Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοJackpot Frenzy Casino - γενική συζήτηση

Jackpot Frenzy Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από Radka
|
4.784 προβολές 68 απαντήσεις |
|
1 2 34
n7wm8bwr9w

You know the users usualy do not get back once the problem is resolved hence we have no other clues - like in this case.

I suggest you keep in touch with the casino support to ensure things are going as they should. As you probably spotted already, this casino is a bit slow and perhaps also a bit disorganized. So, keeping an eye on the progress won't hurt.

The way I see it from your description, just one withdrawal seems to be "missing" out of many; is that so?

In any case, ask the support regarding that, and let us know what they come with, please.


Radka

Καλησπέρα, εξακολουθούν να λείπουν όλοι αλλά το πρώτο που έγινε ήδη στις 29/10/2024 δεν έχει ακόμα αποτελέσματα και διαβάζοντας διάφορες καταστάσεις με έχει ανέβει λίγο άγχος.

Τα άλλα τα έκανα τις επόμενες 2 μέρες αλλά δεν θα είναι σε εξέλιξη λόγω αργιών και Σαββατοκύριακου, θα σας κρατάω ενήμερους την επόμενη εβδομάδα για τυχόν εξελίξεις ώστε να προβώ σε ενέργειες αν είναι αρνητικό

Αυτόματη μετάφραση:
n7wm8bwr9w

Please do so; we'll wait for your reply.

Romi

Δευτέρα, που είναι εργάσιμη, θα δω αν θα το επεξεργαστούν στις 29, αλλιώς θα πάω ήδη να επικοινωνήσω με live chat και βοήθεια για να δω την κατάσταση των μεταγραφών και θα σας ενημερώσω, ευχαριστώ πολύ και σας εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο

Αυτόματη μετάφραση:
n7wm8bwr9w

Hey. So are there any news, please?

Romi

Καλημέρα, επικοινώνησα με το κέντρο βοήθειας ζητώντας πληροφορίες και νέα για αναλήψεις, επισυνάπτοντας τα στιγμιότυπα των αναλήψεων με σχετικούς αριθμούς και αυτό που επισυνάπτω τώρα είναι η απάντηση, νομίζω ότι δημιουργείται αυτόματα, οπότε νομίζω ότι σήμερα βρισκόμαστε ακόμα στο σημείο εκκίνησης χωρίς νέα file

Αυτόματη μετάφραση:
n7wm8bwr9w

Yeah, it looks like that, but it doesn't need to mean that they are not processing your request. Right?

Try to be patient, and we'll wait for another update here.

Romi

Καλημέρα, καταρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας για το θέμα μου, ήθελα επίσης να σας πω ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει έρθει τίποτα ακόμα, χωρίς κανένα νέο. file

Αυτόματη μετάφραση:
n7wm8bwr9w

It looks like they are still checking, right? May I ask if they ask you to send any documents for verification?

Romi

Καλημέρα, πριν καν κάνω τις αναλήψεις τους έστειλα φωτογραφία της ταυτότητάς μου και το αντίγραφο της κάρτας που έκανα κατάθεση και ανάληψη, για να είμαι ασφαλής, μετά μου ζήτησαν μόνο να αναφέρω το email με το οποίο είχα εγγραφεί στο στοιχηματικό τους site, και το παρείχα αμέσως, οπότε νομίζω ότι δεν χρειάζονται κάτι άλλο.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Πάντα στο σημείο εκκίνησης, και όταν ζητάτε πληροφορίες μέσω της βοήθειας, εδώ είναι το ίδιο μήνυμα που έχει αντιγραφεί και επικολληθεί από ένα αυτόματο ρομπότ, χωρίς να αναλάβει το αίτημα πραγματικός συνεργάτης file

Αυτόματη μετάφραση:
n7wm8bwr9w

I believe that if you feel that it is going nowhere, you should file a complaint here where our team will try to help. It is completely free of charge, so there is no reason why you shouldn't do it.

Just follow this link and explain everything to our complaint team regarding the situation at this casino.

Please read about how we resolve complaints here to get more information about what to expect, and if you have any questions, we'll be here to answer them.

Romi

Ευχαριστώ αλλά δυστυχώς αυτοί οι σύνδεσμοι δεν φορτώνουν για μένα, κατά συνέπεια δεν με μεταφέρουν σε καμία σελίδα

Αυτόματη μετάφραση:
n7wm8bwr9w

I can see that you were able to file a complaint, which is now waiting to be reviewed by our team. I am glad that you did it at the end.

Also, try to clear cache and cookies on your computer and login to your account again if you experience this kind of issue next time. Hopefully it will help in resolving the situation.

Surely let us know if everything is ok, please, and keep us informed regarding your case in this casino.

Romi

Τέλεια, περιμένω να δεχτούν το παράπονό μου ξεκινώντας μια συζήτηση, ίσως και να προσθέσω ετικέτα στον ιστότοπο και να το ενημερώσω. Σας ευχαριστώ επίσης για το ενδιαφέρον σας για το θέμα μου.

Αυτόματη μετάφραση:
n7wm8bwr9w

I can see that our complaint team already posted the reply to your complaint, and now we need to wait for the 14-day timeframe to pass before we can intervene.

It is a standard procedure, and in the meantime, please keep us informed about any updates you can get from the casino.

We will be waiting here.

Romi

Θα σας κρατάω ενήμερους και σας ευχαριστώ και πάλι.

Αυτόματη μετάφραση:
n7wm8bwr9w

Sure thing! We are here for you, and I personally hope the issue will be cleared out very soon of course.

Radka

Καλησπέρα, ακόμα τίποτα σήμερα

Αυτόματη μετάφραση:
n7wm8bwr9w

Let's see if there will be some movement by tomorrow, which is the date mentioned in your complaint where our team should get involved if there has been no change. Right?

Or has there been any change by now?

We'll be waiting here.

1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα