for it. 

For now, we have no choice but to wait again. 

πριν από 7 μήνες

Έστειλα στον Νικ τα πάντα από την προηγούμενη φορά. Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον διαχειριστή, ενημερώστε με. Επικοινώνησα ξανά με τον διευθυντή και ξανά η απάντηση ήταν (Καλή μέρα)

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 7 μήνες

I see that there is probably no way through the manager since he is ignoring you. 

Nick told me that he will get to you and that he apologizes, so I expect that will happen soon and we will see if he needs anything from you or not.

πριν από 6 μήνες

Το Kosmonaut Casino προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία ζωντανού παιχνιδιού με μια ποικιλία από παιχνίδια και επαγγελματίες αντιπροσώπους. Τα διαδραστικά χαρακτηριστικά και το απρόσκοπτο παιχνίδι δημιουργούν μια αυθεντική ατμόσφαιρα καζίνο. Με αξιόπιστη υποστήριξη πελατών, είναι η κορυφαία επιλογή για ζωντανούς παίκτες που αναζητούν συναρπαστική ψυχαγωγία και δίκαιο παιχνίδι.

Αυτόματη μετάφραση:
oftedalw
πριν από 6 μήνες

Oh, wow. This looks like a great advertisement to me. What about writing something from your own experience playing at this casino? Could you share something with us?

πριν από 6 μήνες

I enjoy spinning the slots at this casino every night, I make regular withdrawals and it takes no more than 10 minutes, I get bonuses regularly and it's awesome. I rate this casino a 9 out of 10. 

Graf22
πριν από 6 μήνες

Another very interesting positive post. May I perhaps know who pointed you to this specific thread?

Considering the others, it's quite a coincidence, wouldn't you agree? 🤔


Radka
πριν από 6 μήνες

I often play at many casinos and rarely leave reviews, but when I like the service and quality of a casino, why not leave a review?)

Graf22
πριν από 6 μήνες

It's certainly okay, it's just that sometimes if you get only positive feedback to the casino, it can be based on some kind of reward. 

However, if the withdrawals do not last long, what payment method do you use ? Has there been anything negative that you had to deal with, for example with support ? 🤔

πριν από 6 μήνες

Το Kosmonaut Casino θα ζητήσει από τους ανθρώπους να γράψουν μια θετική κριτική και θα τους δώσουμε ένα δωρεάν μπόνους νομίζω. Είναι απατεώνες, δεν θα πληρώσουν τα χρήματά μου. Δυστυχώς δεν έχω πλέον όλα τα ιστορικά συνομιλιών αν και έχω δίκιο!!

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 6 μήνες

May I ask a favor, please? Could you tell us why you stopped responding to our complaint team if you are in the right, as you say? You can still reopen your complaint if you wish to do so.

Also, we would surely like to see some kind of proof about what you are saying here; it will help us have a better understanding when looking at all the reviews for this casino.

πριν από 6 μήνες

Σας έχω στείλει πολλά στοιχεία, και εδώ δημόσια. Δυστυχώς δεν έχω πλέον όλα τα ιστορικά συνομιλιών ταξινομημένα κατά ημερομηνία. Αδειάζετε το φάκελο του email σας κάθε τόσο, κάτι που είναι πολύ ενοχλητικό για μένα, και το καζίνο χαίρεται που δεν μου πληρώνει τα 958 ευρώ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Ρώτα το παρατσούκλι σου, έχει κάποια έγγραφα από εμένα. Ακριβώς όπως απαντούσε πάντα ο διευθυντής Andy από το Kosmonaut Casino. Καλή σας μέρα.... Αυτό από μόνο του δείχνει πόσο γελοία αντιμετωπίζουν τους πελάτες. Είναι ντροπή!

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα