Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοKingmaker Casino - γενική συζήτηση

Kingmaker Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 21)

 από Zabolota92
|
52.387 προβολές 443 απαντήσεις |
|
1...20 21 2223

Έχω πρόβλημα με το άνοιγμα του συνδέσμου για να κάνω το παράπονο, ανοίγει η σελίδα αλλά δεν φορτώνει.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Έχω πρόβλημα με το άνοιγμα του συνδέσμου που δημοσίευσες, η σελίδα ανοίγει αλλά δεν φορτώνει.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Όταν πάω να υποβάλω μια καταγγελία, η ενότητα για την περιγραφή του προβλήματός μου δεν με αφήνει να γράψω.

Αυτόματη μετάφραση:

Περιμένουμε απάντηση από μέρους τους

Αυτόματη μετάφραση:

Έχω πρόβλημα με το άνοιγμα του συνδέσμου που δημοσίευσες, η σελίδα ανοίγει αλλά δεν φορτώνει.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello,

can you provide a screenshot or capture a video, please? In such cases, the problem is not specifically with the link or our page. I suggest you try to open the link in clean incognito with no add-ons installed or turned on; feel free to use different browsers or even devices.

However if you spotted "captcha failed," the situation is more complex, so please let us know more details. 🙏

Όταν πάω να υποβάλω μια καταγγελία, η ενότητα για την περιγραφή του προβλήματός μου δεν με αφήνει να γράψω.

Αυτόματη μετάφραση:

What you're describing is usually caused by browser extensions—specifically by translators or text modifiers, since our page already uses Google Translator; writing in most cases won't work if you have any other translator turned on. Try to turn off all modules or add-ons you normally use while browsing, or use a completely clean browser to submit the complaint.

However if you spotted "captcha failed," the situation is more complex, so please let us know more details. 🙏

Γεια σας, έχω ένα σημαντικό πρόβλημα με το διαδικτυακό καζίνο Kingmaker. Έκανα ανάληψη 500 € δύο φορές πάνω από 10 μέρες πριν. Ωστόσο, τα χρήματα δεν έχουν καταβληθεί ακόμη. Μου λένε συνέχεια ότι είναι ακόμα υπό επεξεργασία. Παρόλο που αναφέρει ότι οι αναλήψεις εξοφλούνται εντός 3 εργάσιμων ημερών, η πρώτη μου ανάληψη των 450 € δεν ήταν πρόβλημα. Δεν θέλουν καμία επαλήθευση, την οποία πρόσφερα, και λένε ότι όλα είναι καλά με τον λογαριασμό μου. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
Wepner92

Unfortunately, if you go through this thread, you will see that you are not alone in such a situation.

It looks like they have had some delays lately, so hopefully it will all be really okay, as they say.

Good on you that you submitted the complaint so our team can intervene as the 14-day timeframe is approaching now.

How long did you wait for the €450, though?


Romi

Γεια σου Romi, μόλις υπέβαλα μια καταγγελία. Κάθε φορά που τους μιλάω, είναι αγχωτικό, και λένε πάντα το ίδιο πράγμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Γεια σας, τα 450€ εξοφλήθηκαν εγκαίρως εντός τριών εργάσιμων ημερών. Και τώρα συνεχίζουν να λένε ότι είναι υπό επεξεργασία. Αυτό μου φαίνεται περίεργο, ειδικά επειδή αναφέρουν ότι χρειάζονται το πολύ τρεις εργάσιμες ημέρες για να διεκπεραιωθούν οι πληρωμές. Προσφέρθηκα να επαληθευτώ στη ζωντανή συνομιλία για να επιταχύνω τα πράγματα, αλλά είπαν ότι δεν ήταν απαραίτητο και ότι όλα ήταν εντάξει για την επεξεργασία των πληρωμών.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Ευχαριστώ Radka, λύθηκε, τώρα μπόρεσα να υποβάλω την καταγγελία.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σου Romi, μόλις υπέβαλα μια καταγγελία. Κάθε φορά που τους μιλάω, είναι αγχωτικό, και λένε πάντα το ίδιο πράγμα.

Αυτόματη μετάφραση:

That is great that you managed to submit it.

May I ask what helped just to know if we experience this with some other players?

Γεια σας, τα 450€ εξοφλήθηκαν εγκαίρως εντός τριών εργάσιμων ημερών. Και τώρα συνεχίζουν να λένε ότι είναι υπό επεξεργασία. Αυτό μου φαίνεται περίεργο, ειδικά επειδή αναφέρουν ότι χρειάζονται το πολύ τρεις εργάσιμες ημέρες για να διεκπεραιωθούν οι πληρωμές. Προσφέρθηκα να επαληθευτώ στη ζωντανή συνομιλία για να επιταχύνω τα πράγματα, αλλά είπαν ότι δεν ήταν απαραίτητο και ότι όλα ήταν εντάξει για την επεξεργασία των πληρωμών.

Αυτόματη μετάφραση:

Okay, I understand.

Well, we can see that they are probably overloaded by withdrawals, so hopefully they will manage it soon. 🙏

Romi

Αύριο λοιπόν, συμπληρώνονται 14 μέρες. Τι κάνεις ή πώς μπορείς να με βοηθήσεις;

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Όταν υπέβαλα την καταγγελία, δεν με άφηνε να περιγράψω το πρόβλημά μου, επειδή είχα ενεργοποιήσει τον μεταφραστή και η φόρμα καταγγελίας είχε ήδη ενεργοποιήσει αυτόματα τη δική της. Απενεργοποιώντας τη δική μου, μπόρεσα να περιγράψω και να εξηγήσω την κατάστασή μου. Τώρα ας δούμε αν μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω.

Αυτόματη μετάφραση:

Αύριο λοιπόν, συμπληρώνονται 14 μέρες. Τι κάνεις ή πώς μπορείς να με βοηθήσεις;

Αυτόματη μετάφραση:

Our complaint team will get back to you whenever possible. Do not worry at all. They will inform you about the next steps.

Romi

Εντάξει, ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που βρήκα αυτόν τον ιστότοπο και που με βοηθάει.

Αυτόματη μετάφραση:

Όταν υπέβαλα την καταγγελία, δεν με άφηνε να περιγράψω το πρόβλημά μου, επειδή είχα ενεργοποιήσει τον μεταφραστή και η φόρμα καταγγελίας είχε ήδη ενεργοποιήσει αυτόματα τη δική της. Απενεργοποιώντας τη δική μου, μπόρεσα να περιγράψω και να εξηγήσω την κατάστασή μου. Τώρα ας δούμε αν μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω.

Αυτόματη μετάφραση:

So Radka was right here. This actually happened many times before, so now we can at least determine the issue when our users describe it to us.

It is great to have this kind of cooperation. Right?


Romi

Ναι, όντως. Σας ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
jimenezserranojc

Hey, I'm glad it worked out!

However, I'm sorry to see you have to complain in order to attempt to resolve casino issues. Well, keep us posted about the progress, if it's ok. Best of luck to you!

1...20 21 2223
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα