Μου αρέσει αυτό το καζίνο, έχει γρήγορες αναλήψεις, καλά μπόνους πρώτης κατάθεσης και τα έχω χρησιμοποιήσει με επιτυχία. Παραδόξως, η συνομιλία υποστήριξης απαντά σε όλες τις ερωτήσεις μέσα σε 1 λεπτό. Του δίνω βαθμολογία 4,5 στα 5.
I like this casino, it has fast withdrawals, good first deposit bonuses and I have used them successfully. Surprisingly, the support chat responds to all questions within 1 minute. I give it a rating of 4.5 out of 5.
Ich mag dieses Casino, es hat schnelle Auszahlungen, gute Ersteinzahlungsboni und ich habe sie erfolgreich genutzt. Überraschenderweise antwortet der Support-Chat innerhalb von 1 Minute auf alle Fragen. Ich gebe ihm eine Bewertung von 4,5 von 5.
Χμ, λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά υπάρχουν κάποιες ενδείξεις στο εσωτερικό μας σύστημα που υποδηλώνουν ότι μπορεί να έχετε δημιουργήσει περισσότερους λογαριασμούς για να "ελέγξετε" αυτό το καζίνο.
Απλώς για να ξεφύγετε από το ύποπτο εύρος, μπορείτε να μοιραστείτε ένα στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει το ιστορικό αναλήψεών σας, παρακαλώ;
Μην ανησυχείτε, αυτή είναι μια τυπική διαδικασία για να διατηρείται διαφανής και είναι σίγουρα εθελοντική. Αν και οφείλω να ομολογήσω, το συγκεκριμένο καζίνο φαίνεται να είναι πολύ καλός στόχος για ψεύτικες κριτικές.
Λυπάμαι που βλέπω τέτοια πράγματα. 🙁
Hmm, I'm sorry to say that, but there are some clues in our internal system suggesting that you may have created more accounts to "review" this casino.
Just to get you out of the suspicious range, can you share a screenshot showing your withdrawal history, please?
Don't worry, this is a standard procedure to keep it transparent, and it's definitely voluntary. Though I have to admit, this particular casino seems to be a very good target for fake reviews.
I'm sorry to see things like this. 🙁
Μπορώ να σας στείλω τις καταθέσεις που πρέπει να μου επιστρέψει το Kosmonaut Casino. Δεν μπορώ να σας στείλω αναλήψεις από το Kosmonaut Casino γιατί δεν έχω πρόσβαση στον λογαριασμό. Αφού παρέλαβα τα 294 ευρώ έκλεισε γρήγορα για να μην βλέπω τις υπόλοιπες συναλλαγές. Έχω όλες τις καταθέσεις από την Kosmonaut στο jeton στο πορτοφόλι μου και μπορώ να τις ζητήσω από το jeton wallet.
I can send you the deposits that Kosmonaut Casino has to refund to me. I cannot send you withdrawals from Kosmonaut Casino because I do not have access to the account. After I received the 294 euros, it was quickly closed so that I could not see the other transactions. I have all the deposits from Kosmonaut in my jeton wallet and can request them from jeton wallet.
Ich kann Ihnen die Einzahlungen schicken die das Kosmonaut Casino mir erstatten muss. Auszahlungen vom Kosmonaut Casino kann ich Ihnen nicht schicken weil ich kein Zugang zum Account habe. Nachdem ich die 294 Euro erstmal bekommen habe wurde es schnell geschlossen damit ich die anderen Transaktionen nicht sehe. Ich habe von mein jeton wallet die Einzahlungen alle vom Kosmonaut bzw kann diese von jeton wallet anfordern.
Λοιπόν, χαίρομαι που λάβατε τις επιστροφές χρημάτων σας.
Είδα πάντως ότι ο Νικ σου έγραψε σε μια καταγγελία και θέλει να του στείλεις κάτι. Ρίξτε μια ματιά σε αυτό και κάντε ό,τι χρειάζεται, παρακαλώ.
Μπορείτε να βρείτε τον σύνδεσμο για την καταγγελία εδώ . 🙂
Well I'm glad you got your refunds.
However, I saw that Nick wrote you in a complaint and wants you to send him something. Please take a look at it and do what is necessary, please.
You can find the link to the complaint here. 🙂
Δεν έχω λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων. Έχουν επιστραφεί 294 ευρώ αλλά 958 ευρώ εξακολουθούν να λείπουν! Αυτό που παρατήρησα μόνο αργότερα, στις συναλλαγές μου
I have not received a full refund. 294 euros have been refunded but 958 euros are still missing! What I only noticed later, in my transactions
Ich habe keine Vollständige Rückerstattung erhalten. 294 Euro sind erstattet worden es fehlen aber noch 958 Euro! Was mir erst später aufgefallen ist, in meinen Transaktionen
Γι' αυτό έγραψα να στείλω στον Νικ τα άλλα σημαντικά που ζήτησε. Θα κοιτάξει τα πάντα και θα προσπαθήσει να βοηθήσει.
Αλλά σας είπε το καζίνο γιατί επέστρεψαν μόνο ένα συγκεκριμένο ποσό; 🤔
That's why I wrote to send Nick the other important things he asked for. He will look at everything and try to help.
But did the casino tell you why they only refunded a certain amount ? 🤔
Το ποσό είναι από φέτος, παρατήρησα ότι μπαίνουν περισσότερα χρήματα, ακριβώς 958 ευρώ! Θα μπορούσα να το δω αργότερα στις συναλλαγές μου με το πορτοφόλι Jeton. Ο λογαριασμός έκλεισε αμέσως μετά την πληρωμή των 294 ευρώ για να μην μου ήρθε η ιδέα να τραβήξω στιγμιότυπα οθόνης. Αλλά μπορώ ακόμα να τα αποδείξω με το πορτοφόλι Jeton με το όνομα του καζίνο, την ημερομηνία και την ώρα. Ο Νίκος έχει ήδη τα έγγραφα
The amount is from this year, I noticed that there is more money involved, exactly 958 euros! I could see this later on my Jeton wallet transactions. The account was closed immediately after the 294 euro payment so that I didn't come up with the idea of taking screenshots. But I can still prove them with Jeton wallet with the name of the casino, date and time. Nick already has the documents
Der Betrag schließt sich aus diesem Jahr zusammen, mir ist aufgefallen das es um mehr Geld geht um genau 958 Euro noch! Ich könnte das an Hand meiner Jeton wallet Transaktionen noch später sehen. Das Konto wurde sofort geschlossen nach der 294 Euro Zahlung damit ich nicht noch auf die Idee komme und Screenshots mache. Die ich aber trotzdem mit Jeton wallet mit Name des Casinos Datum und Uhrzeit belegen kann. Nick hat bereits die Unterlagen
Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Εάν έχετε στείλει τα σχετικά έγγραφα στην ομάδα παραπόνων μας, σίγουρα θα τα ρίξει μια ματιά και ελπίζουμε ότι θα μπορέσει να τα χρησιμοποιήσει για να σας βοηθήσει. Απλώς πρέπει να περιμένουμε μέχρι η ομάδα μας να μπορέσει να τα ελέγξει. Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα μπορέσουμε να δούμε μια λύση στην περίπτωσή σας.
Thank you for the update. If you have sent the relevant documents to our complaint team, they will surely have a look at them and hopefully will be able to use those to help you out. We just need to wait until our team will be able to check those. Hopefully soon we will be able to see a solution to your case.
Ας αφήσουμε την ομάδα μας να δουλέψει και να δούμε πώς θα εξελιχθούν όλα. Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα, αλλά δεν θα προλάβω τον εαυτό μου.
Σας εύχομαι καλή τύχη και αν μάθετε κάτι νέο, φροντίστε να με ενημερώσετε. 🙂
Let's let our team work and see how everything turns out. I'll keep my fingers crossed for you, but I won't get ahead of myself.
I wish you the best of luck and if you learn anything new, be sure to let me know. 🙂
Καθόλου νέα? Δεν έχω λάβει ακόμα το υπόλοιπο ποσό από το Kosmonaut Casino και συνεχίζω να λαμβάνω μια χαμογελαστή απάντηση από τον διευθυντή Andy. (Καλή σου μέρα) απαντά. Δεν μπορεί να μείνει έτσι!
Any news? I still haven't received the remaining amount from Kosmonaut Casino, and I keep getting a smiling reply from the manager Andy. (Have a nice day) he replies. It can't stay like this!
Gibt es Neuigkeiten? Ich habe den Restbetrag vom Kosmonaut Casino noch immer nicht erhalten, und bekomme immer eine be lächelnde Antwort vom Manager Andy. (Have a nice Day) Antwortet er. Das darf so nicht stehen bleiben!
Σύμφωνα με ό,τι βλέπω στην καταγγελία, δεν υπάρχουν ακόμη νέα. Ο Νικ ερευνά όλα τα απαραίτητα και θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί σας μέχρι τώρα, για να δούμε. Επίσης δεν έχετε λάβει κάτι σχετικό από ότι μπορώ να παρατηρήσω. Θέλω να πιστεύω ότι αυτό θα λυθεί το συντομότερο δυνατό. 😕
According to what I see in the complaint, there is no news yet. Nick is investigating everything necessary and should get to you by now so we'll see. You have also not received anything relevant from what I can observe. I want to believe that this will be resolved as soon as possible. 😕
Απλώς πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα είναι σε θέση να κάνει η ομάδα καταγγελιών μας τώρα. Δυστυχώς, δεν υπάρχει τίποτα πολύ να κάνετε αυτή τη στιγμή, απλώς προσπαθήστε να είστε υπομονετικοί, παρόλο που δεν είναι πολύ εύκολο.
We just need to wait to see what our complaint team will be able to do now. Unfortunately, there is nothing much to do right now, just try to be patient, even though it's not very easy.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.