The money was my deposits and not bonuses. I requested the first deposit on 04/26 and the following 04/28 and 04/30. My account in the verification section says that it is not required on my account. In every communication with them they write to be patient.. The problem is not the days of waiting, so their unreliability.
Τα λεφτα ηταν δικες μου καταθεσεις και οχι μπονους. Ζητησα πρωτη καταθεση 26/04 και τις επομενες 28/04 και 30/04.Ο λογαριασμος μου στον τομεα της επαληθευσης γραφει οτι δεν απαιτειται στον λογαριασμο μου. Σε καθε εποικοινωνια μαζι τους γραφουν να κανω υπομονη..Το προβλημα δεν ειναι οι μερες αναμονης αρα η αναξιοπιστια τους.
Ναι, ξέρω ότι αν πρέπει να επιμείνετε, απλώς δεν είναι αποδεκτό εάν δεν έχετε περισσότερες πληροφορίες. Αλλά έχω την αίσθηση ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο προς το παρόν και έτσι, σύμφωνα με όσα έγραψε η Πετρονέλα στην καταγγελία σας, θα πρέπει να περιμένουμε λίγες μέρες ακόμα και αν δεν αλλάξει τίποτα, θα επικοινωνήσουμε με το καζίνο.
Πιστεύω ακράδαντα ότι όλα θα λυθούν.
Yes, I know that if you have to hold on, it's just not acceptable if you don't have further information. But I have a feeling that there is nothing more we can do for now and so, according to what Petronela wrote in your complaint, we will have to wait a few more days and if nothing changes, we will contact the casino.
I firmly believe that everything will be resolved.
Λοιπόν, δεν μπορώ να εγγυηθώ ότι οι παίκτες θα πάρουν τα χρήματα για το 100%. Εξαρτάται από το ίδιο το καζίνο πώς θα το χειριστεί και πιστεύω ότι θα κάνουν το σωστό, γιατί αν δεν πληρώσουν τους παίκτες, τότε θα χάσουν πιθανούς παίκτες στο μέλλον.
Ελπίζω λοιπόν ότι όλοι θα λάβουν τα κεφάλαια, αλλά όπως είπα, δεν μπορώ να το εγγυηθώ. 😕
Well, I can't guarantee that the players will get the money for 100%. It's all up to the casino itself how they handle it and I believe they will do the right thing, because if they don't pay out players, then they will lose potential ones in the future.
So I hope that everybody will get the funds, but as I said, I can't guarantee it. 😕
good evening, what do you mean by reclaim? I'm also waiting 10 days for the money! did they finally get it?
καλησπερα τι εννοεις με το reclaim?περιμενω και εγω 10 μερες για τα λεφτα!τελικα στα βαλανε;
How many days did they do? I'm waiting for 11
Ποσες μερες εκαναν? Εγω περιμενω 11
Υπέροχα, όπως είπα, πολλοί παίκτες παίρνουν τα λεφτά τους αργά και είναι σχεδόν πάντα κοντά στις 2 εβδομάδες.
Τέλος πάντων, έμεινες για να παίξεις εδώ ή αυτό το γεγονός σε αποθάρρυνε; 🤔
Great, like I said, a lot of players get their money late and it's almost always close to 2 weeks.
Anyway, did you stay to play here or did this fact discourage you ? 🤔
12η μέρα ακόμα χωρίς χρήματα!τόσο λυπηρό πραγματικά!πώς θέλουν να κρατήσουν τους παίκτες να παίζουν στο καζίνο τους.μου είπαν πριν από 2 μέρες η απόσυρση είναι στο τελικό στάδιο!αστείο πραγματικά..
12th day still no money!so sad really!how they want to keep players playing in their casino.they told me 2 days ago the withdraw is on final stage!joke really..
They just gave me the money, guys! Thanks to casino guru and kingmaker. I don't know if I'll continue playing there because 11 days is a long time to withdraw. Despite that, thanks again. All good! All good!
Μολις μου βαλανε τα λεφτα παιδια!ευχαριστω το casino guru και την kingmaker.δεν ξερω αν συνεχισω να παιζω εκει γιατι 11 μερες ειναι πολλες για αναληψη.παρολο αυτα παλι ευχαριστω.τελος καλα ολα καλα!
Χαίρομαι που βλέπω ότι το ζήτημα έχει επιλυθεί. Πρέπει να αισθάνεται καλά. 🙂
Παρά το τι αισθάνονται συνήθως οι άνθρωποι, θα έλεγα ότι η λέξη «απάτη» μερικές φορές υπερεκτιμάται. 😀
Glad to see the issue has been resolved. It must feel good. 🙂
Despite what people usually feel, I would say that the word "scam" is sometimes overrated. 😀
Πραγματικά καλά νέα!
Τι γίνεται με το τελευταίο μέρος; Θα είμαστε εδώ για τα τελευταία πυροτεχνήματα! 🐱🏍
Τέλος πάντων, υπάρχουν νέα για το τι προκάλεσε την καθυστέρηση;
Good news indeed!
What about the final part? We'll be here for the final fireworks! 🐱🏍
Anyway, any news on what's caused the delay?
This is the first time I have encountered a delay in a casino. It's reasonable to be afraid.. I had played a lot of money there..
Fortunately, everything is fine, just whoever plays there should know that there will be delays..
Ειναι η πρωτη φορα που εχω συναντησει καθυστερηση σε καζινο. Λογικο ειναι να φοβασαι .. Ειχα παιξει αρκετα λεφτα εκει..
Ευτυχως ολα καλα απλα οποιος παιζει εκει να ξερει οτι θα εχει καθυστερησεις..
No explanation. Just an email that the withdrawals were processed and sent directly to the card.
Οχι καμια εξηγηση.Απλα ενα μειλ οτι επεξεργαστηκαν οι αναληψεις και σταλθηκαν αμεσα σε καρτα.
Ναι, όταν πρόκειται για χρήματα, φοβόμαστε πολύ, σωστά; Ευτυχώς, δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος και το καζίνο επεξεργάστηκε τις πληρωμές σας. Θα ήταν πολύ καλύτερα αν μπορούσαν να εξηγήσουν τον λόγο ή να δώσουν κάποιο είδος προειδοποίησης, φυσικά, ώστε να προετοιμαστείτε. Τώρα, ελπίζουμε, θα λάβετε όλα τα χρήματά σας σύντομα. Ενημερώστε μας οπωσδήποτε, παρακαλώ, όποτε τα λαμβάνετε.
Yeah, when it comes to money, we get scared a lot, right? Luckily, it didn't take that long, and the casino processed your payments. It'll be much better if they could explain the reason or give some kind of warning, of course, so you could prepare yourself. Now, hopefully, you will get to all of your money soon. Surely let us know, please, whenever you receive them.
I paid the third withdrawal yesterday. All on the same day. All OK. Yesterday I requested another withdrawal from the account. I will let you know how many days it will be. So let's know it's their tactic
Πληρωθηκα και την τριτη αναληψη χτες. Ολες την ιδια μερα. Ολα ενταξει. Εχτες ζητησα ακομα μια αναληψη απο τον λογαριασμο. Θα σας ενημερωσω ποσες μερες θα κανει και αυτη. Οποτε να ξερουμε οτι ειναι τακτικη τους
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.