Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοKosmonaut Casino - γενική συζήτηση

Kosmonaut Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από KosmonautCasino
|
15.731 προβολές 90 απαντήσεις |
|
1 2 3...5
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Hello CasinoStreamer88! 🙂

How are you doing today? Could you tell me more, please? 🙂 Any wins in particular that are worth to mention? What do you like to play most in this casino? Tell me everything!😎

πριν από 1 έτος

Kosmonautcasino is just such a great casino! Day to day withdrawals, great bonus program, easy navigation, and quick and polite live chat support! 10/10🙏🏽💪🏽

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Ellesoenese
πριν από 1 έτος

Nice to hear that.

What games do you play? Any recommendations? 


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 8 μήνες

Δεν μπορείτε να σας εμπιστευτούν, εξαπατάτε στη ζωντανή ρουλέτα και δεν συμβαδίζετε με τη ζέστη του παίκτη. Για όσους διαβάζουν αυτό, μείνετε μακριά από το Kosmonaut Casino. Παρακαλούμε μην καταθέτετε χρήματα εκεί, παραβιάζουν τους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις και την προστασία του παίκτη. Έχασα πολλά χρήματα εξαιτίας αυτού. Έπρεπε να είχα προστατευτεί. Παρακαλούμε μείνετε μακριά από το Καζίνο Kosmonaut.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 8 μήνες

I am really sorry about your situation at this casino. I have read your complaint, and hope our team will be able to get to the resolution of it soon. Until then we have to wait and see, what have actually happened there, and let the casino explain the whole situation.

πριν από 8 μήνες

Ελπίζω να με βοηθήσουν και εκεί. Έχω επίσης συναλλαγές ως απόδειξη από το πορτοφόλι μου Jeton. Ο μάνατζερ Άντι είπε ότι δεν θα πάρω τα υπόλοιπα χρήματα, μπορώ να κάνω ό,τι θέλω!

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 8 μήνες

Did he say that? I would be more sensitive to such statements, yet the final statement remains to be seen, I'd say.

Based on the information I saw in your complaint, you informed the casino about your gambling issues more than once. Well, that's serious, and I wish you a fair resolution!


πριν από 8 μήνες

Γεια σας αγαπητή ομάδα του Casinoguru, παρακαλώ βοηθήστε με. Ο διευθυντής Andy σταμάτησε να απαντά σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η συνομιλία στο Kosmonaut Casino είναι επίσης πάντα κλειστή. Έχω στιγμιότυπα οθόνης. Αν χρειάζεστε κάτι, ενημερώστε με.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

filefilefile

πριν από 8 μήνες

Εδώ είναι μερικές αποδείξεις, βοηθήστε με να πάρω τα χρήματά μου πίσω στο ακέραιο! Εάν χρειάζεστε περισσότερα έγγραφα, πείτε μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

file

phein67
πριν από 8 μήνες

Hi, if you have screenshots keep them and if Nick needs them in your complaint send them to him. I can see from looking that they always cut your chat and no one replies to you and I assume you didn't learn anything new. 

So we'll have to wait and see what the team finds out and how it goes, because we don't have much information yet. I hope everything will be resolved fairly.

πριν από 8 μήνες

Ελπίζω να πάρω τα χρήματα που μου αξίζουν! Ο μάνατζερ Άντι συνεχίζει να με κοροϊδεύει και μου γράφει (καλή σου μέρα) ότι δεν είναι πια αστείο για μένα!

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 8 μήνες

I understand that, so let's wait and see how the whole thing develops. That's probably the only thing since the manager stood his position. 🤷‍♂️

πριν από 8 μήνες

Είμαι περίεργος, κατά τη γνώμη μου πρέπει να ασκηθεί περισσότερη πίεση, καθώς ο διευθυντής το κοροϊδεύει.

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 8 μήνες

Our team will try to do everything possible to resolve the situation fairly. So once they have everything they need to know from you, we will contact the casinos and hopefully it will work out well. 

You haven't gotten any new information?

πριν από 8 μήνες

Όχι, ο διευθυντής δεν έχει επικοινωνήσει ξανά μαζί μου και δεν έχει πληρώσει ακόμα τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 8 μήνες

Hmm, so it will be important to wait now on our team and how they will continue. Like I said, hopefully it will be resolved as soon as possible. 😕

πριν από 8 μήνες

Έχει έρθει ακόμα σε επαφή ο διευθυντής του καζίνο;; Μου φαίνεται ότι δεν έχει γίνει τίποτα. τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 8 μήνες

Not yet. Nick needs to go through everything properly and find out from you what is needed. Then your complaint will be escalated and our team will contact the casino. You need to be a little patient. 

1 2 3...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα