ΦόρουμΚαζίνοJackpot Frenzy Casino - γενική συζήτηση

Jackpot Frenzy Casino - γενική συζήτηση

πριν από 8 μήνες από Radka
|
1112 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Jackpot Frenzy Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Jaro
πριν από 4 μήνες

Έκανα αίτημα ανάληψης στον ιστότοπο jekpotfrenzy και ακόμα δεν μου έχουν δώσει τα χρήματα κατάθεσης. Υπάρχει ελπίδα να λάβουμε χρήματα; Είναι ιστότοπος απάτης και με έχουν απατήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
tsperanza55
πριν από 4 μήνες

Hello, you made a deposit to the casino and it didn't go to your gaming account, did it ? Have you tried contacting the payment provider to see if they have any problems and if the money left your account without any trouble ? In such cases it may not be the casino's fault and they often have their hands tied, so I would recommend asking there first. 

Feel free to let them know what they told you. 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Όχι, έκανα μια νίκη και δεν με έχουν πληρώσει για μια εβδομάδα από την περασμένη Παρασκευή jekpotfrenzy έκανα αίτημα ανάληψης στις 26 σήμερα και μια εβδομάδα.

Μου απαντούν πρώτοι σε δύο το πολύ 3 μέρες τώρα είναι 3 με 5 μέρες έχω κάνει διάφορες καταθέσεις και πάντα έχανα τώρα που κέρδισα δεν μου τα δίνουν πώς λειτουργεί έχω σχεδόν χαμένη υπομονή θα τους κάνω μήνυση δεν γίνεται καθόλου 'φέτος όλα τα στοιχεία μου ο τραπεζικός μου λογαριασμός πρέπει να τα θεωρήσω απλά απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
tsperanza55
πριν από 4 μήνες

Ok, thanks for the explanation.

I think its best to mention that you are welcome to submit a complaint against this casino quite easily through Casino Guru Resolution Center, but be aware that our dedicated Complait Team will provide casino 14 full days to pay out your winnings. If the casino won't manage that, the Team will step in.

Not sure about the counting, so allow me to ask you - would you prefer submitting the compliant now?

If so, please proceed by using this link 👈

What do you think, are you up to it? Don't worry, it's completely free of charge.

tsperanza55
πριν από 4 μήνες

Επικοινωνώ μαζί τους κάθε 5 λεπτά. Μπήκα επίσης σε ένα ζωντανό παιχνίδι και κουβέντιασα με τον βοηθό για το πώς είναι δυνατόν να μπεις σε έναν ιστότοπο jekpotfrenzy που δεν πληρώνει τους παίκτες. Μου απάντησαν ότι το site είναι εντάξει, η άποψή μου και ότι δεν με έχουν πληρώσει από τις 26 Απριλίου που έκανα αίτηση, θα σου στείλω το στιγμιότυπο file

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 4 μήνες

Ναι, μιλάω μαζί τους, μου λένε πάντα το ίδιο πράγμα να περιμένω και έλαβα επίσης ένα email που έλεγε ότι είχαν ζητήσει από τον οικονομικό σύμβουλο να κάνει την ανάληψη υπέρ μου πληκτρολογώντας το με το χέρι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Επικοινωνώ μαζί τους κάθε 5 λεπτά. Μπήκα επίσης σε ένα ζωντανό παιχνίδι και κουβέντιασα με τον βοηθό για το πώς είναι δυνατόν να μπεις σε έναν ιστότοπο jekpotfrenzy που δεν πληρώνει τους παίκτες. Μου απάντησαν ότι το site είναι εντάξει, η άποψή μου και ότι δεν με έχουν πληρώσει από τις 26 Απριλίου που έκανα αίτηση, θα σου στείλω το στιγμιότυπο file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Ναι και η πρώτη μου ανάληψη από τότε που άρχισα να παίζω σε αυτόν τον ιστότοπο σε άλλους ιστότοπους που έχω παίξει ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα. Πάντα πληρώνομαι το μέγιστο την επόμενη μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 4 μήνες

file Αυτός είναι ο ιστότοπος από τον οποίο ζήτησα απόσυρση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να κάνω μια υπενθύμιση σε αυτό το καζίνο jekpotfrenzy Ζήτησα ανάληψη 500 ευρώ για ένα κέρδος μέχρι σήμερα. Δεν μου έχει πιστωθεί ακόμα το αίτημα που έγινε στις 26 Απριλίου την περασμένη Παρασκευή στις 11 58 λεπτά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Were you able to get in touch with the support of the casino regarding your withdrawal to get some explanation, perhaps? Is your account verified there, or is this your first withdrawal?

tsperanza55
πριν από 4 μήνες

Hello,

and thanks for keeping the conversation in the proper place, so we can all follow the communication without misunderstandings.

So it seems the casino is having quite a delay with your withdrawal, and has decided to cover the process manually. I think it's good you keep the communication channel open, but it is not necessary to remid them every five minutes like you mentioned somewhere. Such frequency may lead you to quite the opossite approach, if you catch my meaning.

Anyway, based on the other information saying all previous withdrawals were processed without any complications, I tend to believe this might be just a temporary problem. Though I understand, its quite persistent.

How about giving them the full 14 days? If nothing happens in that time frame, submitting a free-of-charge complaint will be another step.

Further details concerning the deadline I mentioned, as well as a process explanation, are summarized in this article 👈 which I recommend you to read. Just in case.

Of course, I hope no complaint will be necessary!


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα