ΦόρουμΚαζίνοKosmonaut Casino - γενική συζήτηση

Kosmonaut Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από KosmonautCasino
|
13569 προβολές 90 απαντήσεις |
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

εντάξει ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Μου αρέσει αυτό το καζίνο, έχει γρήγορες αναλήψεις, καλά μπόνους πρώτης κατάθεσης και τα έχω χρησιμοποιήσει με επιτυχία. Παραδόξως, η συνομιλία υποστήριξης απαντά σε όλες τις ερωτήσεις μέσα σε 1 λεπτό. Του δίνω βαθμολογία 4,5 στα 5.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
kitbomb
πριν από 6 μήνες

Hmm, I'm sorry to say that, but there are some clues in our internal system suggesting that you may have created more accounts to "review" this casino.

Just to get you out of the suspicious range, can you share a screenshot showing your withdrawal history, please?

Don't worry, this is a standard procedure to keep it transparent, and it's definitely voluntary. Though I have to admit, this particular casino seems to be a very good target for fake reviews.

I'm sorry to see things like this. 🙁

πριν από 6 μήνες

Μπορώ να σας στείλω τις καταθέσεις που πρέπει να μου επιστρέψει το Kosmonaut Casino. Δεν μπορώ να σας στείλω αναλήψεις από το Kosmonaut Casino γιατί δεν έχω πρόσβαση στον λογαριασμό. Αφού παρέλαβα τα 294 ευρώ έκλεισε γρήγορα για να μην βλέπω τις υπόλοιπες συναλλαγές. Έχω όλες τις καταθέσεις από την Kosmonaut στο jeton στο πορτοφόλι μου και μπορώ να τις ζητήσω από το jeton wallet.

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 6 μήνες

Well I'm glad you got your refunds. 

However, I saw that Nick wrote you in a complaint and wants you to send him something. Please take a look at it and do what is necessary, please. 

You can find the link to the complaint here. 🙂

πριν από 6 μήνες

Δεν έχω λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων. Έχουν επιστραφεί 294 ευρώ αλλά 958 ευρώ εξακολουθούν να λείπουν! Αυτό που παρατήρησα μόνο αργότερα, στις συναλλαγές μου

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 6 μήνες

That's why I wrote to send Nick the other important things he asked for. He will look at everything and try to help.

But did the casino tell you why they only refunded a certain amount ? 🤔

πριν από 6 μήνες

Το ποσό είναι από φέτος, παρατήρησα ότι μπαίνουν περισσότερα χρήματα, ακριβώς 958 ευρώ! Θα μπορούσα να το δω αργότερα στις συναλλαγές μου με το πορτοφόλι Jeton. Ο λογαριασμός έκλεισε αμέσως μετά την πληρωμή των 294 ευρώ για να μην μου ήρθε η ιδέα να τραβήξω στιγμιότυπα οθόνης. Αλλά μπορώ ακόμα να τα αποδείξω με το πορτοφόλι Jeton με το όνομα του καζίνο, την ημερομηνία και την ώρα. Ο Νίκος έχει ήδη τα έγγραφα

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 6 μήνες

Thank you for the update. If you have sent the relevant documents to our complaint team, they will surely have a look at them and hopefully will be able to use those to help you out. We just need to wait until our team will be able to check those. Hopefully soon we will be able to see a solution to your case.

πριν από 6 μήνες

Το ελπίζω κι εγώ🙏

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Το Καζίνο Kosmonaut δεν πρέπει απλώς να ξεφύγει από αυτήν την απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 6 μήνες

Let's let our team work and see how everything turns out. I'll keep my fingers crossed for you, but I won't get ahead of myself. 

I wish you the best of luck and if you learn anything new, be sure to let me know. 🙂

πριν από 6 μήνες

Ελπίζω να υπάρξουν θετικά σχόλια.

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 6 μήνες

I hope so as well. 

πριν από 6 μήνες

Καθόλου νέα? Δεν έχω λάβει ακόμα το υπόλοιπο ποσό από το Kosmonaut Casino και συνεχίζω να λαμβάνω μια χαμογελαστή απάντηση από τον διευθυντή Andy. (Καλή σου μέρα) απαντά. Δεν μπορεί να μείνει έτσι!

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 6 μήνες

According to what I see in the complaint, there is no news yet. Nick is investigating everything necessary and should get to you by now so we'll see. You have also not received anything relevant from what I can observe. I want to believe that this will be resolved as soon as possible. 😕

πριν από 6 μήνες

Δεν έχει γίνει τίποτα μέχρι στιγμής!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Καλημέρα, τι θα γίνει μετά; Καμία πληρωμή μέχρι στιγμής, καμία απάντηση..

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 6 μήνες

We just need to wait to see what our complaint team will be able to do now. Unfortunately, there is nothing much to do right now, just try to be patient, even though it's not very easy.

πριν από 6 μήνες

Είμαι ενθουσιασμένος

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα