ΦόρουμΚαζίνοKosmonaut Casino - γενική συζήτηση

Kosmonaut Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από KosmonautCasino
|
6745 προβολές 69 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 εβδομάδες

εντάξει ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Μου αρέσει αυτό το καζίνο, έχει γρήγορες αναλήψεις, καλά μπόνους πρώτης κατάθεσης και τα έχω χρησιμοποιήσει με επιτυχία. Παραδόξως, η συνομιλία υποστήριξης απαντά σε όλες τις ερωτήσεις μέσα σε 1 λεπτό. Του δίνω βαθμολογία 4,5 στα 5.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
kitbomb
πριν από 2 εβδομάδες

Hmm, I'm sorry to say that, but there are some clues in our internal system suggesting that you may have created more accounts to "review" this casino.

Just to get you out of the suspicious range, can you share a screenshot showing your withdrawal history, please?

Don't worry, this is a standard procedure to keep it transparent, and it's definitely voluntary. Though I have to admit, this particular casino seems to be a very good target for fake reviews.

I'm sorry to see things like this. 🙁

πριν από 2 εβδομάδες

Μπορώ να σας στείλω τις καταθέσεις που πρέπει να μου επιστρέψει το Kosmonaut Casino. Δεν μπορώ να σας στείλω αναλήψεις από το Kosmonaut Casino γιατί δεν έχω πρόσβαση στον λογαριασμό. Αφού παρέλαβα τα 294 ευρώ έκλεισε γρήγορα για να μην βλέπω τις υπόλοιπες συναλλαγές. Έχω όλες τις καταθέσεις από την Kosmonaut στο jeton στο πορτοφόλι μου και μπορώ να τις ζητήσω από το jeton wallet.

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 2 εβδομάδες

Well I'm glad you got your refunds. 

However, I saw that Nick wrote you in a complaint and wants you to send him something. Please take a look at it and do what is necessary, please. 

You can find the link to the complaint here. 🙂

πριν από 2 εβδομάδες

Δεν έχω λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων. Έχουν επιστραφεί 294 ευρώ αλλά 958 ευρώ εξακολουθούν να λείπουν! Αυτό που παρατήρησα μόνο αργότερα, στις συναλλαγές μου

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 2 εβδομάδες

That's why I wrote to send Nick the other important things he asked for. He will look at everything and try to help.

But did the casino tell you why they only refunded a certain amount ? 🤔

πριν από 2 εβδομάδες

Το ποσό είναι από φέτος, παρατήρησα ότι μπαίνουν περισσότερα χρήματα, ακριβώς 958 ευρώ! Θα μπορούσα να το δω αργότερα στις συναλλαγές μου με το πορτοφόλι Jeton. Ο λογαριασμός έκλεισε αμέσως μετά την πληρωμή των 294 ευρώ για να μην μου ήρθε η ιδέα να τραβήξω στιγμιότυπα οθόνης. Αλλά μπορώ ακόμα να τα αποδείξω με το πορτοφόλι Jeton με το όνομα του καζίνο, την ημερομηνία και την ώρα. Ο Νίκος έχει ήδη τα έγγραφα

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 2 εβδομάδες

Thank you for the update. If you have sent the relevant documents to our complaint team, they will surely have a look at them and hopefully will be able to use those to help you out. We just need to wait until our team will be able to check those. Hopefully soon we will be able to see a solution to your case.

πριν από 2 εβδομάδες

Το ελπίζω κι εγώ🙏

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Το Καζίνο Kosmonaut δεν πρέπει απλώς να ξεφύγει από αυτήν την απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 1 εβδομάδα

Let's let our team work and see how everything turns out. I'll keep my fingers crossed for you, but I won't get ahead of myself. 

I wish you the best of luck and if you learn anything new, be sure to let me know. 🙂

πριν από 1 εβδομάδα

Ελπίζω να υπάρξουν θετικά σχόλια.

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 1 εβδομάδα

I hope so as well. 

πριν από 1 εβδομάδα

Καθόλου νέα? Δεν έχω λάβει ακόμα το υπόλοιπο ποσό από το Kosmonaut Casino και συνεχίζω να λαμβάνω μια χαμογελαστή απάντηση από τον διευθυντή Andy. (Καλή σου μέρα) απαντά. Δεν μπορεί να μείνει έτσι!

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 1 εβδομάδα

According to what I see in the complaint, there is no news yet. Nick is investigating everything necessary and should get to you by now so we'll see. You have also not received anything relevant from what I can observe. I want to believe that this will be resolved as soon as possible. 😕

πριν από 1 εβδομάδα

Δεν έχει γίνει τίποτα μέχρι στιγμής!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Καλημέρα, τι θα γίνει μετά; Καμία πληρωμή μέχρι στιγμής, καμία απάντηση..

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 1 εβδομάδα

We just need to wait to see what our complaint team will be able to do now. Unfortunately, there is nothing much to do right now, just try to be patient, even though it's not very easy.

πριν από 1 εβδομάδα

Είμαι ενθουσιασμένος

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα