Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοKosmonaut Casino - γενική συζήτηση

Kosmonaut Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 3 έτη από KosmonautCasino
|
15.807 προβολές 90 απαντήσεις |
|
1...4 5
phein67
πριν από 7 μήνες

Nick had asked you a few times in your complaint to provide the evidence needed, but unfortunately you did not send anything to him, so your complaint was rejected. If you have any evidence, please reopen your case and provide it. Otherwise, we are unable to help you any further. I'm sorry.

πριν από 7 μήνες

Good afternoon!

To my deep regret I noticed that Mr. phein67

continues to accuse and insult the casino without evidence. 

I agree, each side in the dispute has its own truth, so everyone can provide their arguments and prove their case. Which the casino for its part did.

I note, our support team was attentive to the situation with Mr. phein67 , as evidenced by the rich correspondence. While in our address from him constantly received insults and threats, we do not allow ourselves such and only operate with facts.

I regret that Mr. phein67 cannot calm down and continues to insult us without evidence. We do not want this to continue. Our casino is responsible to the gaming process in general and to players in particular, but does not give in to threats and blackmail

Graf22
πριν από 7 μήνες

We are grateful for the great review of our casino and assure you of our commitment to evolve and move forward to make good game!

oftedalw
πριν από 7 μήνες

Σας ευχαριστούμε για το καλό σας σχόλιο σχετικά με το καζίνο μας. Στη δουλειά μας προσπαθούμε να δημιουργήσουμε τις καλύτερες συνθήκες για να παίζουν οι παίκτες εύκολα και ευχάριστα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Δεν απειλώ κανέναν εδώ, ένα στιγμιότυπο του μάνατζερ Andy από το Kosmonaut Casino που δεν πληρώνει τα λεφτά μου 958 ευρώ file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Χωρίς προσβολές!! Αγαπητέ Kosmonaut Casino, ψάχνεις λόγους να μην μου πληρώσεις τα χρήματά μου! 958 ευρώ εξακολουθούν να λείπουν. Ο μάνατζερ Άντι σε κοροϊδεύει. Αφαιρέστε αυτό το καζίνο από τη λίστα σας και χαμηλώστε την κατάταξη

Αυτόματη μετάφραση:
phein67
πριν από 7 μήνες

Αγαπητέ κύριε Pfein67, οι απαιτήσεις σας είναι παράλογες, το ξέρετε αυτό

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Good afternoon!

To my deep regret I noticed that Mr. phein67

continues to accuse and insult the casino without evidence. 

I agree, each side in the dispute has its own truth, so everyone can provide their arguments and prove their case. Which the casino for its part did.

I note, our support team was attentive to the situation with Mr. phein67 , as evidenced by the rich correspondence. While in our address from him constantly received insults and threats, we do not allow ourselves such and only operate with facts.

I regret that Mr. phein67 cannot calm down and continues to insult us without evidence. We do not want this to continue. Our casino is responsible to the gaming process in general and to players in particular, but does not give in to threats and blackmail

πριν από 7 μήνες

Good afternoon, Dear Kosmonaut Casino.

Thank you very much for your post and that you find time to respond. We surely appreciate your efforts.

I am sorry for this whole situation, and I hope it will soon be resolved. The complaint of the user phein67 was rejected because he couldn't provide any evidence, so there is really nothing else we can do about it.

I hope you have a nice day.


πριν από 7 μήνες

Χωρίς προσβολές!! Αγαπητέ Kosmonaut Casino, ψάχνεις λόγους να μην μου πληρώσεις τα χρήματά μου! 958 ευρώ εξακολουθούν να λείπουν. Ο μάνατζερ Άντι σε κοροϊδεύει. Αφαιρέστε αυτό το καζίνο από τη λίστα σας και χαμηλώστε την κατάταξη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Please do not use this forum to correspond with the casino; it is not necessary to write here about your private issues.

We are unable to lower the ranking, as you say, just because you wish us to. If you are interested and you'd like to know how we review all the online casinos, here's an article you can read about this process. I hope it'll help you better understand it.

If you face any other issues, we are here to help.

πριν από 4 μήνες

I made a registration in casino and had a pleasure to get 3 nice welcome bonuses from that. It is great pleasure to play with bonuses but I had some issue with deposit methods since my bank doesn’t permit gambling platforms so it would be nice to add some new payment methods.Thank you

Flybywire
πριν από 4 μήνες

Hey there,

I spotted you've registered with a temporary email address, but as the saying goes, "never say never".

In the unlikely event that you are able to reply, which payment methods do you think German players actually prefer? Perhaps someone from the casino would appreciate the effort.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα